2019年狀態好定依加2020年好?老實答你, 係 家陣除拎左送頭, 請問成年入面改變左乜拎野?咁其實2019年成件事都唔應該發生,如果按你邏輯 平民老百姓,邊度有火力可以同警察抗衡 所以2019年其實乜都唔應該做,係咪有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了事實係送頭. 勁貼下紙仔請問有乜拎野用? 除左比一樣思想諗法既人打飛機, 請問改變左d咩?? 仲要出埋手比人告傷人, 唔笑勁你送頭傻豬, 應該歌頌你??定係話: 你好慘呀, 比人出賣3次, 陰公豬嚕~~~ 傻豬
死黑警夠良性挾制其他人 講相反嘅嘢就會俾一堆人打 係良性11人乜黎架係囉, 11人乜黎?? 家陣香港有D乜"良性改變"東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀
同五毛講野唔洗當佢係人 當佢畜牲咁Hi就得,你話岩唔岩先你兩隻五毛狗入返內聯網未 樓主個post唔係比你地開ot用唉... 你不如直接答野啦, 家陣又冇屈你, 我唔支持送頭, 問你有乜用, 你又答唔出, 只係Hi我老母屈我五毛. 都唔緊要, 咁你都答我到底送頭有乜用呀大哥
不如你直接答我啦, 請問做D乜可以改變到香港建議你可以做得更心狠d, 斷估你都係去加澳是但一度,個度都有好多親共同鄉會之類,到時記得高舉你今日講o既野埋堆,隨時重有個"愛國華僑"光環再返來用乜藉華人搞生意可能重方便呀 反正有長輩真係咁同我講,人唔賤格搵唔到世界財架,記住呢句,做"愛國華僑"下半生有用架唔好咁講, 你話我地閪人呀嘛, 咁請問如果諗住走既人唔閪應該點樣可以改變到香港?見到你班友咁講野梗係最好走得快過你地啦,傻仔 香港早已經返到六十年代,過客心態,撈完就走 三十以下真係無謂做其他野,尤其有你班醒目人士存在我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天 總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.
認真時玩腳有咩看透世事?你出黎做off野, 又無效果又要比人拉, 話你做off唔得?貼街招?點解唔AIR DROP?係咪off? off都唔緊要, 你做off嘢係預左比人拉架嘛?比人拉左又係度喊苦喊忽?唔比人笑off先奇啦 係叻仔既走啦, 去會合羅冠聰, 唔好留係度啦, 下次你返到黎, 我跪底同你奶腳趾又點話?真實識有人就係一路有做冇公開講,只係可靠熟朋友間講,你以為我唔知? 現在冇人叫你比錢,都比你地Hi到飛起,乜事 我就係睇唔過眼呢度班自以為好醒睇穿世事的賤精一開始又唔敢直認唔認同反送中,又化妝到講到自已好似好醒唔做"傻"野,呢類唔叫藍絲的藍絲比起擺明藍絲賤格多百九幾倍off, 上面都話左就算做左幾勁既野都好, 都唔會咁off走出黎認, 你唔比有人做完唔出聲?你係度扮大佬Hi勁人你算老幾呀? 老老實實, 攬抄果啲咪醒, 人係外國仲收勁埋你錢, 我真係見過啲所謂勇武手足話無飯開, 叫人籌旗, 籌完第二個月去左歐洲睇波, 好彩唔熟無比佢昆到
唔明你講乜, 可唔可以直接D指出送頭點樣改變香港, 令香港有民主?癌細胞被化療唔係良性係乜 東突厥斯坦人移民埃及都俾捉返去臭閪蚑那再教育營肯定係良性改變11人乜黎架係囉, 11人乜黎?? 家陣香港有D乜"良性改變"東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀
邊方面?2019年狀態好定依加2020年好?老實答你, 係 家陣除拎左送頭, 請問成年入面改變左乜拎野?咁其實2019年成件事都唔應該發生,如果按你邏輯 平民老百姓,邊度有火力可以同警察抗衡 所以2019年其實乜都唔應該做,係咪有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了事實係送頭. 勁貼下紙仔請問有乜拎野用? 除左比一樣思想諗法既人打飛機, 請問改變左d咩?? 仲要出埋手比人告傷人, 唔笑勁你送頭傻豬, 應該歌頌你??定係話: 你好慘呀, 比人出賣3次, 陰公豬嚕~~~ 傻豬
俾賊雞姦送埋KY 最高尚689根本無講錯, 咩齊上齊落, 就係我上樓你落冊, 真係仲有咁多off仔走去送頭, 612唔夠錢, 唔夠錢買紅酒飲JA, 咪又問你班儍閪拎, 泛民最賤既地方係咩?係收左錢唔做嘢呀上面條友話我地仲賤過藍絲販民, 叫班細路唔好送頭都賤咁我真係唯有支持你地送多D
又晌度玩資格喎,你自已搵番我個陣講過乜啦,你唔值得我浪費再多時不如你直接答我啦, 請問做D乜可以改變到香港建議你可以做得更心狠d, 斷估你都係去加澳是但一度,個度都有好多親共同鄉會之類,到時記得高舉你今日講o既野埋堆,隨時重有個"愛國華僑"光環再返來用乜藉華人搞生意可能重方便呀 反正有長輩真係咁同我講,人唔賤格搵唔到世界財架,記住呢句,做"愛國華僑"下半生有用架唔好咁講, 你話我地閪人呀嘛, 咁請問如果諗住走既人唔閪應該點樣可以改變到香港?見到你班友咁講野梗係最好走得快過你地啦,傻仔 香港早已經返到六十年代,過客心態,撈完就走 三十以下真係無謂做其他野,尤其有你班醒目人士存在我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天 總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.定係因為諗唔到, 所以唯有支持班細路出去送頭, 因為只要口講支持, 你就可以自己係屋企乜都唔做, 嬴到民主, 你開心, 輸左冇民主, 你都唔洗坐?
同五毛講野唔洗當佢係人 當佢畜牲咁Hi就得,你話岩唔岩先本身覺得, 你只係因為意見唔同, 所以Hi我老母. 最後發現, 你根本冇數據, 你只係想繼續有人送頭, 禁其他唔支持送頭既人聲 與其話我五毛, 不如話你販民打手.
11條你同類臭閪蚑那賤蛆唔係癌細胞係乜?唔明你講乜, 可唔可以直接D指出送頭點樣改變香港, 令香港有民主?癌細胞被化療唔係良性係乜 東突厥斯坦人移民埃及都俾捉返去臭閪蚑那再教育營肯定係良性改變11人乜黎架係囉, 11人乜黎?? 家陣香港有D乜"良性改變"東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀
又晌度玩資格喎,你自已搵番我個陣講過乜啦,你唔值得我浪費再多時唔洗拉, 你仲未答, 兩條問題好簡單 1. 家陣我支持送頭, 請問有乜效用? 2. 請問有乜方法令香港有民主??
香港九成九永遠都唔會有民主 好大可能將來甚至唔會有香港呢個城市 但係其實所有人都係人一世物一世 你想點做就視乎你想喺歷史書上面畀人點寫 巴拉圭打巴西同阿根廷打到差唔多亡國 三分一人死咗 佢哋冇畀人成個滅咗係因為美國總統interfere 咁你都可以話佢哋死其實冇乜嘢用 咁多人死曬都係打lost仗 美國總統插入都唔係因為pity佢哋 係覺得無論點巴西阿根廷之間都要有個緩衝區 但係依家大家喺子書就可以見到佢哋真係好勇敢 要打到最後一兵一卒唔明你講乜, 可唔可以直接D指出送頭點樣改變香港, 令香港有民主?癌細胞被化療唔係良性係乜 東突厥斯坦人移民埃及都俾捉返去臭閪蚑那再教育營肯定係良性改變11人乜黎架係囉, 11人乜黎?? 家陣香港有D乜"良性改變"東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀
香港重有八九成人係想移民都未必移到,販民唔可靠,又唔好送頭,所以不如齊齊轉藍,可以唔使咁多怨言只係可以上高登嘈,做隻豬更開心,係咪不如你直接答我啦, 請問做D乜可以改變到香港建議你可以做得更心狠d, 斷估你都係去加澳是但一度,個度都有好多親共同鄉會之類,到時記得高舉你今日講o既野埋堆,隨時重有個"愛國華僑"光環再返來用乜藉華人搞生意可能重方便呀 反正有長輩真係咁同我講,人唔賤格搵唔到世界財架,記住呢句,做"愛國華僑"下半生有用架唔好咁講, 你話我地閪人呀嘛, 咁請問如果諗住走既人唔閪應該點樣可以改變到香港?見到你班友咁講野梗係最好走得快過你地啦,傻仔 香港早已經返到六十年代,過客心態,撈完就走 三十以下真係無謂做其他野,尤其有你班醒目人士存在我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天 總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.定係因為諗唔到, 所以唯有支持班細路出去送頭, 因為只要口講支持, 你就可以自己係屋企乜都唔做, 嬴到民主, 你開心, 輸左冇民主, 你都唔洗坐?
其實真係好簡單一條問題: 送頭請問有乜效用? 係唔係答唔到?11條你同類臭閪蚑那賤蛆唔係癌細胞係乜?唔明你講乜, 可唔可以直接D指出送頭點樣改變香港, 令香港有民主?癌細胞被化療唔係良性係乜 東突厥斯坦人移民埃及都俾捉返去臭閪蚑那再教育營肯定係良性改變11人乜黎架係囉, 11人乜黎?? 家陣香港有D乜"良性改變"東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀
香港重有八九成人係想移民都未必移到,販民唔可靠,又唔好送頭,所以不如齊齊轉藍,可以唔使咁多怨言只係可以上高登嘈,做隻豬更開心,係咪咁係唔係因為移唔到民, 所以寧作玉碎, 不作瓦全? 你話係, 我收聲
你突然之間想參戰有咩看透世事?你出黎做off野, 又無效果又要比人拉, 話你做off唔得?貼街招?點解唔AIR DROP?係咪off? off都唔緊要, 你做off嘢係預左比人拉架嘛?比人拉左又係度喊苦喊忽?唔比人笑off先奇啦 係叻仔既走啦, 去會合羅冠聰, 唔好留係度啦, 下次你返到黎, 我跪底同你奶腳趾又點話?真實識有人就係一路有做冇公開講,只係可靠熟朋友間講,你以為我唔知? 現在冇人叫你比錢,都比你地Hi到飛起,乜事 我就係睇唔過眼呢度班自以為好醒睇穿世事的賤精一開始又唔敢直認唔認同反送中,又化妝到講到自已好似好醒唔做"傻"野,呢類唔叫藍絲的藍絲比起擺明藍絲賤格多百九幾倍off, 上面都話左就算做左幾勁既野都好, 都唔會咁off走出黎認, 你唔比有人做完唔出聲?你係度扮大佬Hi勁人你算老幾呀? 老老實實, 攬抄果啲咪醒, 人係外國仲收勁埋你錢, 我真係見過啲所謂勇武手足話無飯開, 叫人籌旗, 籌完第二個月去左歐洲睇波, 好彩唔熟無比佢昆到
不過轉藍,乜都唔理只係飲下食下又比人話港豬,總之乜都唔拎o岩,冇能力移民點做都會比準備走人的醒目仔笑,做係送頭,唔亂來燒係冇用,唔想理費事理過日算日係港豬,冇樣合胃口架啦不如直接答我啦. 都話你話係寧作玉碎不作瓦全, 我即刻收聲. 因為夠膽咁答, 我會敬重.
台灣黨外當年明知迫入萬年國代冇用都死要爭個位,自已睇書睇下點解 不過算啦,販民嘛,咁唯一出係做港豬囉,你地口中港豬嗎 我ok架,你地都唔該咪再豬前豬後,要移民就專心去搞香港重有八九成人係想移民都未必移到,販民唔可靠,又唔好送頭,所以不如齊齊轉藍,可以唔使咁多怨言只係可以上高登嘈,做隻豬更開心,係咪咁係唔係因為移唔到民, 所以寧作玉碎, 不作瓦全? 你話係, 我收聲