咁唔啱規矩 你輸晒 點計都係高登錯 你唔扭吓計潛吓水 於理不合盡量啦入球大細最好買創,應承我哋,今次輸曬唔好再潛水好嗎?
佢老味 350分一罐嘢飲 呢度 70罐點解我黃卡 投注左成晚都零分?係因為你畢同傻豬[img]https://upload.hkgolden.media/comment/nsto51t2.3dy2owmytqo.4dogl2v3yfr.heq.jpg[/img
捐500係用黎買福德資糧 比我贏波馬個身有幾錢?
$18捐500係用黎買福德資糧 比我贏波馬個身有幾錢?
捐500係用黎買福德資糧 比我贏波馬係1200結餘開始亂買球隊角球
個身咁少錢做到D咩$18捐500係用黎買福德資糧 比我贏波馬個身有幾錢?
睇你講話澳門乜乜物 係因為你傻豬! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi 下下趕拎住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走 就梗係唔好玩啦你分享下唔好用你井底之見去窺視澳門 輸唔起就抵毁人 無膽匪類
睇你講話澳門乜乜物 係因為你傻豬! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi 下下趕拎住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走 就梗係唔好玩啦最緊要舒服 捐蟲咬、雞蟲咬、賭蟲咬 好似比人落蠱咁 一發作即刻六親不認 偷父母錢、典當家財 捐錢快感 > 叫雞 > 賭錢唔好用你井底之見去窺視澳門 輸唔起就抵毁人 無膽匪類
以為成世匿埋係暗角就可以放冷箭 誰不知次次回力鏢都掟到自己應一應 仲要繼續冚頭埋牆 豬頭豬腦澳門百家樂 太大
咁係你問題 唔係賭場問題 燶閪以為成世匿埋係暗角就可以放冷箭 誰不知次次回力鏢都掟到自己應一應 仲要繼續冚頭埋牆 豬頭豬腦澳門百家樂 太大
上年咁上下時間我咪係呢度講過 係邊度跌低係邊度起返身 金沙紅一上到鑽三 你仲想知啲咩睇你講話澳門乜乜物 係因為你傻豬! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi 下下趕拎住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走 就梗係唔好玩啦你分享下唔好用你井底之見去窺視澳門 輸唔起就抵毁人 無膽匪類
捐500係用黎買福德資糧 比我贏波馬總之就好嘢啦 而家嘅你最需要就係鼓勵
贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!上年咁上下時間我咪係呢度講過 係邊度跌低係邊度起返身 金沙紅一上到鑽三 你仲想知啲咩睇你講話澳門乜乜物 係因為你傻豬! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi 下下趕拎住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走 就梗係唔好玩啦你分享下唔好用你井底之見去窺視澳門 輸唔起就抵毁人 無膽匪類
上年咁上下時間我咪係呢度講過 係邊度跌低係邊度起返身 金沙紅一上到鑽三 銀河上赫卡 你仲想知啲咩睇你講話澳門乜乜物 係因為你傻豬! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi 下下趕拎住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走 就梗係唔好玩啦你分享下唔好用你井底之見去窺視澳門 輸唔起就抵毁人 無膽匪類
貼現金圖分享下上年咁上下時間我咪係呢度講過 係邊度跌低係邊度起返身 金沙紅一上到鑽三 銀河上赫卡 你仲想知啲咩睇你講話澳門乜乜物 係因為你傻豬! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi 下下趕拎住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走 就梗係唔好玩啦你分享下唔好用你井底之見去窺視澳門 輸唔起就抵毁人 無膽匪類
睇你講話澳門乜乜物 係因為你傻豬! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi 下下趕拎住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走 就梗係唔好玩啦澳門唔使賭都大把著數免費野任你玩唔好用你井底之見去窺視澳門 輸唔起就抵毁人 無膽匪類
你係得嘅就唔使今時今日咁嘅田地啦創羽赢左即刻提款 2400上4800! 1312找天賀 1000找流sir 仲有一半自己規劃 搵場全場2.5大波買 要有3倍或以上既冇諗過還流蛇2400馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓聽日仲有幾多本一槍過?