咦睇黎創仔去咗返工 仲想問佢今場凌晨兩場波買咗乜等睇佢係到貼飛,好有料
睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引唔建議摺機 所有摺既系列暫時都係傻豬
點呀用緊睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引唔建議摺機 所有摺既系列暫時都係傻豬
我覺得幾好用, 岩哂我呢D老花阿叔點呀用緊睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引唔建議摺機 所有摺既系列暫時都係傻豬
我覺得幾好用, 岩哂我呢D老花阿叔點呀用緊睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引唔建議摺機 所有摺既系列暫時都係傻豬唯一唔好都係舊電容量少, 用半日就要充電
咦睇黎創仔去咗返工 仲想問佢今場凌晨兩場波買咗乜訓左咋下話? 尋晚唔小心,玩太閤5 玩到 09:00 我要訓到依家 16:30 先肯醒 牠睇埋場波 11:00 先去瞓 隨時今晚 22:00 之後至起身
其一就係舊電未完全應付得到個日常使用 最起碼一日啜一次電 夠用到12到15個鐘 其二係摺得多個 moon 會壽味 總會壞是但一個我覺得幾好用, 岩哂我呢D老花阿叔點呀用緊睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引唔建議摺機 所有摺既系列暫時都係傻豬唯一唔好都係舊電容量少, 用半日就要充電
我都真係諗過下部機買摺, 又係老花問題我覺得幾好用, 岩哂我呢D老花阿叔點呀用緊睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引唔建議摺機 所有摺既系列暫時都係傻豬唯一唔好都係舊電容量少, 用半日就要充電
一諗到隻game冇乜點執整過就重出 steam見到佢減價都唔想買咦睇黎創仔去咗返工 仲想問佢今場凌晨兩場波買咗乜訓左咋下話? 尋晚唔小心,玩太閤5 玩到 09:00 我要訓到依家 16:30 先肯醒 牠睇埋場波 11:00 先去瞓 隨時今晚 22:00 之後至起身
呢幾年睇細字好辛苦, 除左眼鏡睇都係矇查查, 所以摺機真係幾岩我用我都真係諗過下部機買摺, 又係老花問題我覺得幾好用, 岩哂我呢D老花阿叔點呀用緊睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引唔建議摺機 所有摺既系列暫時都係傻豬唯一唔好都係舊電容量少, 用半日就要充電