事實上呢個世界好多大事都係由一件件小事引發 好多香港人太受速食文化影響,做完唔係即刻有結果就等於無用送頭做無效果既事同上網約人一齊集體自殺無分別, 唔怪得之前幾日有兩個男仔約埋去酒店自殺冇錯 你唔想出去示威咪唔好出 其他人想出去咪出 我自己個人傾向示威 亦都支持人哋出去 我嘅著眼點係就算死都唔好死得咁醜樣 要記得嘅係第時一國一制其實係咪都死 時間雖然民主定係港獨都係好睇唔到有任何路線圖嘅事 事實上就係我哋冇一個人可以預知將來 將來有好多嘢都可以發生 可以一日之間就已經成個形勢改變 更加唔好講要復國唔一定係要一朝一夕嘅事 人哋波蘭人100年 美洲地區原住民3百年 以色列等咗2000年 埃及再等多幾千年 如果依家嘅民族意識失去咗 咁就算1萬年都唔會有 但係若果有個民族性至少個idea係保存咗 將來亦都可以好似以色列咁就算血統換曬人民換曬都可以出返嚟當年無論死三份一定係死曬都唔會贏 巴西立國以來從來冇輸過任何一場仗 人口巴西同阿根廷大把 佢哋冇所有人死曬純粹係因為美國總統干預 唔想佢哋滅國冇咗個緩衝區 我嘅意思係無論呢三份一人死唔死其實都影響唔到結果 若果佢哋一開始投降美國總統一樣會interfere 唔畀巴西同阿根廷分咗個國家所以如果以我同你識咁耐, 你比到我既IDEA就係, 佢地要攸乜由佢地做. 我要做乜亦自己做. 因為無論做乜, 要發生既都會發生.
其實我同你一樣, 我清楚民主有幾重要, 我更加清楚冇既話有幾恐怖, 但係呢個情況下, 果個懸殊既等級已經唔係三國10萬打80萬. 更莫講有既配備唔同. 你如果講以色列個例子, yes, 我極之支持果個method. 但唔係家陣呢種勁叫支持送班後生去死.若果你覺得係要完全做到個樣唔鼓勵佢哋唔畀甜頭佢哋 的確係要即時切割 仲要譴責佢哋出去示威添但係你有冇諗過 其實班人可能本身係咪都會出去示威 分別只係佢哋出去個心理上感覺好啲定係覺得自己孤立無援 若果你嘅著眼點係唔應該鼓勵其他人出去 咁你論上就算係依家話去探坐緊監嘅人都應該唔好做 如果唔係始終都大把人會覺得自己係martyr 出去好啦, 咁我都唔多講.
早講,由無端端去左叫時代革命,已經知開始情緒開始蓋過理智 梁天琦都叫大家唔好比憤怒帶住行,但偏偏成件事就係咁行 一班當初係咁九叫等前線決定的KOL,真係成手鮮血 當梁天琦自已受緊,都比陳雲之流話佢"販民打手",我真係無晒野講 "見好就收"易講,但"各有各做"本身就同咁矛盾 乜係"好"人人定義唔同 港獨更加唔係個別人各自行動就可以成,睇下各國獨立運動點做,點解咁難 好多九叫"販民"點賣港的人,其實你地雙手都係有份推人去死 歷史點走冇人知,好多我地知結果當然覺得大團圓的歷史事件,處身其中的人當時其實都唔知係可以跳起YEAH,美麗島大審時,唔駛槍斃已經好好,更無可能諗到有日重可以執政 現在呢一刻,真係唔好再送頭,樓主做左,旁人無謂再傷害佢冇錯 你唔想出去示威咪唔好出 其他人想出去咪出 我自己個人傾向示威 亦都支持人哋出去 我嘅著眼點係就算死都唔好死得咁醜樣 要記得嘅係第時一國一制其實係咪都死 時間雖然民主定係港獨都係好睇唔到有任何路線圖嘅事 事實上就係我哋冇一個人可以預知將來 將來有好多嘢都可以發生 可以一日之間就已經成個形勢改變 更加唔好講要復國唔一定係要一朝一夕嘅事 人哋波蘭人100年 美洲地區原住民3百年 以色列等咗2000年 埃及再等多幾千年 如果依家嘅民族意識失去咗 咁就算1萬年都唔會有 但係若果有個民族性至少個idea係保存咗 將來亦都可以好似以色列咁就算血統換曬人民換曬都可以出返嚟當年無論死三份一定係死曬都唔會贏 巴西立國以來從來冇輸過任何一場仗 人口巴西同阿根廷大把 佢哋冇所有人死曬純粹係因為美國總統干預 唔想佢哋滅國冇咗個緩衝區 我嘅意思係無論呢三份一人死唔死其實都影響唔到結果 若果佢哋一開始投降美國總統一樣會interfere 唔畀巴西同阿根廷分咗個國家所以如果以我同你識咁耐, 你比到我既IDEA就係, 佢地要攸乜由佢地做. 我要做乜亦自己做. 因為無論做乜, 要發生既都會發生.
唉! 可能係「忽然政治」既人太多 我地高登呢D老屎忽 好多本身都係2014年雨傘革命果陣既前線 當時個環境冇咁激 而且集中係旺角同金鐘兩個主場 先至學識走位同點樣避免風險 有時你睇直播 成日見到好多人沉唔住氣,走過去同D警犬嘈 又有D圍埋係商場中間唱歌 件事冇咩意義,但做得好揚,變相個風險就好大 正常你除非諗住同黑警打陣戰 否則同黑警對峙既情況係可免則免 不過依家黑警咁重裝備,邊有可能打陣戰無謂係人地傷口上面灑鹽 當然係你既角度睇 你會覺得佢係蠢 但至少佢動機係好 講真 出去示威 最重要係識得走位 你要自己衡量返個風險 自己諗,點樣先可以做到不受傷不被捕明既人有幾多,唉
巴打,如果你睇到我想講 你做左樣好啱既事 錯不在於你 人生漫長,我地一定要睇埋最後 唔好輕言犧牲我唔覺得人多蝦人少,同人口角私了人地係正確 要私了就對正官員既家人
墨西哥獨立戰爭 當時西班牙已經畀拿破崙滅咗國 都打咗17年先至complete國土獨立 總共過咗28年先正式ended 仲要由始至終山高皇帝遠 當年一開始揭竿起義嘅國父 佢係頭幾年已經畀人背叛咗打輸曬 嗰一刻完全係絕對失敗大勢已去 畀人亂槍掃射處決 所以期望幾個月就會有仲要轉變係好unrealistic事實上呢個世界好多大事都係由一件件小事引發 好多香港人太受速食文化影響,做完唔係即刻有結果就等於無用送頭做無效果既事同上網約人一齊集體自殺無分別, 唔怪得之前幾日有兩個男仔約埋去酒店自殺冇錯 你唔想出去示威咪唔好出 其他人想出去咪出 我自己個人傾向示威 亦都支持人哋出去 我嘅著眼點係就算死都唔好死得咁醜樣 要記得嘅係第時一國一制其實係咪都死 時間雖然民主定係港獨都係好睇唔到有任何路線圖嘅事 事實上就係我哋冇一個人可以預知將來 將來有好多嘢都可以發生 可以一日之間就已經成個形勢改變 更加唔好講要復國唔一定係要一朝一夕嘅事 人哋波蘭人100年 美洲地區原住民3百年 以色列等咗2000年 埃及再等多幾千年 如果依家嘅民族意識失去咗 咁就算1萬年都唔會有 但係若果有個民族性至少個idea係保存咗 將來亦都可以好似以色列咁就算血統換曬人民換曬都可以出返嚟當年無論死三份一定係死曬都唔會贏 巴西立國以來從來冇輸過任何一場仗 人口巴西同阿根廷大把 佢哋冇所有人死曬純粹係因為美國總統干預 唔想佢哋滅國冇咗個緩衝區 我嘅意思係無論呢三份一人死唔死其實都影響唔到結果 若果佢哋一開始投降美國總統一樣會interfere 唔畀巴西同阿根廷分咗個國家所以如果以我同你識咁耐, 你比到我既IDEA就係, 佢地要攸乜由佢地做. 我要做乜亦自己做. 因為無論做乜, 要發生既都會發生.
巴打,如果你睇到我想講 你做左樣好啱既事 錯不在於你 人生漫長,我地一定要睇埋最後 唔好輕言犧牲信兒登仔以為可以勁叫勁貼就贏到 咁都叫啱?又水人送頭課金啦
臭閪蚑那賤蛆李文亮做埋護旗手,係微信朋友圈提吓自己啲親朋戚友連命都無埋Hi,講得好岩Unbroken (2014)都話我知你係. 我既立場好簡單, 一班可能自己咩都唔會做既人叫人SHOW RESPECT支持出去既人. 結果比人拉既唔係佢地. 賠未來既唔係佢地. 因為佢地只邢要係網上面打兩隻字: 支持
但係我嘅睇法就係依家嘅示威對於保留民族性民族驗好有幫助 香港嘅民族意識係啱啱born 一定要支持返一陣先 至於你話人口嘅懸殊 其實香港同中國依家嘅人口懸殊同當年愛爾蘭同英國人口懸殊差唔多 更加唔使畀大英帝國成個用嚟比較愛爾蘭 而且Ireland亦都係啱啱喺英國隔離 愛爾蘭復活節起義係全盤失敗 一開始揭竿起義嘅時候甚至係完全被市民唾棄 英國亦都重兵武力鎮下 但係亦係同一個模式 起義完全失敗 但係喺人心planted a seed其實我同你一樣, 我清楚民主有幾重要, 我更加清楚冇既話有幾恐怖, 但係呢個情況下, 果個懸殊既等級已經唔係三國10萬打80萬. 更莫講有既配備唔同. 你如果講以色列個例子, yes, 我極之支持果個method. 但唔係家陣呢種勁叫支持送班後生去死.若果你覺得係要完全做到個樣唔鼓勵佢哋唔畀甜頭佢哋 的確係要即時切割 仲要譴責佢哋出去示威添但係你有冇諗過 其實班人可能本身係咪都會出去示威 分別只係佢哋出去個心理上感覺好啲定係覺得自己孤立無援 若果你嘅著眼點係唔應該鼓勵其他人出去 咁你論上就算係依家話去探坐緊監嘅人都應該唔好做 如果唔係始終都大把人會覺得自己係martyr 出去好啦, 咁我都唔多講.
民族主義就係情緒掩蓋理性㗎啦早講,由無端端去左叫時代革命,已經知開始情緒開始蓋過理智 梁天琦都叫大家唔好比憤怒帶住行,但偏偏成件事就係咁行 一班當初係咁九叫等前線決定的KOL,真係成手鮮血 當梁天琦自已受緊,都比陳雲之流話佢"販民打手",我真係無晒野講 "見好就收"易講,但"各有各做"本身就同咁矛盾 乜係"好"人人定義唔同 港獨更加唔係個別人各自行動就可以成,睇下各國獨立運動點做,點解咁難 好多九叫"販民"點賣港的人,其實你地雙手都係有份推人去死 歷史點走冇人知,好多我地知結果當然覺得大團圓的歷史事件,處身其中的人當時其實都唔知係可以跳起YEAH,美麗島大審時,唔駛槍斃已經好好,更無可能諗到有日重可以執政 現在呢一刻,真係唔好再送頭,樓主做左,旁人無謂再傷害佢冇錯 你唔想出去示威咪唔好出 其他人想出去咪出 我自己個人傾向示威 亦都支持人哋出去 我嘅著眼點係就算死都唔好死得咁醜樣 要記得嘅係第時一國一制其實係咪都死 時間雖然民主定係港獨都係好睇唔到有任何路線圖嘅事 事實上就係我哋冇一個人可以預知將來 將來有好多嘢都可以發生 可以一日之間就已經成個形勢改變 更加唔好講要復國唔一定係要一朝一夕嘅事 人哋波蘭人100年 美洲地區原住民3百年 以色列等咗2000年 埃及再等多幾千年 如果依家嘅民族意識失去咗 咁就算1萬年都唔會有 但係若果有個民族性至少個idea係保存咗 將來亦都可以好似以色列咁就算血統換曬人民換曬都可以出返嚟當年無論死三份一定係死曬都唔會贏 巴西立國以來從來冇輸過任何一場仗 人口巴西同阿根廷大把 佢哋冇所有人死曬純粹係因為美國總統干預 唔想佢哋滅國冇咗個緩衝區 我嘅意思係無論呢三份一人死唔死其實都影響唔到結果 若果佢哋一開始投降美國總統一樣會interfere 唔畀巴西同阿根廷分咗個國家所以如果以我同你識咁耐, 你比到我既IDEA就係, 佢地要攸乜由佢地做. 我要做乜亦自己做. 因為無論做乜, 要發生既都會發生.
但係我嘅睇法就係依家嘅示威對於保留民族性民族驗好有幫助 香港嘅民族意識係啱啱born 一定要支持返一陣先 至於你話人口嘅懸殊 其實香港同中國依家嘅人口懸殊同當年愛爾蘭同英國人口懸殊差唔多 更加唔使畀大英帝國成個用嚟比較愛爾蘭 而且Ireland亦都係啱啱喺英國隔離 愛爾蘭復活節起義係全盤失敗 一開始揭竿起義嘅時候甚至係完全被市民唾棄 英國亦都重兵武力鎮下 但係亦係同一個模式 起義完全失敗 但係喺人心planted a seed但在於兩個"個體"既關係上, 會唔會用2國類比中港關係唔成立? 我明白任何野都有可能, 但係成個整體大局上, 無論地理, 已入侵比率呢D唔同因素上會唔會其實太大分別
愛爾蘭嗰陣時邊係國家 愛爾蘭獨立之前其實由始至終都冇成為過一個整體國家 英國開始統治嘅時候佢哋有成三百個國王 佢哋咁細講緊週街都係自己國家 完完全全係因為民族idea先至可以成立但係我嘅睇法就係依家嘅示威對於保留民族性民族驗好有幫助 香港嘅民族意識係啱啱born 一定要支持返一陣先 至於你話人口嘅懸殊 其實香港同中國依家嘅人口懸殊同當年愛爾蘭同英國人口懸殊差唔多 更加唔使畀大英帝國成個用嚟比較愛爾蘭 而且Ireland亦都係啱啱喺英國隔離 愛爾蘭復活節起義係全盤失敗 一開始揭竿起義嘅時候甚至係完全被市民唾棄 英國亦都重兵武力鎮下 但係亦係同一個模式 起義完全失敗 但係喺人心planted a seed但在於兩個"個體"既關係上, 會唔會用2國類比中港關係唔成立? 我明白任何野都有可能, 但係成個整體大局上, 無論地理, 已入侵比率呢D唔同因素上會唔會其實太大分別
最唔應該係成日講"有日除罩相見" 反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化 任何重大社運,唔會係幾個月見效的事 "除罩"可能會係三十年,四十年後 前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion 停火協議簽署十年後 台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年 唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年 成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗
但你睇番成個地理環境, 香港? BTW, 當然你可以講新加坡, 但新加坡當時係聯邦制, 始終比起單一權力既某D國家..例如英法係有分別 無他, 單純我覺得同你呢個係高質討論, 我係希望可以繼續交流愛爾蘭嗰陣時邊係國家 愛爾蘭獨立之前其實由始至終都冇成為過一個整體國家 英國開始統治嘅時候佢哋有成三百個國王 佢哋咁細講緊週街都係自己國家 完完全全係因為民族idea先至可以成立但係我嘅睇法就係依家嘅示威對於保留民族性民族驗好有幫助 香港嘅民族意識係啱啱born 一定要支持返一陣先 至於你話人口嘅懸殊 其實香港同中國依家嘅人口懸殊同當年愛爾蘭同英國人口懸殊差唔多 更加唔使畀大英帝國成個用嚟比較愛爾蘭 而且Ireland亦都係啱啱喺英國隔離 愛爾蘭復活節起義係全盤失敗 一開始揭竿起義嘅時候甚至係完全被市民唾棄 英國亦都重兵武力鎮下 但係亦係同一個模式 起義完全失敗 但係喺人心planted a seed但在於兩個"個體"既關係上, 會唔會用2國類比中港關係唔成立? 我明白任何野都有可能, 但係成個整體大局上, 無論地理, 已入侵比率呢D唔同因素上會唔會其實太大分別
LM ching 既見解同小弟有幾分相似最唔應該係成日講"有日除罩相見" 反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化 任何重大社運,唔會係幾個月見效的事 "除罩"可能會係三十年,四十年後 前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion 停火協議簽署十年後 台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年 唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年 成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗
高登好多個陣成日話唔係前線唔好做泠氣軍師的人,現在全部推晒比連登,好似當人真係唔記得,得啖笑最唔應該係成日講"有日除罩相見" 反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化 任何重大社運,唔會係幾個月見效的事 "除罩"可能會係三十年,四十年後 前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion 停火協議簽署十年後 台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年 唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年 成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗
舊年一寫呢D即刻比人Hi到飛天,現在突然扮晒野話全部係連登,真係LM ching 既見解同小弟有幾分相似最唔應該係成日講"有日除罩相見" 反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化 任何重大社運,唔會係幾個月見效的事 "除罩"可能會係三十年,四十年後 前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion 停火協議簽署十年後 台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年 唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年 成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗
Btw 香港既民族性 好難用種族 宗教 去定義 而係文化 香港既文化又有幾多年輕人去學習 承傳呢?最唔應該係成日講"有日除罩相見" 反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化 任何重大社運,唔會係幾個月見效的事 "除罩"可能會係三十年,四十年後 前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion 停火協議簽署十年後 台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年 唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年 成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗
比人打自衛唔出奇 唔係個個好似德福連儂牆果位男仔咁好忍耐力巴打,如果你睇到我想講 你做左樣好啱既事 錯不在於你 人生漫長,我地一定要睇埋最後 唔好輕言犧牲我唔覺得人多蝦人少,同人口角私了人地係正確 要私了就對正官員既家人
依家有幾多個國家係因為地理環境可以獨立? 唔使走去摩納哥安道爾蒂岡呢啲 波蘭同埋附近國家係完全冇地理障礙 就係因為咁每一次打仗先至一次過咁容易打到入去 轉個頭就滅國 其實就算係講德國佢哋都係大部分平原 not存在乜嘢特別嘅地理障礙 墨西哥滅國美國幾時想做都得 地理上美國由佛羅裡達州呀到去東部 幾個鐘墨西哥城已經淪陷 你若果要講hostile enviornment, 又係可以睇以色列 佢哋附近所有國家都憎佢唔想佢出現 佢哋獨立嘅時候宗主國英國亦都乜都冇做過 一開始已經係全世界同佢哋宣戰 之後嘅邊境一路都係indefensible 耶路撒冷East由約旦掌握 即係自己本身capital就已經係邊境城市 Tel-Aviv 都係搭架飛機五分鐘就到 就算去到依家佢哋嘅邊界都唔係有乜嘢特別嘅地理障礙 不過當然呢個只係其中一個方法但你睇番成個地理環境, 香港? BTW, 當然你可以講新加坡, 但新加坡當時係聯邦制, 始終比起單一權力既某D國家..例如英法係有分別 無他, 單純我覺得同你呢個係高質討論, 我係希望可以繼續交流愛爾蘭嗰陣時邊係國家 愛爾蘭獨立之前其實由始至終都冇成為過一個整體國家 英國開始統治嘅時候佢哋有成三百個國王 佢哋咁細講緊週街都係自己國家 完完全全係因為民族idea先至可以成立但係我嘅睇法就係依家嘅示威對於保留民族性民族驗好有幫助 香港嘅民族意識係啱啱born 一定要支持返一陣先 至於你話人口嘅懸殊 其實香港同中國依家嘅人口懸殊同當年愛爾蘭同英國人口懸殊差唔多 更加唔使畀大英帝國成個用嚟比較愛爾蘭 而且Ireland亦都係啱啱喺英國隔離 愛爾蘭復活節起義係全盤失敗 一開始揭竿起義嘅時候甚至係完全被市民唾棄 英國亦都重兵武力鎮下 但係亦係同一個模式 起義完全失敗 但係喺人心planted a seed但在於兩個"個體"既關係上, 會唔會用2國類比中港關係唔成立? 我明白任何野都有可能, 但係成個整體大局上, 無論地理, 已入侵比率呢D唔同因素上會唔會其實太大分別
不過依家嘅期望就係佢哋終有一日會成功 只係唔知係咪100年LM ching 既見解同小弟有幾分相似最唔應該係成日講"有日除罩相見" 反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化 任何重大社運,唔會係幾個月見效的事 "除罩"可能會係三十年,四十年後 前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion 停火協議簽署十年後 台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年 唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年 成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗