姓名之用
2124日
當年無論死三份一定係死曬都唔會贏
巴西立國以來從來冇輸過任何一場仗 人口巴西同阿根廷大把
佢哋冇所有人死曬純粹係因為美國總統干預 唔想佢哋滅國冇咗個緩衝區
我嘅意思係無論呢三份一人死唔死其實都影響唔到結果
若果佢哋一開始投降美國總統一樣會interfere 唔畀巴西同阿根廷分咗個國家
所以如果以我同你識咁耐, 你比到我既IDEA就係, 佢地要攸乜由佢地做.
我要做乜亦自己做.
因為無論做乜, 要發生既都會發生.
冇錯
你唔想出去示威咪唔好出 其他人想出去咪出
我自己個人傾向示威 亦都支持人哋出去
我嘅著眼點係就算死都唔好死得咁醜樣
要記得嘅係第時一國一制其實係咪都死
時間雖然民主定係港獨都係好睇唔到有任何路線圖嘅事
事實上就係我哋冇一個人可以預知將來
將來有好多嘢都可以發生 可以一日之間就已經成個形勢改變
更加唔好講要復國唔一定係要一朝一夕嘅事
人哋波蘭人100年 美洲地區原住民3百年 以色列等咗2000年 埃及再等多幾千年
如果依家嘅民族意識失去咗 咁就算1萬年都唔會有 但係若果有個民族性至少個idea係保存咗 將來亦都可以好似以色列咁就算血統換曬人民換曬都可以出返嚟
送頭做無效果既事同上網約人一齊集體自殺無分別,
唔怪得之前幾日有兩個男仔約埋去酒店自殺
事實上呢個世界好多大事都係由一件件小事引發
好多香港人太受速食文化影響,做完唔係即刻有結果就等於無用
up緊,就快得![[sosad]](/faces/sosad.gif)

![[369]](/faces/369.gif)
