我地身份係賤民嚟 邊似得突然政治班人咁要光榮化某一個人 仲要無證據屈人死咗 陳彥霖媽媽已經係一個例子 口講唔想二次傷害做得最多二次傷害偏偏就係話自己黃嗰班 咪繼續選擇性失明囉 橫掂失唔到幾耐選舉權同被選舉權俾共匪打劫叫乜民
唔好咁講, 你話我地閪人呀嘛, 咁請問如果諗住走既人唔閪應該點樣可以改變到香港?見到你班友咁講野梗係最好走得快過你地啦,傻仔 香港早已經返到六十年代,過客心態,撈完就走 三十以下真係無謂做其他野,尤其有你班醒目人士存在我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天 總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.
挾制其他人 講相反嘅嘢就會俾一堆人打 係良性11人乜黎架係囉, 11人乜黎?? 家陣香港有D乜"良性改變"東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀
唔係, 唔好拉太遠, 請問到底送頭既作用係邊我地身份係賤民嚟 邊似得突然政治班人咁要光榮化某一個人 仲要無證據屈人死咗 陳彥霖媽媽已經係一個例子 口講唔想二次傷害做得最多二次傷害偏偏就係話自己黃嗰班 咪繼續選擇性失明囉 橫掂失唔到幾耐選舉權同被選舉權俾共匪打劫叫乜民
gao b post唔好爭食OK?
獨食難fatgao b post唔好爭食OK?
你兩隻五毛狗入返內聯網未 樓主個post唔係比你地開ot用唉... 你不如直接答野啦, 家陣又冇屈你, 我唔支持送頭, 問你有乜用, 你又答唔出, 只係Hi我老母屈我五毛. 都唔緊要, 咁你都答我到底送頭有乜用呀大哥
但你唔參戰好荃厄到膠B獨食難fatgao b post唔好爭食OK?
有咩看透世事?你出黎做off野, 又無效果又要比人拉, 話你做off唔得?貼街招?點解唔AIR DROP?係咪off? off都唔緊要, 你做off嘢係預左比人拉架嘛?比人拉左又係度喊苦喊忽?唔比人笑off先奇啦 係叻仔既走啦, 去會合羅冠聰, 唔好留係度啦, 下次你返到黎, 我跪底同你奶腳趾又點話?真實識有人就係一路有做冇公開講,只係可靠熟朋友間講,你以為我唔知? 現在冇人叫你比錢,都比你地Hi到飛起,乜事 我就係睇唔過眼呢度班自以為好醒睇穿世事的賤精一開始又唔敢直認唔認同反送中,又化妝到講到自已好似好醒唔做"傻"野,呢類唔叫藍絲的藍絲比起擺明藍絲賤格多百九幾倍off, 上面都話左就算做左幾勁既野都好, 都唔會咁off走出黎認, 你唔比有人做完唔出聲?你係度扮大佬Hi勁人你算老幾呀? 老老實實, 攬抄果啲咪醒, 人係外國仲收勁埋你錢, 我真係見過啲所謂勇武手足話無飯開, 叫人籌旗, 籌完第二個月去左歐洲睇波, 好彩唔熟無比佢昆到
幫佢答埋:送頭個畫面太靚,自己唔使出喺屋企做冷氣軍師都可以扮係出咗去,再加多幾個連豬喊就係齊上齊落同聲同氣 選舉都有送頭,睇政治唔睇行為唔睇政績去投俾陳梓維,連區議員嘅責任都要俾曬議助做,仲唔係送頭?唔係, 唔好拉太遠, 請問到底送頭既作用係邊我地身份係賤民嚟 邊似得突然政治班人咁要光榮化某一個人 仲要無證據屈人死咗 陳彥霖媽媽已經係一個例子 口講唔想二次傷害做得最多二次傷害偏偏就係話自己黃嗰班 咪繼續選擇性失明囉 橫掂失唔到幾耐選舉權同被選舉權俾共匪打劫叫乜民有乜成效??
有咩看透世事?你出黎做off野, 又無效果又要比人拉, 話你做off唔得?貼街招?點解唔AIR DROP?係咪off? off都唔緊要, 你做off嘢係預左比人拉架嘛?比人拉左又係度喊苦喊忽?唔比人笑off先奇啦 係叻仔既走啦, 去會合羅冠聰, 唔好留係度啦, 下次你返到黎, 我跪底同你奶腳趾又點話?其實老老實實, 我一攪店就拉人走, 番黎做乜勁
你兩隻五毛狗入返內聯網未 樓主個post唔係比你地開ot用我內聯網係hkgolden.com喎 你咪又係一樣
唉...係唔係好簡單既一個數據討論都做唔到幫佢答埋:送頭個畫面太靚,自己唔使出喺屋企做冷氣軍師都可以扮係出咗去,再加多幾個連豬喊就係齊上齊落同聲同氣 選舉都有送頭,睇政治唔睇行為唔睇政績去投俾陳梓維,連區議員嘅責任都要俾曬議助做,仲唔係送頭?唔係, 唔好拉太遠, 請問到底送頭既作用係邊我地身份係賤民嚟 邊似得突然政治班人咁要光榮化某一個人 仲要無證據屈人死咗 陳彥霖媽媽已經係一個例子 口講唔想二次傷害做得最多二次傷害偏偏就係話自己黃嗰班 咪繼續選擇性失明囉 橫掂失唔到幾耐選舉權同被選舉權俾共匪打劫叫乜民有乜成效??
有咩看透世事?你出黎做off野, 又無效果又要比人拉, 話你做off唔得?貼街招?點解唔AIR DROP?係咪off? off都唔緊要, 你做off嘢係預左比人拉架嘛?比人拉左又係度喊苦喊忽?唔比人笑off先奇啦 係叻仔既走啦, 去會合羅冠聰, 唔好留係度啦, 下次你返到黎, 我跪底同你奶腳趾又點話?真實識有人就係一路有做冇公開講,只係可靠熟朋友間講,你以為我唔知? 現在冇人叫你比錢,都比你地Hi到飛起,乜事 我就係睇唔過眼呢度班自以為好醒睇穿世事的賤精一開始又唔敢直認唔認同反送中,又化妝到講到自已好似好醒唔做"傻"野,呢類唔叫藍絲的藍絲比起擺明藍絲賤格多百九幾倍off, 上面都話左就算做左幾勁既野都好, 都唔會咁off走出黎認, 你唔比有人做完唔出聲?你係度扮大佬Hi勁人你算老幾呀? 老老實實, 攬抄果啲咪醒, 人係外國仲收勁埋你錢, 我真係見過啲所謂勇武手足話無飯開, 叫人籌旗, 籌完第二個月去左歐洲睇波, 好彩唔熟無比佢昆到
講起一件好off既事, 有個朋友係WTS GROUP度Hi其他人唔出去遊行, 得佢一個食TG, 跟住我笑勁佢, 人地火魔法會唔會係WTS GROUP同你講?做得越深入既人根本越唔會講, 你根本分唔到邊啲係港豬邊啲係火魔法師, 不要看自己那麼重 利申: 愛國愛黨
而家就算寫曬數據有曬來源都可以話係假嘅 上面老屈便衣已經係啦唉...係唔係好簡單既一個數據討論都做唔到幫佢答埋:送頭個畫面太靚,自己唔使出喺屋企做冷氣軍師都可以扮係出咗去,再加多幾個連豬喊就係齊上齊落同聲同氣 選舉都有送頭,睇政治唔睇行為唔睇政績去投俾陳梓維,連區議員嘅責任都要俾曬議助做,仲唔係送頭?唔係, 唔好拉太遠, 請問到底送頭既作用係邊我地身份係賤民嚟 邊似得突然政治班人咁要光榮化某一個人 仲要無證據屈人死咗 陳彥霖媽媽已經係一個例子 口講唔想二次傷害做得最多二次傷害偏偏就係話自己黃嗰班 咪繼續選擇性失明囉 橫掂失唔到幾耐選舉權同被選舉權俾共匪打劫叫乜民有乜成效??
而家就算寫曬數據有曬來源都可以話係假嘅 上面老屈便衣已經係啦好簡單, 就算真係便衣, 咁你明知果D日子有便衣仲出去果個地點度犯法, 大佬呀, 唔係咁樣同我講呢D叫革命下話?
建議你可以做得更心狠d, 斷估你都係去加澳是但一度,個度都有好多親共同鄉會之類,到時記得高舉你今日講o既野埋堆,隨時重有個"愛國華僑"光環再返來用乜藉華人搞生意可能重方便呀 反正有長輩真係咁同我講,人唔賤格搵唔到世界財架,記住呢句,做"愛國華僑"下半生有用架唔好咁講, 你話我地閪人呀嘛, 咁請問如果諗住走既人唔閪應該點樣可以改變到香港?見到你班友咁講野梗係最好走得快過你地啦,傻仔 香港早已經返到六十年代,過客心態,撈完就走 三十以下真係無謂做其他野,尤其有你班醒目人士存在我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天 總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.
癌細胞被化療唔係良性係乜 東突厥斯坦人移民埃及都俾捉返去臭閪蚑那再教育營肯定係良性改變11人乜黎架係囉, 11人乜黎?? 家陣香港有D乜"良性改變"東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀
689根本無講錯, 咩齊上齊落, 就係我上樓你落冊, 真係仲有咁多off仔走去送頭, 612唔夠錢, 唔夠錢買紅酒飲JA, 咪又問你班儍閪拎, 泛民最賤既地方係咩?係收左錢唔做嘢呀上面條友話我地仲賤過藍絲販民, 叫班細路唔好送頭都賤