100蚊。姐///100蚊唔係錢呀? 不勞而獲呀大哥
要綁戶口 我始終覺得有風險係到佢以前做過,不過不是 tel所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話
登記完攞咗100蚊可唔可以取消=.=?登記左, 試左一次自動增值先多100蚊俾你
要綁戶口 我始終覺得有風險係到咁你有冇用e banking ? Payme ? 支付寶? 呢d全部都要登記户口所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話
我就係鍾意去7仔入百達通唱五百蚊Agger
hk 支付寶不用要綁戶口 我始終覺得有風險係到咁你有冇用e banking ? Payme ? 支付寶? 呢d全部都要登記户口所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話
電話無裝銀行app咩,而家網上銀行都逼你裝要綁戶口 我始終覺得有風險係到咁你有冇用e banking ? Payme ? 支付寶? 呢d全部都要登記户口所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話
要綁戶口 我始終覺得有風險係到縛卡都安全過縛戶口所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話
係咪真架 分分鐘呃人呃就不算 例如信用咭增,咁代表你同意銀行畀資料八達通公司 不止係畀錢
係咪真架 分分鐘呃人Quote 自 達窿app 內, 都有假
絕不用自動增值絕不用手機八達通+轉數快
轉數快真係冇用絕不用自動增值絕不用手機八達通+轉數快
我用信用卡可以儲埋分喎都得