[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
納西族長 23小時
係澳門贏左100%錢#bye#


又要坐船又要轉車去, 攪成日先贏, 唔夠順#bad#
我創直插無水花又得, 波大郭大輸又得, 總之撳下手機無晒先夠順!
納西族長 23小時
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


波大#adore# #adore# #adore#
三聯佐敦 23小時
贏勁多啊,係啲錢不翼而飛
納西族長 23小時
睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引


唔建議摺機
所有摺既系列暫時都係傻的嗎

點呀用緊[sosad]

我覺得幾好用,
岩哂我呢D老花阿叔#hoho#
唯一唔好都係舊電容量少,
用半日就要充電#bye#


我都真係諗過下部機買摺, 又係老花問題[sosad] [sosad] [sosad]

呢幾年睇細字好辛苦,
除左眼鏡睇都係矇查查,
所以摺機真係幾岩我用#hoho#

至於大家最關心條摺痕,
平常用根本唔覺眼,
同埋除左榮耀部magic v5係用膠面之外其他機都係用玻璃面,
玻璃面好硬淨無咁易爛#hoho#


不過用電量就.....:-(
放棄, 慣咗2~3日先叉一次電
Mr.Slow 23小時
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg

[369] [369] [369]
https://upload.hkgolden.media/comment/2z02wyj2.kflvvelfjfz.5u5jalhyjrl.1jg.jpg
江海怡 23小時
睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引


唔建議摺機
所有摺既系列暫時都係傻的嗎

點呀用緊[sosad]

我覺得幾好用,
岩哂我呢D老花阿叔#hoho#
唯一唔好都係舊電容量少,
用半日就要充電#bye#


其一就係舊電未完全應付得到個日常使用
最起碼一日啜一次電 夠用到12到15個鐘

其二係摺得多個 moon 會Stop la
總會壞是但一個:o)

咁就睇下S26,或者媽咪麵介紹果部算
江海怡 23小時
睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引


唔建議摺機
所有摺既系列暫時都係傻的嗎

點呀用緊[sosad]

我覺得幾好用,
岩哂我呢D老花阿叔#hoho#
唯一唔好都係舊電容量少,
用半日就要充電#bye#


我都真係諗過下部機買摺, 又係老花問題[sosad] [sosad] [sosad]

呢幾年睇細字好辛苦,
除左眼鏡睇都係矇查查,
所以摺機真係幾岩我用#hoho#

至於大家最關心條摺痕,
平常用根本唔覺眼,
同埋除左榮耀部magic v5係用膠面之外其他機都係用玻璃面,
玻璃面好硬淨無咁易爛#hoho#


不過用電量就.....:-(
放棄, 慣咗2~3日先叉一次電

我不嬲每日叉到95%就停[sosad]dw
納西族長 23小時
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg

[369] [369] [369]
https://upload.hkgolden.media/comment/2z02wyj2.kflvvelfjfz.5u5jalhyjrl.1jg.jpg

走雞:~( :~( :~(
創之足跡 23小時
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓
心亂飛 23小時
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓

頭先你話入左錢落gameone 輸勁晒?
三聯佐敦 23小時
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓

你嘅1000實際成本邊係1000啊[sosad]
939 23小時
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓

咁個身仲補幾錢?
豹哥 23小時
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓

聽日仲有幾多本一槍過?
Mr.Slow 23小時
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓

叫雞 800 又玩一個鐘
一兩日就 fing 1800
創 po 院友都冇幾個得
創蛇果然係幸福快樂開心
[sosad]cl #yup#cl #yup#cl
社會基層垃圾 22小時
https://upload.hkgolden.media/comment/eyymiyi3.j3anccqvbs0.lbaufyr1r3s.oee.jpg

創 要唔要船飛
給膠人 22小時
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓

叫雞 800 又玩一個鐘
一兩日就 fing 1800
創 po 院友都冇幾個得
創蛇果然係幸福快樂開心
[sosad]cl #yup#cl #yup#cl


咁洗錢法 真係去旅行先會咁做[sosad]
食幾餐好買杉褲鞋
一日用咗成萬銀:o) :o)
創之足跡 22小時
https://upload.hkgolden.media/comment/eyymiyi3.j3anccqvbs0.lbaufyr1r3s.oee.jpg

創 要唔要船飛

唔洗
創之足跡 22小時
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓

聽日仲有幾多本一槍過?

2400
創之足跡 22小時
https://upload.hkgolden.media/comment/upbbjeld.5gqsd1xmial.asgpegs3ejb.2gy.jpg
創之足跡 22小時
https://upload.hkgolden.media/comment/upbbjeld.5gqsd1xmial.asgpegs3ejb.2gy.jpg

$52
創之足跡 22小時
入球大細最好買
納西族長 22小時
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓

叫雞 800 又玩一
一兩日就 fing 1800
創 po 院友都冇幾個得
創蛇果然係幸福快樂開心
[sosad]cl #yup#cl #yup#cl

[photo] [photo] [photo]
膠膠貓(無JJ) 22小時
入球大細最好買


創,應承我哋,今次輸曬唔好再潛水好嗎?
黃白虎紋貓 22小時
創狗幾耐無食飽飯[369] [369]
創之足跡 22小時
入球大細最好買


創,應承我哋,今次輸曬唔好再潛水好嗎?

盡量啦
跳到頁尾