13100找咗$100呀,真係好開心找左接近1% 還款率高要多謝創總捐完宣明會500再施捨100嚟
好彩流sir唔似你 否則等得你還錢都餓死了阿創借財仔都仲好食好住等得你得閒黎 我餓死了
不如去polymarket開個盤13100找咗$100呀,真係好開心你就咪再咁天真食硬佢半年份賤津啦要多謝創總捐完宣明會500再施捨100嚟 做野逼佢清左條數去啦 學9叔話 你由睇表演到依家表演埋一份
好過我海南雞中午$54海南雞飯阿創借財仔都仲好食好住等得你得閒黎 我餓死了
今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)可能有捐錢,運黎啦
今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)馬仔唔勁篤3重彩?都賠好多架喎
牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了創概念馬
牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了好危險
創蛇賭運回歸牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了創概念馬
創狗行運=高登叔衰運。大家睇穩啲股票投資我就冇乜所謂
AMZN閪冧左3星期[love] [love] 重倉ram股果啲睇路創狗行運=高登叔衰運。大家睇穩啲股票投資我就冇乜所謂反正我依家有套穩定投資策略 進入真正開源節流