小股東,希望有1000揸3-5年目標
$186一陣日本加息 星期四又fomc,使唔使等回吓先?
根本就係賭同炒啦 是但呢 呢個年頭美股就係賭場 D人鬼識個股票代號間公司做乜鬼咩 見佢有得升咪入去先囉 上個年代個D乜野買股儲息OUT啦 而家係玩APP 賭OPTION 賭ETF 炒完搵到錢就轉下隻 坐定一隻等派息就傻豬啦 追唔到個爆紅個隻升幅 你十年息都輸呀 人地一個禮拜升幅拉爆你幾個公海LU200都幾誇張
就快220200都幾誇張
216209
Hi你哋老母打拎哂飛機,而家燈拎到急跌 山頂好拎凍咩位入
220Hi你哋老母打拎哂飛機,而家燈拎到急跌 山頂好拎凍咩位入
派膠220Hi你哋老母打拎哂飛機,而家燈拎到急跌 山頂好拎凍咩位入
你呢d開市頭10分鐘掃哂貨嘅唔好咁串喎派膠220Hi你哋老母打拎哂飛機,而家燈拎到急跌 山頂好拎凍咩位入
你呢d開市頭10分鐘掃哂貨嘅唔好咁串喎派膠220Hi你哋老母打拎哂飛機,而家燈拎到急跌 山頂好拎凍咩位入
酒牙震兩震就走 信念唔夠強
200都穿埋 凍死了酒牙震兩震就走 信念唔夠強
211啦200都穿埋 凍死了酒牙震兩震就走 信念唔夠強
150入到少少, 依家諗緊好無209高追再入少少?希望你無入到 穿返落200左右