係澳門贏左100%錢又要坐船又要轉車去, 攪成日先贏, 唔夠順
不過用電量就.....呢幾年睇細字好辛苦, 除左眼鏡睇都係矇查查, 所以摺機真係幾岩我用我都真係諗過下部機買摺, 又係老花問題我覺得幾好用, 岩哂我呢D老花阿叔點呀用緊睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引唔建議摺機 所有摺既系列暫時都係傻豬唯一唔好都係舊電容量少, 用半日就要充電 至於大家最關心條摺痕, 平常用根本唔覺眼, 同埋除左榮耀部magic v5係用膠面之外其他機都係用玻璃面, 玻璃面好硬淨無咁易爛
咁就睇下S26,或者媽咪麵介紹果部算其一就係舊電未完全應付得到個日常使用 最起碼一日啜一次電 夠用到12到15個鐘 其二係摺得多個 moon 會壽味 總會壞是但一個我覺得幾好用, 岩哂我呢D老花阿叔點呀用緊睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引唔建議摺機 所有摺既系列暫時都係傻豬唯一唔好都係舊電容量少, 用半日就要充電
我不嬲每日叉到95%就停不過用電量就.....呢幾年睇細字好辛苦, 除左眼鏡睇都係矇查查, 所以摺機真係幾岩我用我都真係諗過下部機買摺, 又係老花問題我覺得幾好用, 岩哂我呢D老花阿叔點呀用緊睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引唔建議摺機 所有摺既系列暫時都係傻豬唯一唔好都係舊電容量少, 用半日就要充電 至於大家最關心條摺痕, 平常用根本唔覺眼, 同埋除左榮耀部magic v5係用膠面之外其他機都係用玻璃面, 玻璃面好硬淨無咁易爛 放棄, 慣咗2~3日先叉一次電
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓頭先你話入左錢落gameone 輸勁晒?
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓你嘅1000實際成本邊係1000啊
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓咁個身仲補幾錢?
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓聽日仲有幾多本一槍過?
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓叫雞 800 又玩一個鐘 一兩日就 fing 1800 創 po 院友都冇幾個得 創蛇果然係幸福快樂開心
咁洗錢法 真係去旅行先會咁做馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓叫雞 800 又玩一個鐘 一兩日就 fing 1800 創 po 院友都冇幾個得 創蛇果然係幸福快樂開心
2400馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓聽日仲有幾多本一槍過?
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓叫雞 800 又玩一分鐘 一兩日就 fing 1800 創 po 院友都冇幾個得 創蛇果然係幸福快樂開心
入球大細最好買創,應承我哋,今次輸曬唔好再潛水好嗎?
盡量啦入球大細最好買創,應承我哋,今次輸曬唔好再潛水好嗎?