[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
發達號 1日
睇你講話澳門乜乜物

係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi

下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講
創之足跡 1日
go!
流血嗎 1日
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓

聽日仲有幾多本一槍過?

2400

冇諗過還流蛇[???]

赢左即刻提款 2400上4800!
1312找天賀 1000找流sir 仲有一半自己規劃 搵場全場2.5大波買 要有2倍或以上既

2倍夠了

gameone輸勁晒?
gameone輸250

中兩鋪指定圍 250上1000都慢慢輸哂

阿慢講得啱
無我控向左走向右走住你未咁既死樣攞
創之足跡 1日
go!go!go!
創之足跡 1日
睇你講話澳門乜乜物

係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi

下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講

寧為玉碎
膠膠貓(無JJ) 1日
睇你講話澳門乜乜物

係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi

下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講


之前你話佢跑3萬,贏既佢,輸既你包曬,創冇膽匪女唔敢跟啦。

一萬都無仲十萬[369]bg [369]bg [369]bg
創之足跡 1日
睇你講話澳門乜乜物

係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi

下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講


之前你話佢跑3萬,贏既佢,輸既你包曬,創冇膽匪女唔敢跟啦。

一萬都無仲十萬[369]bg [369]bg [369]bg

空中樓閣
防守型前鋒 1日
捐500係用黎買福德資糧 比我贏波馬

係1200結餘開始亂買球隊角球


哦又得啦
你每賭一次都要先捐500
咪可以長賭長有囉
創之足跡 1日
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓

聽日仲有幾多本一槍過?

2400

冇諗過還流蛇[???]

赢左即刻提款 2400上4800!
1312找天賀 1000找流sir 仲有一半自己規劃 搵場全場2.5大波買 要有2倍或以上既

2倍夠了

gameone輸勁晒?
gameone輸250

中兩鋪指定圍 250上1000都慢慢輸哂

阿慢講得啱
無我控向左走向右走住你未咁既死樣攞

閃電骰寶賠率好d
939 1日
阿創又panic[sosad]
莘辛學子 1日
睇你講話澳門乜乜物

係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi

下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

澳門野食好,酒店平靚正
新濠影匯自助餐直頭極品
防守型前鋒 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸向左走向右走返喇
之前就係流蛇控向左走向右走制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)
分享用賬號 1日
睇你講話澳門乜乜物

係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi

下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講


之前你話佢跑3萬,贏既佢,輸既你包曬,創冇膽匪女唔敢跟啦。

一萬都無仲十萬[369]bg [369]bg [369]bg

空中樓閣

Hi!問全拎啦
你問心覺得發達號賭得勁啲定你勁啲呀
發達號 1日
睇你講話澳門乜乜物

係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi

下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講


之前你話佢跑3萬,贏既佢,輸既你包曬,創冇膽匪女唔敢跟啦。

一萬都無仲十萬[369]bg [369]bg [369]bg

空中樓閣

咁我又同意喎

你啲財仔數就真係條條都真過珍珠

慢慢避債啦#bye#
流血嗎 1日
睇你講話澳門乜乜物

係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi

下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講

寧為玉碎



肉碎
發達號 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸向左走向右走返喇
之前就係流蛇控向左走向右走制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算勁毛吧
創之足跡 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸向左走向右走返喇
之前就係流蛇控向左走向右走制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算勁毛吧

嘥氣
創之足跡 1日
借黎賭係傻佬
發達號 1日
唔係你講澳門乜乜物我今日都唔會嘥鬼氣Hi 你

膠膠貓(無JJ) 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸向左走向右走返喇
之前就係流蛇控向左走向右走制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算勁毛吧


唔好講咁多,有無諗住打賞創先
創之足跡 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸向左走向右走返喇
之前就係流蛇控向左走向右走制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算勁毛吧

我有十個八個仲洗你帶?
分享用賬號 1日
借黎賭係傻佬

吓!
江海怡 1日
唔係你講澳門乜乜物我今日都唔會嘥鬼氣Hi 你


真係慳番啖氣好過啦[sosad]dw
我少左留言都係想睇下戲算
創之足跡 1日
今晚養足精神 聽日搏殺
條女個胸好細 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸向左走向右走返喇
之前就係流蛇控向左走向右走制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算勁毛吧

我有十個八個仲洗你帶?

你就係有都自己輸哂羅
跳到頁尾