https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=28275139我去賭會揀張無人枱 自己一個玩d老人家, 打21點, 日打十幾小時 我懷疑, 佢地當返工 唔搵野做, 會早死 同埋 可能拿積分, 在賭場, 酒店, 飲食 到死
總之自己舒服 有時太多人, 嘈生晒https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=28275139我去賭會揀張無人枱 自己一個玩d老人家, 打21點, 日打十幾小時 我懷疑, 佢地當返工 唔搵野做, 會早死 同埋 可能拿積分, 在賭場, 酒店, 飲食 到死
啲友仔好鍾意見你賭賭吓就坐埋嚟總之自己舒服 有時太多人, 嘈生晒https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=28275139我去賭會揀張無人枱 自己一個玩d老人家, 打21點, 日打十幾小時 我懷疑, 佢地當返工 唔搵野做, 會早死 同埋 可能拿積分, 在賭場, 酒店, 飲食 到死
啲友仔好鍾意見你賭賭吓就坐埋嚟我其實唔太熟, 不過搵D野攪下, 拿1.5萬蚊, 300鋪, 都可以輸50鋪 睇下, 能否 此1.5萬蚊, 做本金, 開始用來儲積分 換 船票, 野飲, 酒店,開始兼職賭徒之旅, 星期一到五, 返工, 星期六或日去澳 門打21點當 兼職儲分, 不影響工作的大前提