今晚荃灣吃dinner 港安狗快介紹幫試哋咩嗲la
https://www.threads.com/@ruojhenyu/post/DQQfW4wEiez?xmt=AQG0pei6lqBRigVmV0T2--ivd4htjlZdlRXtDwXlySARm1fiHPr7RAV_L4DIKCSx5c2Tqw8&slof=1 Wtf 賣相咁ugly今晚荃灣吃dinner 港安狗快介紹幫試哋咩嗲la
底褲濕埋OKylth
黃黃紅紅黑黑黃黃紅紅紅黑黑黑黑底褲濕埋OKylth
https://x.com/yukanyan2525/status/2067564056521961773 Wtf咁大波睇佢泰國相
Wherehttps://x.com/yukanyan2525/status/2067564056521961773 Wtf咁大波睇佢泰國相
您列出的一連串顏色與代碼(ylth黃黃紅紅黑黑黃黃紅紅紅黑黑黑黑),主要是香港地區常見的線上線下心理測驗與顏色性格分析的測試結果。該測驗會根據您偏好的顏色順序,分析出您的潛在性格與人際關係特徵。黃黃紅紅黑黑黃黃紅紅紅黑黑黑黑底褲濕埋OKylth
https://x.comWherehttps://x.com/yukanyan2525/status/2067564056521961773 Wtf咁大波睇佢泰國相
天文台下午6時10分改發紅色暴雨警告信號 雨勢再度增強(18/6/26) - 分享自 LIHKG 討論區 https://lih.kg/FweomrX您列出的一連串顏色與代碼(ylth黃黃紅紅黑黑黃黃紅紅紅黑黑黑黑),主要是香港地區常見的線上線下心理測驗與顏色性格分析的測試結果。該測驗會根據您偏好的顏色順序,分析出您的潛在性格與人際關係特徵。黃黃紅紅黑黑黃黃紅紅紅黑黑黑黑底褲濕埋OKylth
笑死!天文台下午6時10分改發紅色暴雨警告信號 雨勢再度增強(18/6/26) - 分享自 LIHKG 討論區 https://lih.kg/FweomrX您列出的一連串顏色與代碼(ylth黃黃紅紅黑黑黃黃紅紅紅黑黑黑黑),主要是香港地區常見的線上線下心理測驗與顏色性格分析的測試結果。該測驗會根據您偏好的顏色順序,分析出您的潛在性格與人際關係特徵。黃黃紅紅黑黑黃黃紅紅紅黑黑黑黑底褲濕埋OKylth
玻璃外面咩都睇唔到 bb 炒車死未y咁黑心害同車人
hyprland同niri 有咩分別 邊個好 問完AI都係睇唔明 山羊help分別係有 不過講太多冇咩意思 呢D野用下佢feel下好過 唯一可以講 hyprland可以講做到niri既layout 但如果你鐘意niri既layout 聽講niri整合得好D 我只係用過hyprland 只能答你第一個tiling玩hyprland唔會錯得去邊 by default最好睇 layout算實用 聽講條boomer it dog用開macbook 廢事煩個類人 用完hyprland用上癮 好似係
ecosystem-wise黎講hyprland early bird一定多support niri新野 又講唔出咩特別到要用佢既話好似又真係乖乖用hyprland好過 今個weekend ricing下佢先hyprland同niri 有咩分別 邊個好 問完AI都係睇唔明 山羊help分別係有 不過講太多冇咩意思 呢D野用下佢feel下好過 唯一可以講 hyprland可以講做到niri既layout 但如果你鐘意niri既layout 聽講niri整合得好D 我只係用過hyprland 只能答你第一個tiling玩hyprland唔會錯得去邊 by default最好睇 layout算實用 聽講條boomer it dog用開macbook 廢事煩個類人 用完hyprland用上癮 好似係最後就係 如果唔想煩又想試 裝omarchy os佢幫你搞掂晒 不過佢個keyboard binding偏向似macos 因為條友以前係ifanboy 唔係太岩我 但要改唔難 其他野set好晒唔洗諗
ecosystem其實又唔關事 首先你要知desktop environment同window manager既分別 window manager個名已經解左 就係管理app window 係咁多 但desktop係唔止windows manager 比如desktop widget, status bar, app launcher, notification等等 你砌砌埋埋成個先叫desktop 你裝distro有KDE, gnome之類就係佢自己砌晒比你用 而hyprland同niri只係window manager 你要由window manager砌做desktop 呢D零件只要係wayland desktop就support 所以你config完hyprland 基本上可以大部分野port去niri 除左niri本身既config你要整過 基本上你config完一次 之後port去其他會易D 我係sway同hyprland兩用 基本上我set到用法一樣 個status bar都一樣ecosystem-wise黎講hyprland early bird一定多support niri新野 又講唔出咩特別到要用佢既話好似又真係乖乖用hyprland好過 今個weekend ricing下佢先hyprland同niri 有咩分別 邊個好 問完AI都係睇唔明 山羊help分別係有 不過講太多冇咩意思 呢D野用下佢feel下好過 唯一可以講 hyprland可以講做到niri既layout 但如果你鐘意niri既layout 聽講niri整合得好D 我只係用過hyprland 只能答你第一個tiling玩hyprland唔會錯得去邊 by default最好睇 layout算實用 聽講條boomer it dog用開macbook 廢事煩個類人 用完hyprland用上癮 好似係最後就係 如果唔想煩又想試 裝omarchy os佢幫你搞掂晒 不過佢個keyboard binding偏向似macos 因為條友以前係ifanboy 唔係太岩我 但要改唔難 其他野set好晒唔洗諗
https://x.com/zutomayo/status/2067247770474570112?s=20 無人講? cls this is crazy你一年飛幾多次日本