又唔係 至少唔洗乞米先一定要發達先講得?百家樂你同我講 係班門弄斧咁叻發左達未?
唔係事必要發咗先講得 但係發達號就係已經發咗而你破產 邊個班門邊個弄斧要分清楚姐一定要發達先講得?百家樂你同我講 係班門弄斧咁叻發左達未?
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!荷官放工都唔入得賭場賭啦
我落難賭神啫唔係事必要發咗先講得 但係發達號就係已經發咗而你破產 邊個班門邊個弄斧要分清楚姐一定要發達先講得?百家樂你同我講 係班門弄斧咁叻發左達未?
委內瑞拉地震,台灣水災 創贏錢天災
聽聞發達號輸過11萬發達號成日想控制創,流血馬就下下疾住晒
更正返 而家諗開咗 佢中意點咪點 各人有各人因果聽聞發達號輸過11萬發達號成日曾經想控制創,流血馬就下下疾住晒
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡 下下都兜口兜面打返自己
啱呀更正返 而家諗開咗 佢中意點咪點 各人有各人因果聽聞發達號輸過11萬發達號成日曾經想控制創,流血馬就下下疾住晒
所以我依家唔去澳門澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡 下下都兜口兜面打返自己
我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
收一壽味先 唔好講到唔去澳門就有錢贏 係做得到 洗拎去搵財仔所以我依家唔去澳門澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡 下下都兜口兜面打返自己
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
1349贏到買樓你唔講?連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
倖存者偏差 頭場25萬一早應該壽味1349贏到買樓你唔講?連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
收檔啦 HiAuntie 你又覺得一上死狗係靠實力?倖存者偏差 頭場25萬一早應該壽味1349贏到買樓你唔講?連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
何止 你送完仲要烚熟狗頭笑住話舒服tim 你實會再送架啦 咪扮啦連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦收檔啦 HiAuntie 你又覺得一上死狗係靠實力?倖存者偏差 頭場25萬一早應該壽味1349贏到買樓你唔講?連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
睇下點何止 你送完仲要烚熟狗頭笑住話舒服tim 你實會再送架啦 咪扮啦連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??我費事班門弄斧你咪去澳門拎數囉百家樂你同我講 係班門弄斧我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇 澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢睇你表演架嘛
你係被李周周得多先唔敢去啫所以我依家唔去澳門澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡 下下都兜口兜面打返自己