[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
二律背反 9日
150入到少少, 依家諗緊好無209高追再入少少?

希望你無入到
穿返落200左右

#adore#
好彩未入. :)fn :-(lmfn
岡村寧次大將 9日
150入到少少, 依家諗緊好無209高追再入少少?

希望你無入到
穿返落200左右

#adore#
好彩未入. :)fn :-(lmfn

調整下先
二律背反 9日
150入到少少, 依家諗緊好無209高追再入少少?

希望你無入到
穿返落200左右

#adore#
好彩未入. :)fn :-(lmfn

調整下先

ok #adore#
人賤天不欺 9日
打仗跌,打完又跌,不過無可能只升唔跌既
字源歧說 9日
酒牙[run]

震兩震就走
信念唔夠強#ng#

200都穿埋
凍死了 :-(lm

211啦

又穿咗啦
星野愛久愛海 9日
一切都玩完了:~(
字源歧說 9日
190都穿埋
130見
人賤天不欺 9日
Elon Musk股跌,其他股升
佢既股就算業績報告表現好都係會跌,驚就唔好買O:-)
小休一時 9日
Elon Musk股跌,其他股升
佢既股就算業績報告表現好都係會跌,驚就唔好買O:-)

MSFT都係跌#bye#
好彩之前賣左
岡村寧次大將 9日
Elon Musk股跌,其他股升
佢既股就算業績報告表現好都係會跌,驚就唔好買O:-)

MSFT都係跌#bye#
好彩之前賣左

入mu/sndk好過
升到2028
右翼份子 9日
Elon Musk股跌,其他股升
佢既股就算業績報告表現好都係會跌,驚就唔好買O:-)

MSFT都係跌#bye#
好彩之前賣左

入mu/sndk好過
升到2028

我走咗少少SNDK,入咗BABA[sosad] [sosad] [sosad]
右翼份子 9日
Elon Musk股跌,其他股升
佢既股就算業績報告表現好都係會跌,驚就唔好買O:-)

MSFT都係跌#bye#
好彩之前賣左

入mu/sndk好過
升到2028

我走咗少少SNDK,入咗BABA[sosad] [sosad] [sosad]

hi,覆錯,以為係投機討論區[sosad] [sosad] [sosad] #ass# #ass# #ass#
二本松 9日
190都穿埋
130見

Etf主力未出 驚閪#no#
流M 9日
190都穿埋
130見

Etf主力未出 驚閪#no#

#hehe#
kiyeah 9日
死都唔肯上番200[sosad]
字源歧說 9日
死都唔肯上番200[sosad]

又沽沽沽啦:~(lm
河北採花賊 8日
https://upload.hkgolden.media/comment/sotcfbct.vsmpjaz3tvv.msuvirn303r.qwc.jpg
流M 8日
180[banghead]
冷靜啲 8日
走牙牙牙牙!!!!
鷹牌花旗參茶 8日
無事既
岡村寧次大將 8日
180[banghead]

173[banghead] [banghead]
二律背反 8日
180[banghead]

173[banghead] [banghead]

[yipes]
名字很有霸氣 8日
單日一成
遊流 8日
218蚊山頂位有啲凍O:-)
山崎大叔 8日
火箭降落了?
跳到頁尾