https://www.bilibili.com/video/BV1NVju6VE4J/ 得閒可以望兩眼 我都要睇下 catch up返d野 -.- 佢改返全game ui果d野 好拎癲正常玩普通難度 熄左敵人入侵當sandbox玩吧聽朝買黎玩下
係 以前去到整個成品出黎為止已經用左太多人力時間工夫所以慢慢plan去盡量唔好偏離軌道同出大錯 而家vibe code年代 ai有data知道人類想要既野不外乎果幾個框架 講個目標出黎gen個舊野九成雖不中亦不遠 真係錯到七彩果陣應該就係一開始講果個prompt miss左重要detail之前實驗過懶係有process咁叫佢plan 叫佢問我有乜design decision要做 做完決定寫落markdown 之後根據個plan分task 每個task一個markdown 之後跟住做 其實類似opencode/claude code之類內部做既野 不過人手做 結論 太waterfall 去到中間有D野想改就開始死死地 雖然未用到盡晒呢個方法 唔敢講 但覺得係死路 用唔到agent既優勢 就係快手寫D野 vibe code求勁其寫到D野 依家轉左叫佢寫prototype 我求其prompt佢叫佢yolo 之後叫佢試下唔同approach 以前試唔同approach太高成本 依家agent勁up下就有得睇 可以用盡佢快手既優勢 睇完佢效果 自己再寫個真而家剩係入左web search同ask question 入埋agent-browser可以叫佢幫我上黎開post了山羊些牙pi既system prompt lame用default咋.... 不過我有用agent-browser 入埋個skill file等佢用browser
【喜报,千小妹距离cos商鞅似乎又近了一步-哔哩哔哩】 https://b23.tv/IBJUY60 釋懷了後面得返秧秧隊要搶啦 聚爆隊解散 達小妹投靠清宵 緋雪有穗穗 愛用返琳莫 卡小妹或成最大輸家...
https://www.threads.com/@kahomikaho/post/DZrg8oSHzuj 火仔飲左未飲了 要個杯墊 微糖都係甜 因為佢本身就有pat類似果醬既野墊底
會唔會送code個類 定係得精品https://www.threads.com/@kahomikaho/post/DZrg8oSHzuj 火仔飲左未飲了 要個杯墊 微糖都係甜 因為佢本身就有pat類似果醬既野墊底
牙朗 我的牙朗41歲仲想點
有code但唔重要會唔會送code個類 定係得精品https://www.threads.com/@kahomikaho/post/DZrg8oSHzuj 火仔飲左未飲了 要個杯墊 微糖都係甜 因為佢本身就有pat類似果醬既野墊底
表現合乎預期牙朗 我的牙朗41歲仲想點
有code但唔重要會唔會送code個類 定係得精品https://www.threads.com/@kahomikaho/post/DZrg8oSHzuj 火仔飲左未飲了 要個杯墊 微糖都係甜 因為佢本身就有pat類似果醬既野墊底
點解qmk唔gift太吾繪卷比mgy 要個無做野g 比有做野
唔rich點樣唔做野 窮拎先要做野點解qmk唔gift太吾繪卷比mgy 要個無做野g 比有做野
myj睇包青天睇學mas劇情la