我又無咁串既 但買左和有冇手足做反少年廚神買西班牙輸
幾點開波?12
10蚊買和幾點開波?12
佢有講?唔怕比大哥網暴大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢原來係扮睇直播 C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好 唔關牙朗事 3人VS 8人 死守 中場輸晒俾人 剛果仲可以做到到肉攻擊4年前 沙特2:1 贏過美斯架牙朗話沙特超都好高水準正路贏波,大唔大炒又另計...你咁諗又有少年廚神架啦今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波今晚會變身嫁喇..菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥
1:1果球邊個入?咁葡其他球員又入唔到波大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢原來係扮睇直播 C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波/red] 3人VS 8人 死守 中場輸晒俾人 剛果仲可以做到到肉攻擊菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥
yamal + olmo正選喎 沙特偷唔到雞喇如果豬左就好笑
睇上場yamal好似冇乜野咁 希望真係好番喇yamal + olmo正選喎 沙特偷唔到雞喇如果豬左就好笑
上屆世界盃既事佢有講?唔怕比大哥網暴大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢原來係扮睇直播 C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好 唔關牙朗事 3人VS 8人 死守 中場輸晒俾人 剛果仲可以做到到肉攻擊4年前 沙特2:1 贏過美斯架牙朗話沙特超都好高水準正路贏波,大唔大炒又另計...你咁諗又有少年廚神架啦今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波今晚會變身嫁喇..菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥
依家菲力斯跟大哥係沙特搵食上屆世界盃既事佢有講?唔怕比大哥網暴大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢原來係扮睇直播 C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好 唔關牙朗事 3人VS 8人 死守 中場輸晒俾人 剛果仲可以做到到肉攻擊4年前 沙特2:1 贏過美斯架牙朗話沙特超都好高水準正路贏波,大唔大炒又另計...你咁諗又有少年廚神架啦今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波今晚會變身嫁喇..菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥 0:34
我就唔信閪班牙會繼續閪 已經買左半大全大咁大信心
我就唔信閪班牙會繼續閪 已經買左半大全大就係西
一陣半場6:0我就唔信閪班牙會繼續閪 已經買左半大全大咁大信心