年華無多時
4日
wsk
終於有新野
https://x.com/azurlane_staff/status/2067532785867268601?s=46
會唔會講offline野
學mas campus mode件外套要delay
咁都delay 有冇講幾耐
3月6號前落order就照舊keep 返7月中
7號或之後落order就8月中之後
第一次吃ちゃん系拉麵
7.5/10
¥?
990
學mas campus mode件外套要delay
咁都delay 有冇講幾耐
3月6號前落order就照舊keep 返7月中
7號或之後落order就8月中之後
慘 第二批趕唔趕到福井標..
![[sosad]cl](/faces/clown/sosad.gif)
學mas campus mode件外套要delay
咁都delay 有冇講幾耐
3月6號前落order就照舊keep 返7月中
7號或之後落order就8月中之後
慘 第二批趕唔趕到福井標..
夏天不了
好滿足 啖啖麵都係同肉一齊食
好C舒
除左多肉 有what特別
學mas campus mode件外套要delay
咁都delay 有冇講幾耐
3月6號前落order就照舊keep 返7月中
7號或之後落order就8月中之後
慘 第二批趕唔趕到福井標..
夏天不了
都係影相個一下著姐 沒事兒
