唔好off ,一定要申請法緩。 其次係正路唔會判得太重,除非遇到個超級藍官。 貴利真係唔好借,留返啲錢安家/比人罰錢時用好過。我估多數社服180小時,頂多都係幾個禮拜,巴打之前份工做咩?
所謂傷人最多要坐幾耐重睇第一滴血囉,總之就點都唔想浪費青春係監倉入面就算你真係做都唔好一命換一命 條數唔抵 再加上most likely係你死佢哋終生殘廢都唔會有老老實實 一個真主萬歲做破窗效應我覺抵既 雖然我自己仲有好多夢想人生目標想實現,但話唔定真主萬歲先係我既大任呢希望你真主萬歲講下就算,生命好寶貴
放喺兒登,應該好多好嬲嘅回覆好嬲好嬲連豬斬x3
比人禁落地下 對家得兩個人 我呢邊有5個所謂手足跑得快過保特 我叫咗兩聲救我佢地都無番轉頭 個下比人出賣既感覺真係好唔識形容 錄口供仲比人笑勁我 話人地唔理你呀傻仔 sosad 聽你咁講都好hurt下 大難臨頭各自飛 不過假如你係5個手足之一, 你會唔會去博去幫禁左落地下既手足?都係果句,針唔到肉唔知痛,依家黎檢討有乜意思
諗完後果係輸唔起唔出 不過上網叫人出HiAuntie壽味啦連登狗 成日話人冷氣軍師 其實好多人諗過後果係輸唔起先唔出 狗衝既下埸就係咁,引以為戒!同屋企人講好啲喎 比佢哋有心理準備兩老心臟唔好 屋企仲有老人家長期病患 一陣嚇到佢地心臟病發我就更加頭痕 報喜不報憂啦
放喺兒登,應該好多好嬲嘅回覆傻啦,Hi你係到嚇勁人搞分化就有
對家得3個人,就算得自已有行動都已經2對3。比人禁落地下 對家得兩個人 我呢邊有5個所謂手足跑得快過保特 我叫咗兩聲救我佢地都無番轉頭 個下比人出賣既感覺真係好唔識形容 錄口供仲比人笑勁我 話人地唔理你呀傻仔 sosad 聽你咁講都好hurt下 大難臨頭各自飛 不過假如你係5個手足之一, 你會唔會去博去幫禁左落地下既手足?都係果句,針唔到肉唔知痛,依家黎檢討有乜意思
其實你處境唔算太惡劣,黃之峰果批直情要避到去外國,一係被軟禁 老一輩成日驚坐監無哂前途,搵唔到好工有案底政府工同要考牌既工就唔洗諗囉同你係小學中學,以為係學校記過就好大件事一樣 黎緊話唔定大把香港人都被迫要走,你再睇番,可能只係小事一單