[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
卡佳 2124日
我反而想知,既打既案例受完,有無得去外國發展?
_藝_ 2124日
送Auntie頭咩,自己講左咩兩秒就失憶[sosad] [sosad]

真係弱智仔黎Z_Z Z_Z

咁你quote番咪得...

定係因為屈毛根本冇quote??
瓦特秩尼 2124日
你咁咪一樣無證無據

你憑咩話係一定係佢地做[sosad] [sosad]

真係傻的嗎仔[sosad] [sosad]

你既意思係我冇証據証明家陣捉到既送頭向左走向右走唔係真係送頭向左走向右走??

wtf???



送Auntie頭咩,自己講左咩兩秒就失憶[sosad] [sosad]

真係弱智仔黎Z_Z Z_Z

出嚟中環驗DNA未呀
話Hi老母生咗某個會員
中年電車男 2124日
咁向左走向右走有用既革命除左送頭之外呢一年到底有乜勁改變都係冇向左走向右走人答到我.

只係識勁叫: 有人為你犧牲, 唔支持都唔好笑/侮辱...Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z

你犧牲緊自己為販民份人工咋, 你估你真係建向左走向右走左國, 家陣轉向左走向右走左真普選???

事實證明,你地理想的"無大台"根本變成真係"各有各做",最後就係上網上討論區嘈人地唔跟你地個套而去"送頭",但你地網上怨到就來飛上天都唔見得有乜成效,最後政府拖番一年半載就可以拖死

nope, 我係叫人唔好送頭, 唔係跟我果套, 因為我完全唔認為有任何方法鬥得嬴共產黨

我就攪移民, 離地? 唔愛香港? yes, i am

我去外國build 公司仲可以請人去拎working visa, 你地送完頭一定幫到好多香港人喇..

我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水
瓦特秩尼 2124日
咁大聲講完當無時發生
成個呀叻咁
_藝_ 2124日
我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水

其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.
瓦特秩尼 2124日
我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水

其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.

自保,唔想有人抵制,但又要執身彩
_藝_ 2124日
咁大聲講完當無時發生
成個呀叻咁

算吧啦, 番美股post算.

成班大號叫乜哥團隊黎
愛基力 2124日
仲有尋日我都把幾火, Hi Auntie搞事都星期日呀, 尋日我屋企人同女朋友都要返工, 你話搞事是咪傻的嗎, 梗係Hi Auntie臭化閪啦, 你想死OK, 但死都死得其所同唔好累勁人
瓦特秩尼 2124日
唐!英年早泄 (#208070)
記得嚟中環驗DNA呀
唐!英年早泄 2124日
你咁咪一樣無證無據

你憑咩話係一定係佢地做[sosad] [sosad]

真係傻的嗎仔[sosad] [sosad]

你既意思係我冇証據証明家陣捉到既送頭向左走向右走唔係真係送頭向左走向右走??

wtf???



送Auntie頭咩,自己講左咩兩秒就失憶[sosad] [sosad]

真係弱智仔黎Z_Z Z_Z

出嚟中環驗DNA未呀
話Hi老母生咗某個會員


去華大基因驗啦Seven Head

符合返你地身份[sosad] [sosad]
雕妳🧡個樣 2124日
青春無悔 ! 盡量向前看吧~



Good Luck#hohoL#al #hohoR#al
自由之子 2124日
家陣班送頭向左走向右走已經去到除左屈毛完全冇數據討論...Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z

最好好似東突厥斯坦人咁乖乖地座係度等公安捉入再教育營,啱唔啱呀Z_Z
_藝_ 2124日
我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水

其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.

自保,唔想有人抵制,但又要執身彩

我好簡單, 我知香港人根本唔會嬴, 所以我根本唔覺得係香港做任何野都有用.

你地自己都識講, 成班藍既,紅既, 但你地竟然係覺得"唔值得為唔支持自己同黃"犧牲

根本一開波就算有冇同路人支持, 出面過半數紅藍已經唔值得.
中年電車男 2124日
一開始又唔敢直認唔認同反送中,又化妝到講到自已好似好醒唔做"傻"野,呢類唔叫藍絲的藍絲比起擺明藍絲賤格多百九幾倍

傻的嗎, 上面都話左就算做左幾勁既野都好, 都唔會咁傻的嗎走出黎認, 你唔比有人做完唔出聲?你係度扮大佬Hi勁人你算老幾呀?
老老實實, 攬抄果啲咪醒, 人係外國仲收勁埋你錢, 我真係見過啲所謂勇武手足話無飯開, 叫人籌旗, 籌完第二個月去左歐洲睇波, 好彩唔熟無比佢昆到

真實識有人就係一路有做冇公開講,只係可靠熟朋友間講,你以為我唔知?
現在冇人叫你比錢,都比你地Hi到飛起,乜事
我就係睇唔過眼呢度班自以為好醒睇穿世事的賤精
瓦特秩尼 2124日
你咁咪一樣無證無據

你憑咩話係一定係佢地做[sosad] [sosad]

真係傻的嗎仔[sosad] [sosad]

你既意思係我冇証據証明家陣捉到既送頭向左走向右走唔係真係送頭向左走向右走??

wtf???



送Auntie頭咩,自己講左咩兩秒就失憶[sosad] [sosad]

真係弱智仔黎Z_Z Z_Z

出嚟中環驗DNA未呀
話Hi老母生咗某個會員


去華大基因驗啦Seven Head

符合返你地身份[sosad] [sosad]

喂一齊
你出嚟中環我地一齊驗
驗吓有無關係
雕妳🧡個樣 2124日
留有用之軀 做有用之事 唔好茂然做孤狼:-(


agger#yup#al
_藝_ 2124日
你咁咪一樣無證無據

你憑咩話係一定係佢地做[sosad] [sosad]

真係傻的嗎仔[sosad] [sosad]

你既意思係我冇証據証明家陣捉到既送頭向左走向右走唔係真係送頭向左走向右走??

wtf???



送Auntie頭咩,自己講左咩兩秒就失憶[sosad] [sosad]

真係弱智仔黎Z_Z Z_Z

出嚟中環驗DNA未呀
話Hi老母生咗某個會員


去華大基因驗啦Seven Head

符合返你地身份[sosad] [sosad]

得啦, 由佢啦, 你志在口爽姐,唔嘈喇..

根本都唔係講緊同一樣野, 比你網上Hi下老母又唔會點, 不過你只識Hi我老母屈毛.

都拎唔出一樣送頭成就, 咁得喇, 冇咩好討論架喇, THX
_藝_ 2124日
家陣班送頭向左走向右走已經去到除左屈毛完全冇數據討論...Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z

最好好似東突厥斯坦人咁乖乖地座係度等公安捉入再教育營,啱唔啱呀Z_Z

你既意思係: 與其比人與, 不如自己投身
如果你講緊送完頭會阻止到既, 咁我撐你, 請問呢一年送頭向左走向右走改變左D乜?

逃犯條例升級國安法?
_藝_ 2124日
家陣班送頭向左走向右走已經去到除左屈毛完全冇數據討論...Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z

最好好似東突厥斯坦人咁乖乖地座係度等公安捉入再教育營,啱唔啱呀Z_Z

你既意思係: 與其比人, 不如自己投身
如果你講緊送完頭會阻止到既, 咁我撐你, 請問呢一年送頭向左走向右走改變左D乜?

逃犯條例升級國安法?
瓦特秩尼 2124日
我地身份係賤民嚟
邊似得突然政治班人咁要光榮化某一個人
仲要無證據屈人死咗
陳彥霖媽媽已經係一個例子
口講唔想二次傷害做得最多二次傷害偏偏就係話自己黃嗰班
咪繼續選擇性失明囉
橫掂失唔到幾耐
_藝_ 2124日
真實識有人就係一路有做冇公開講,只係可靠熟朋友間講,你以為我唔知?
現在冇人叫你比錢,都比你地Hi到飛起,乜事
我就係睇唔過眼呢度班自以為好醒睇穿世事的賤精

你支持呢班人同時, 咁請問樓豬兩老同個妹點???

如果佢唔係好彩比人告傷人, 而係比人告暴動, Hi Auntie你呢D支持者養呀???
自由之子 2124日
家陣班送頭向左走向右走已經去到除左屈毛完全冇數據討論...Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z

最好好似東突厥斯坦人咁乖乖地座係度等公安捉入再教育營,啱唔啱呀Z_Z

你既意思係: 與其比人與, 不如自己投身
如果你講緊送完頭會阻止到既, 咁我撐你, 請問呢一年送頭向左走向右走改變左D乜?

逃犯條例升級國安法?

11人乜黎架Z_Z
東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀Z_Z
中年電車男 2124日
我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水

其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.

見到你班友咁講野梗係最好走得快過你地啦,傻仔
香港早已經返到六十年代,過客心態,撈完就走
三十以下真係無謂做其他野,尤其有你班醒目人士存在
_藝_ 2124日
11人乜黎架Z_Z
東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀Z_Z

係囉, 11人乜黎??

家陣香港有D乜"良性改變"???
跳到頁尾