[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Hal_Jordan 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

咁叻發左達未?

一定要發達先講得?

又唔係 至少唔洗乞米先
創之足跡 1日
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!
創之足跡 1日
最好發達號一野輸50萬!
唔使成日自吹自蕾
虛火 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

咁叻發左達未?

一定要發達先講得?

唔係事必要發咗先講得
但係發達號就係已經發咗而你破產 邊個班門邊個弄斧要分清楚姐
創之足跡 1日
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!

荷官放工都唔入得賭場賭啦
創之足跡 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

咁叻發左達未?

一定要發達先講得?

唔係事必要發咗先講得
但係發達號就係已經發咗而你破產 邊個班門邊個弄斧要分清楚姐

我落難賭神啫
創之足跡 1日
聽聞發達號輸過11萬
豹哥 1日
委內瑞拉地震,台灣水災

創贏錢#yup# #yup# #yup#
創之足跡 1日
委內瑞拉地震,台灣水災

創贏錢#yup# #yup# #yup#

天災
創之足跡 1日
捐完五百, 個天開始做野
豹哥 1日
聽聞發達號輸過11萬

發達號成日想控制創,流血馬就下下疾住晒
發達號 1日
聽聞發達號輸過11萬

發達號成日曾經想控制創,流血馬就下下疾住晒


更正返
而家諗開咗
佢中意點咪點
各人有各人因果
清原千春 1日
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!

隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己[sosad] [sosad]
創之足跡 1日
聽聞發達號輸過11萬

發達號成日曾經想控制創,流血馬就下下疾住晒


更正返
而家諗開咗
佢中意點咪點
各人有各人因果

啱呀
創之足跡 1日
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!

隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己[sosad] [sosad]

所以我依家唔去澳門
江海怡 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛
給膠人 1日
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!

隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己[sosad] [sosad]

所以我依家唔去澳門


收一Stop la先 唔好講到唔去澳門就有錢贏
係做得到 洗向左走向右走去搵財仔:o) :o)
創之足跡 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
給膠人 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?
創之足跡 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?

倖存者偏差 頭場25萬一早應該Stop la
給膠人 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?

倖存者偏差 頭場25萬一早應該Stop la


收檔啦 Hi Auntie
你又覺得一上死狗係靠實力?
虛火 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??

何止 你送完仲要烚熟狗頭笑住話舒服tim
你實會再送架啦 咪扮啦
創之足跡 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?

倖存者偏差 頭場25萬一早應該Stop la


收檔啦 Hi Auntie
你又覺得一上死狗係靠實力?

唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦
創之足跡 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??

何止 你送完仲要烚熟狗頭笑住話舒服tim
你實會再送架啦 咪扮啦

睇下點
防守型前鋒 1日
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!

隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己[sosad] [sosad]

所以我依家唔去澳門


你係被李周周得多先唔敢去啫#hehe# #hehe#
跳到頁尾