發達號
1日
睇你講話澳門乜乜物
係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi
下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走
就梗係唔好玩啦![]()
唔好用你井底之見去窺視澳門
輸唔起就抵毁人無膽匪類
你分享下
上年咁上下時間我咪係呢度講過
係邊度跌低係邊度起返身
金沙紅一上到鑽三
你仲想知啲咩
贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!
你跑十萬出嚟先講
up緊,就快得
無膽匪類![[???]](/faces/wonder2.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)


