[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
over001 12日
話之佢送一千蚊啦
EUKW20 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]


咁你有冇用e banking ? Payme ? 支付寶? 呢d全部都要登記户口 #hehe#

O:-)
大夾爽 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]


便宜莫貪[sosad]
拆雲 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]


咁你有冇用e banking ? Payme ? 支付寶? 呢d全部都要登記户口 #hehe#

O:-)

@_@sq @_@sq @_@sq
RX-78-3 12日
跌咗八達通/手機八達通點算?[sosad]
一滴入魂 12日
LM,想學埋點樣取消八達通自動增值!
kilogram 12日
跌咗八達通/手機八達通點算?[sosad]

有名八仔可報失

但 3h 內交易未必 stop 到
kilogram 12日
LM,想學埋點樣取消八達通自動增值!


退
大南街公子 12日
跌咗八達通/手機八達通點算?[sosad]

有名八仔可報失

但 3h 內交易未必 stop 到

同埋每日最多自動增值一次
RX-78-3 12日
跌咗八達通/手機八達通點算?[sosad]

有名八仔可報失

但 3h 內交易未必 stop 到

同埋每日最多自動增值一次

即係有機會跌多 $500
咖哩卷 12日
開個谷搵二三十萬窮人一齊登記
將多左既100蚊集合就可以買豪宅了#yup#
然後份契應該會係香港有史以來最多人名[sosad]
電光火石間 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]


x2 #ng#
加勒比海 12日
LM,想學埋點樣取消八達通自動增值!

目前八XX銀包 手動增值 可以隨時"刪除 /更改"銀行過數賑賬號 ; 但自動增值要刪除 ... 可能要親自去銀行取消自動轉帳 .
要取$100獎賞 , 條件之一係 " 要做過一次銀行自動增值$500"
加勒比海 12日
跌咗八達通/手機八達通點算?[sosad]

有名八仔可報失

但 3h 內交易未必 stop 到

個人工智障音頻電話 [fuck]bug ... 起碼打20次按N粒數字 先接到入客服
kilogram 12日
跌咗八達通/手機八達通點算?[sosad]

有名八仔可報失

但 3h 內交易未必 stop 到

個人工智障音頻電話 [fuck]bug ... 起碼打20次按N粒數字 先接到入客服


https://www.octopuscards.com/onlineform/report-lost/tc/step1.jsp
加勒比海 12日
跌咗八達通/手機八達通點算?[sosad]

有名八仔可報失

但 3h 內交易未必 stop 到

個人工智障音頻電話 [fuck]bug ... 起碼打20次按N粒數字 先接到入客服


https://www.octopuscards.com/onlineform/report-lost/tc/step1.jsp

你去試吓報失 :o)fn
kilogram 12日
跌咗八達通/手機八達通點算?[sosad]

有名八仔可報失

但 3h 內交易未必 stop 到

個人工智障音頻電話 [fuck]bug ... 起碼打20次按N粒數字 先接到入客服


https://www.octopuscards.com/onlineform/report-lost/tc/step1.jsp

你去試吓報失 :o)fn


ha, n 次
kilogram 12日
我最多時有 80 張八仔
加勒比海 12日
我最多時有 80 張八仔

獎勵 ? 回贈? 一次性出糧 ?
kilogram 12日
跌咗八達通/手機八達通點算?[sosad]

有名八仔可報失

但 3h 內交易未必 stop 到

同埋每日最多自動增值一次

即係有機會跌多 $500


呢個應可 stop ...

掉轉睇,你自動增值後會多左 $500

你退回後銀行信用咭未必肯過數畀八仔
kilogram 12日
我最多時有 80 張八仔

獎勵 ? 回贈? 一次性出糧 ?


ha, mtr 開時都有儲

之後主要係用,睇我心情
不想長大 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]


x2 #ng#

估唔到高登都仲有呢d阿伯s[sosad]
EUKW20 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]


x2 #ng#

估唔到高登都仲有呢d阿伯s[sosad]

你以為老人院個朵流架#fire#
kilogram 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]


x2 #ng#

估唔到高登都仲有呢d阿伯s[sosad]

你以為老人院個朵流架#fire#


所以高登少網騙
kilogram 12日
現在網上交易好多時要登入銀行 app confirm
跳到頁尾