150入到少少, 依家諗緊好無209高追再入少少?希望你無入到 穿返落200左右
調整下先150入到少少, 依家諗緊好無209高追再入少少?希望你無入到 穿返落200左右好彩未入.
ok調整下先150入到少少, 依家諗緊好無209高追再入少少?希望你無入到 穿返落200左右好彩未入.
又穿咗啦211啦200都穿埋 凍死了酒牙震兩震就走 信念唔夠強
Elon Musk股跌,其他股升 佢既股就算業績報告表現好都係會跌,驚就唔好買MSFT都係跌
入mu/sndk好過 升到2028Elon Musk股跌,其他股升 佢既股就算業績報告表現好都係會跌,驚就唔好買MSFT都係跌好彩之前賣左
我走咗少少SNDK,入咗BABA入mu/sndk好過 升到2028Elon Musk股跌,其他股升 佢既股就算業績報告表現好都係會跌,驚就唔好買MSFT都係跌好彩之前賣左
hi,覆錯,以為係投機討論區我走咗少少SNDK,入咗BABA入mu/sndk好過 升到2028Elon Musk股跌,其他股升 佢既股就算業績報告表現好都係會跌,驚就唔好買MSFT都係跌好彩之前賣左
190都穿埋 130見Etf主力未出 驚閪
190都穿埋 130見Etf主力未出 驚閪
死都唔肯上番200又沽沽沽啦
180173
180173