大俠2047
14小時
我此刻, 未贏到賭場
唔會去住, 再繼續練
開始要返工
唔會去住, 再繼續練
開始要返工
200舖個勝率都係5050 去澳門真係船飛都蝕埋
200 鋪, 每鋪 300蚊,= 6萬投注額
船飛, 想方法, 要賭場送
你個BS 率, 得68%
如果上到80%以上
可以頂, 好耐
300蚊一注, 隨時 幾個月, 炒到600萬港元個投注額

200舖個勝率都係5050 去澳門真係船飛都蝕埋
200 鋪, 每鋪 300蚊,= 6萬投注額
船飛, 想方法, 要賭場送
你個BS 率, 得68%
如果上到80%以上
可以頂, 好耐
300蚊一注, 隨時 幾個月, 炒到600萬港元個投注額
bs低係因為成日叫我double 我唔想double

https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=28275139
d老人家, 打21點, 日打十幾小時
我懷疑, 佢地當返工
唔搵野做, 會早死
同埋 可能拿積分, 在賭場, 酒店, 飲食 到死




https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=28275139
d老人家, 打21點, 日打十幾小時
我懷疑, 佢地當返工
唔搵野做, 會早死
同埋 可能拿積分, 在賭場, 酒店, 飲食 到死
我去賭會揀張無人枱 自己一個玩
https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=28275139
d老人家, 打21點, 日打十幾小時
我懷疑, 佢地當返工
唔搵野做, 會早死
同埋 可能拿積分, 在賭場, 酒店, 飲食 到死
我去賭會揀張無人枱 自己一個玩
總之自己舒服
有時太多人, 嘈生晒

啲友仔好鍾意見你賭賭吓就坐埋嚟




