納西族長
23小時
係澳門贏左100%錢
又要坐船又要轉車去, 攪成日先贏, 唔夠順
我創直插無水花又得, 波大郭大輸又得, 總之撳下手機無晒先夠順!
睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引
唔建議摺機
所有摺既系列暫時都係傻的嗎
點呀用緊
我覺得幾好用,
岩哂我呢D老花阿叔![]()
唯一唔好都係舊電容量少,
用半日就要充電
我都真係諗過下部機買摺, 又係老花問題![]()
![]()
呢幾年睇細字好辛苦,
除左眼鏡睇都係矇查查,
所以摺機真係幾岩我用![]()
至於大家最關心條摺痕,
平常用根本唔覺眼,
同埋除左榮耀部magic v5係用膠面之外其他機都係用玻璃面,
玻璃面好硬淨無咁易爛
睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引
唔建議摺機
所有摺既系列暫時都係傻的嗎
點呀用緊
我覺得幾好用,
岩哂我呢D老花阿叔![]()
唯一唔好都係舊電容量少,
用半日就要充電
其一就係舊電未完全應付得到個日常使用
最起碼一日啜一次電 夠用到12到15個鐘
其二係摺得多個 moon 會Stop la
總會壞是但一個
睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引
唔建議摺機
所有摺既系列暫時都係傻的嗎
點呀用緊
我覺得幾好用,
岩哂我呢D老花阿叔![]()
唯一唔好都係舊電容量少,
用半日就要充電
我都真係諗過下部機買摺, 又係老花問題![]()
![]()
呢幾年睇細字好辛苦,
除左眼鏡睇都係矇查查,
所以摺機真係幾岩我用![]()
至於大家最關心條摺痕,
平常用根本唔覺眼,
同埋除左榮耀部magic v5係用膠面之外其他機都係用玻璃面,
玻璃面好硬淨無咁易爛
不過用電量就.....![]()
放棄, 慣咗2~3日先叉一次電
![[sosad]dw](/faces/draw/sosad.gif)
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓
叫雞 800 又玩一個鐘
一兩日就 fing 1800
創 po 院友都冇幾個得
創蛇果然係幸福快樂開心![]()
![]()
