冇要綁戶口 我始終覺得有風險係到咁你有冇用e banking ? Payme ? 支付寶? 呢d全部都要登記户口所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話
要綁戶口 我始終覺得有風險係到便宜莫貪所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話
冇要綁戶口 我始終覺得有風險係到咁你有冇用e banking ? Payme ? 支付寶? 呢d全部都要登記户口所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話
跌咗八達通/手機八達通點算?有名八仔可報失 但 3h 內交易未必 stop 到
LM,想學埋點樣取消八達通自動增值!退
同埋每日最多自動增值一次跌咗八達通/手機八達通點算?有名八仔可報失 但 3h 內交易未必 stop 到
即係有機會跌多 $500同埋每日最多自動增值一次跌咗八達通/手機八達通點算?有名八仔可報失 但 3h 內交易未必 stop 到
要綁戶口 我始終覺得有風險係到x2所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話
LM,想學埋點樣取消八達通自動增值!目前八XX銀包 手動增值 可以隨時"刪除 /更改"銀行過數賑賬號 ; 但自動增值要刪除 ... 可能要親自去銀行取消自動轉帳 . 要取$100獎賞 , 條件之一係 " 要做過一次銀行自動增值$500 "
個人工智障音頻電話 [love]bug ... 起碼打20次按N粒數字 先接到入客服跌咗八達通/手機八達通點算?有名八仔可報失 但 3h 內交易未必 stop 到
https://www.octopuscards.com/onlineform/report-lost/tc/step1.jsp個人工智障音頻電話 [love]bug ... 起碼打20次按N粒數字 先接到入客服跌咗八達通/手機八達通點算?有名八仔可報失 但 3h 內交易未必 stop 到
你去試吓報失https://www.octopuscards.com/onlineform/report-lost/tc/step1.jsp個人工智障音頻電話 [love]bug ... 起碼打20次按N粒數字 先接到入客服跌咗八達通/手機八達通點算?有名八仔可報失 但 3h 內交易未必 stop 到
ha, n 次你去試吓報失https://www.octopuscards.com/onlineform/report-lost/tc/step1.jsp個人工智障音頻電話 [love]bug ... 起碼打20次按N粒數字 先接到入客服跌咗八達通/手機八達通點算?有名八仔可報失 但 3h 內交易未必 stop 到
我最多時有 80 張八仔獎勵 ? 回贈? 一次性出糧 ?
呢個應可 stop ... 掉轉睇,你自動增值後會多左 $500 你退回後銀行信用咭未必肯過數畀八仔即係有機會跌多 $500同埋每日最多自動增值一次跌咗八達通/手機八達通點算?有名八仔可報失 但 3h 內交易未必 stop 到
ha, mtr 開時都有儲 之後主要係用,睇我心情我最多時有 80 張八仔獎勵 ? 回贈? 一次性出糧 ?
估唔到高登都仲有呢d阿伯s要綁戶口 我始終覺得有風險係到x2所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話
你以為老人院個朵流架估唔到高登都仲有呢d阿伯s要綁戶口 我始終覺得有風險係到x2所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話
所以高登少網騙你以為老人院個朵流架估唔到高登都仲有呢d阿伯s要綁戶口 我始終覺得有風險係到x2所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話