沖浪雪鷹
5日
大chibi公仔幾時到
年琴晚玩到幾點
1點, 病病地頂唔到咁夜
依家total大概幾時間幾%
依家進度1/4, 12hrs左右,
琴日執左數學書![]()
原來上下有兩條野
跟住curse書勁少
title個發光好難睇
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
大chibi公仔幾時到
我淨係知琴日老師立牌出咗貨等緊收貨
已經見到其他人嘅大chibi陸續收到貨
When me
年琴晚玩到幾點
1點, 病病地頂唔到咁夜
依家total大概幾時間幾%
依家進度1/4, 12hrs左右,
琴日執左數學書![]()
原來上下有兩條野
跟住curse書勁少
title個發光好難睇
curse書比較簡單 統黑色 不過周圍都五顏六色好易miss

年琴晚玩到幾點
1點, 病病地頂唔到咁夜
依家total大概幾時間幾%
依家進度1/4, 12hrs左右,
琴日執左數學書![]()
原來上下有兩條野
跟住curse書勁少
title個發光好難睇
curse書比較簡單 統黑色 不過周圍都五顏六色好易miss
我以為紅,
group哂全部紅色書先發現好雜
https://x.com/846kizuQ/status/2067155288952557850
mg:幾時講v乜乜
https://x.com/846kizuQ/status/2067155288952557850
mg:幾時講v乜乜
公道講句 v字頭close source野
而家好用都唔代表過五年之後佢都可以保持初衷
google以前都叫dont be evil啦
https://x.com/846kizuQ/status/2067155288952557850
mg:幾時講v乜乜
公道講句 v字頭close source野
而家好用都唔代表過五年之後佢都可以保持初衷
google以前都叫dont be evil啦
bnd,
open source brave係咪個比較好既選擇