Hal_Jordan
1日
百家樂你同我講 係班門弄斧
咁叻發左達未?
一定要發達先講得?
又唔係 至少唔洗乞米先
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!
隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己![]()
所以我依家唔去澳門

百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧睇你表演架嘛
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
1349贏到買樓你唔講?
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
1349贏到買樓你唔講?
倖存者偏差 頭場25萬一早應該Stop la
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
1349贏到買樓你唔講?
倖存者偏差 頭場25萬一早應該Stop la
收檔啦 Hi Auntie
你又覺得一上死狗係靠實力?
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
何止 你送完仲要烚熟狗頭笑住話舒服tim
你實會再送架啦 咪扮啦