咁咪係囉 捐錢有果報, 賭波邊駛用腦諗架唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦收檔啦 HiAuntie 你又覺得一上死狗係靠實力?倖存者偏差 頭場25萬一早應該壽味1349贏到買樓你唔講?連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
有果報 憑感覺勁買都中咁咪係囉 捐錢有果報, 賭波邊駛用腦諗架唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦收檔啦 HiAuntie 你又覺得一上死狗係靠實力?倖存者偏差 頭場25萬一早應該壽味1349贏到買樓你唔講?連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
又唔重要 乜畢都係你自己講 講拎完所以野都係回力鏢咁打番自己 真係村口隻狗個學習能力都好過你唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦收檔啦 HiAuntie 你又覺得一上死狗係靠實力?倖存者偏差 頭場25萬一早應該壽味1349贏到買樓你唔講?連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
聽聞發達號輸過11萬咁好渣咋喎 你大角都輸過十萬啦
聽日買波前, 記得捐1000先有果報 憑感覺勁買都中咁咪係囉 捐錢有果報, 賭波邊駛用腦諗架唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦收檔啦 HiAuntie 你又覺得一上死狗係靠實力?倖存者偏差 頭場25萬一早應該壽味1349贏到買樓你唔講?連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
2400買大波 大角反而難掌握聽日買波前, 記得捐1000先有果報 憑感覺勁買都中咁咪係囉 捐錢有果報, 賭波邊駛用腦諗架唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦收檔啦 HiAuntie 你又覺得一上死狗係靠實力?倖存者偏差 頭場25萬一早應該壽味1349贏到買樓你唔講?連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
幾多年前啊白癡仔1上49你唔講?𨳒Auntie 講百家樂點輸到破產白卡案底陽萎 創 po 你真係大宗師你唔該搞清楚 你嘅問題唔係淨係無本 不過我都唔想嘥氣 你話點就點啦 你中意同我講百家樂你未夠料
超,又係得個講字,仲以為賭神百家樂好勁 原來得把口,唔敢實戰連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
唔需要 睇傻仔輸仲開心過自己去賭超,又係得個講字,仲以為賭神百家樂好勁 原來得把口,唔敢實戰連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
買定1千馬會券先 驚你輸到冇錢叫雞2400買大波 大角反而難掌握聽日買波前, 記得捐1000先有果報 憑感覺勁買都中咁咪係囉 捐錢有果報, 賭波邊駛用腦諗架唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦收檔啦 HiAuntie 你又覺得一上死狗係靠實力?倖存者偏差 頭場25萬一早應該壽味1349贏到買樓你唔講?連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
買波一定係買高水!1000倍未晒未?
買波一定係買高水!1000倍買晒未?
睇來應該又輸晒輸哂係五個鐘之前既事
買波一定係買高水!1上49
死錢工我就借左政府25皮 結果轉正後3個月回本交晒學費呀嘛你咁有料點解破產啊七斗你唔該搞清楚 你嘅問題唔係淨係無本 不過我都唔想嘥氣 你話點就點啦 你中意同我講百家樂你未夠料多過你讀大學啦
萬般輸不盡 唯有債隨身睇來應該又輸晒輸哂係五個鐘之前既事
連叫雞錢都冇埋萬般輸不盡 唯有債隨身睇來應該又輸晒輸哂係五個鐘之前既事