[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
_藝_ 2124日
https://upload.cc/i1/2020/08/28/LeQpIF.gif

台B我警告你唔好騎劫做腳趾POST呀...

唔比腳趾IG你架

好得意^3^ ^3^ ^3^

你個名, 唔好攪台B老婆
自由之子 2124日
不過轉藍,乜都唔理只係飲下食下又比人話港豬,總之乜都唔向左走向右走o岩,冇能力移民點做都會比準備走人的醒目仔笑,做係送頭,唔亂來燒係冇用,唔想理費事理過日算日係港豬,冇樣合胃口架啦

成身器官連埋頭髮俾共匪賣晒最啱佢地胃口[369] [369] [369]
_藝_ 2124日
台灣黨外當年明知迫入萬年國代冇用都死要爭個位,自已睇書睇下點解
不過算啦,販民嘛,咁唯一出係做港豬囉,你地口中港豬嗎
我ok架,你地都唔該咪再豬前豬後,要移民就專心去搞

1. 唔洗講其他野, 其他人唔係你.
2. 你係唔係寧作玉碎, 不作瓦全?
3. 我只係話送頭向左走向右走, 從來冇話港豬

唔好屈
壽味啦臭雞 2124日
對家得兩丁友你5件打壞都俾人㩒住? 恰廢老 恰隻唔識郁嘅獅子就叻[369]bg [369]bg [369]bg


即係識人多蝦人少

把口就話黃藍是良知

事實係兩邊一勁樣
教皇罩梟一世 2124日
我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水

其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.

見到你班友咁講野梗係最好走得快過你地啦,傻仔
香港早已經返到六十年代,過客心態,撈完就走
三十以下真係無謂做其他野,尤其有你班醒目人士存在

唔好咁講, 你話我地閪人呀嘛, 咁請問如果諗住走既人唔閪應該點樣可以改變到香港?

建議你可以做得更心狠d, 斷估你都係去加澳是但一度,個度都有好多親共同鄉會之類,到時記得高舉你今日講o既野埋堆,隨時重有個"愛國華僑"光環再返來用乜藉華人搞生意可能重方便呀
反正有長輩真係咁同我講,人唔賤格搵唔到世界財架,記住呢句,做"愛國華僑"下半生有用架

不如你直接答我啦, 請問做D乜可以改變到香港???

定係因為諗唔到, 所以唯有支持班細路出去送頭, 因為只要口講支持, 你就可以自己係屋企乜都唔做, 嬴到民主, 你開心, 輸左冇民主, 你都唔洗坐?

香港重有八九成人係想移民都未必移到,販民唔可靠,又唔好送頭,所以不如齊齊轉藍,可以唔使咁多怨言只係可以上高登嘈,做隻豬更開心,係咪

中國人民受嘅逼害比香港更多
教皇罩梟一世 2124日
香港重有八九成人係想移民都未必移到,販民唔可靠,又唔好送頭,所以不如齊齊轉藍,可以唔使咁多怨言只係可以上高登嘈,做隻豬更開心,係咪

咁係唔係因為移唔到民, 所以寧作玉碎, 不作瓦全?

你話係, 我收聲



我喺北韓都唔同金日成像鞠躬
_藝_ 2124日
我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水

其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.

見到你班友咁講野梗係最好走得快過你地啦,傻仔
香港早已經返到六十年代,過客心態,撈完就走
三十以下真係無謂做其他野,尤其有你班醒目人士存在

唔好咁講, 你話我地閪人呀嘛, 咁請問如果諗住走既人唔閪應該點樣可以改變到香港?

建議你可以做得更心狠d, 斷估你都係去加澳是但一度,個度都有好多親共同鄉會之類,到時記得高舉你今日講o既野埋堆,隨時重有個"愛國華僑"光環再返來用乜藉華人搞生意可能重方便呀
反正有長輩真係咁同我講,人唔賤格搵唔到世界財架,記住呢句,做"愛國華僑"下半生有用架

不如你直接答我啦, 請問做D乜可以改變到香港???

定係因為諗唔到, 所以唯有支持班細路出去送頭, 因為只要口講支持, 你就可以自己係屋企乜都唔做, 嬴到民主, 你開心, 輸左冇民主, 你都唔洗坐?

香港重有八九成人係想移民都未必移到,販民唔可靠,又唔好送頭,所以不如齊齊轉藍,可以唔使咁多怨言只係可以上高登嘈,做隻豬更開心,係咪

中國人民受嘅逼害比香港更多

其實罩清你個類比有少少分別.

香港係死曬所有人都唔會打得嬴, 而唔係1/3
中年電車男 2124日
飲飲食食,貼下食物相,寫多少少咪摓句我討厭政治,咪好囉,港豬嘛,又唔會嚇親D女,我完全ok架,但係又比人笑,冇能力移民就係咁樣係咪都比人踩架啦
Ref:rain 2124日
巴打冷靜 唔好咩第一滴血
唔值得架Hi
_藝_ 2124日
香港重有八九成人係想移民都未必移到,販民唔可靠,又唔好送頭,所以不如齊齊轉藍,可以唔使咁多怨言只係可以上高登嘈,做隻豬更開心,係咪

咁係唔係因為移唔到民, 所以寧作玉碎, 不作瓦全?

你話係, 我收聲



我喺北韓都唔同金日成像鞠躬

所以我尊敬你.

但樓主呢?
係度屈毛既人呢?
教皇罩梟一世 2124日
不過轉藍,乜都唔理只係飲下食下又比人話港豬,總之乜都唔向左走向右走o岩,冇能力移民點做都會比準備走人的醒目仔笑,做係送頭,唔亂來燒係冇用,唔想理費事理過日算日係港豬,冇樣合胃口架啦

一向呢個世界上無論你做乜其他人都可以批評 所以最緊要係對得住自己
教皇罩梟一世 2124日
對家得兩丁友你5件打壞都俾人㩒住? 恰廢老 恰隻唔識郁嘅獅子就叻[369]bg [369]bg [369]bg

佢仲要話自己好大隻
_藝_ 2124日
飲飲食食,貼下食物相,寫多少少咪摓句我討厭政治,咪好囉,港豬嘛,又唔會嚇親D女,我完全ok架,但係又比人笑,冇能力移民就係咁樣係咪都比人踩架啦

所以你係答唔到, 所以決定自言自語???
壽味啦臭雞 2124日
飲飲食食,貼下食物相,寫多少少咪摓句我討厭政治,咪好囉,港豬嘛,又唔會嚇親D女,我完全ok架,但係又比人笑,冇能力移民就係咁樣係咪都比人踩架啦


其實你地冇膽用鮮血去直接殺對方
你做任何野都只不過係駝鳥

打個比喻有隻獅子咬死你家人,你好嬲,但日日係打鑼打鼓話想嚇飽隻獅子

獅子心諗on lun 9
姓名之用 2124日
11人乜黎架Z_Z
東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀Z_Z

係囉, 11人乜黎??

家陣香港有D乜"良性改變"???

癌細胞被化療唔係良性係乜

東突厥斯坦人移民埃及都俾捉返去臭閪蚑那再教育營肯定係良性改變#yup#

唔明你講乜, 可唔可以直接D指出送頭點樣改變香港, 令香港有民主?

香港九成九永遠都唔會有民主 好大可能將來甚至唔會有香港呢個城市

但係其實所有人都係人一世物一世 你想點做就視乎你想喺歷史書上面畀人點寫

巴拉圭打巴西同阿根廷打到差唔多亡國 三分一人死咗

佢哋冇畀人成個滅咗係因為美國總統interfere

咁你都可以話佢哋死其實冇乜嘢用 咁多人死曬都係打lost仗 美國總統插入都唔係因為pity佢哋

係覺得無論點巴西阿根廷之間都要有個緩衝區

但係依家大家喺子書就可以見到佢哋真係好勇敢 要打到最後一兵一卒


無錯,果班無用論既人,可能生活就係番工放工食飯,其實每個人最後都係死,咁不如全部都一齊等死[sosad]
家畜心態仲要好自豪自己睇透世界,等佢哋老左,諗番自己後生有咩做過,有咩值得自豪,可能就係好自豪做左一粒螺絲,好自豪自己無中伏出去示威
教皇罩梟一世 2124日
我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水

其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.

見到你班友咁講野梗係最好走得快過你地啦,傻仔
香港早已經返到六十年代,過客心態,撈完就走
三十以下真係無謂做其他野,尤其有你班醒目人士存在

唔好咁講, 你話我地閪人呀嘛, 咁請問如果諗住走既人唔閪應該點樣可以改變到香港?

建議你可以做得更心狠d, 斷估你都係去加澳是但一度,個度都有好多親共同鄉會之類,到時記得高舉你今日講o既野埋堆,隨時重有個"愛國華僑"光環再返來用乜藉華人搞生意可能重方便呀
反正有長輩真係咁同我講,人唔賤格搵唔到世界財架,記住呢句,做"愛國華僑"下半生有用架

不如你直接答我啦, 請問做D乜可以改變到香港???

定係因為諗唔到, 所以唯有支持班細路出去送頭, 因為只要口講支持, 你就可以自己係屋企乜都唔做, 嬴到民主, 你開心, 輸左冇民主, 你都唔洗坐?

香港重有八九成人係想移民都未必移到,販民唔可靠,又唔好送頭,所以不如齊齊轉藍,可以唔使咁多怨言只係可以上高登嘈,做隻豬更開心,係咪

中國人民受嘅逼害比香港更多

其實罩清你個類比有少少分別.

香港係死曬所有人都唔會打得嬴, 而唔係1/3

當年無論死三份一定係死曬都唔會贏

巴西立國以來從來冇輸過任何一場仗 人口巴西同阿根廷大把

佢哋冇所有人死曬純粹係因為美國總統干預 唔想佢哋滅國冇咗個緩衝區

我嘅意思係無論呢三份一人死唔死其實都影響唔到結果

若果佢哋一開始投降美國總統一樣會interfere 唔畀巴西同阿根廷分咗個國家
教皇罩梟一世 2124日
巴打冷靜 唔好咩第一滴血
唔值得架Hi

一陣間人哋真係滴一滴血咁大把
壽味啦臭雞 2124日
11人乜黎架Z_Z
東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀Z_Z

係囉, 11人乜黎??

家陣香港有D乜"良性改變"???

癌細胞被化療唔係良性係乜

東突厥斯坦人移民埃及都俾捉返去臭閪蚑那再教育營肯定係良性改變#yup#

唔明你講乜, 可唔可以直接D指出送頭點樣改變香港, 令香港有民主?

香港九成九永遠都唔會有民主 好大可能將來甚至唔會有香港呢個城市

但係其實所有人都係人一世物一世 你想點做就視乎你想喺歷史書上面畀人點寫

巴拉圭打巴西同阿根廷打到差唔多亡國 三分一人死咗

佢哋冇畀人成個滅咗係因為美國總統interfere

咁你都可以話佢哋死其實冇乜嘢用 咁多人死曬都係打lost仗 美國總統插入都唔係因為pity佢哋

係覺得無論點巴西阿根廷之間都要有個緩衝區

但係依家大家喺子書就可以見到佢哋真係好勇敢 要打到最後一兵一卒


無錯,果班無用論既人,可能生活就係番工放工食飯,其實每個人最後都係死,咁不如全部都一齊等死[sosad]
家畜心態仲要好自豪自己睇透世界,等佢哋老左,諗番自己後生有咩做過,有咩值得自豪,可能就係好自豪做左一粒螺絲,好自豪自己無中伏出去示威


冇錢你有民主都係做家畜
李嘉誠既家畜
我沒有我沒有 2124日
:-(
希望你真主萬歲講下就算,生命好寶貴

老老實實 一個真主萬歲做破窗效應我覺抵既
雖然我自己仲有好多夢想人生目標想實現,但話唔定真主萬歲先係我既大任呢

就算你真係做都唔好一命換一命 條數唔抵 再加上most likely係你死佢哋終生殘廢都唔會有

重睇第一滴血囉,總之就點都唔想浪費青春係監倉入面

一陣間人哋真係流一滴血咋

Hi 你 我都大大隻隻成個Rambo咁嫁


俾兩隻肉蟹捉得住既Rambo我好懷疑你係吹水
教皇罩梟一世 2124日
香港重有八九成人係想移民都未必移到,販民唔可靠,又唔好送頭,所以不如齊齊轉藍,可以唔使咁多怨言只係可以上高登嘈,做隻豬更開心,係咪

咁係唔係因為移唔到民, 所以寧作玉碎, 不作瓦全?

你話係, 我收聲



我喺北韓都唔同金日成像鞠躬

所以我尊敬你.

但樓主呢?
係度屈毛既人呢?

Unbroken (2014)
教皇罩梟一世 2124日
飲飲食食,貼下食物相,寫多少少咪摓句我討厭政治,咪好囉,港豬嘛,又唔會嚇親D女,我完全ok架,但係又比人笑,冇能力移民就係咁樣係咪都比人踩架啦


其實你地冇膽用鮮血去直接殺對方
你做任何野都只不過係駝鳥

打個比喻有隻獅子咬死你家人,你好嬲,但日日係打鑼打鼓話想嚇飽隻獅子

獅子心諗on lun 9

夠唔夠膽同做唔做到係兩回事

我覺得要兩邊都做到我先會支持

但係依然嘅係我唔覺得一命換一命係值得
_藝_ 2124日
當年無論死三份一定係死曬都唔會贏

巴西立國以來從來冇輸過任何一場仗 人口巴西同阿根廷大把

佢哋冇所有人死曬純粹係因為美國總統干預 唔想佢哋滅國冇咗個緩衝區

我嘅意思係無論呢三份一人死唔死其實都影響唔到結果

若果佢哋一開始投降美國總統一樣會interfere 唔畀巴西同阿根廷分咗個國家

所以如果以我同你識咁耐, 你比到我既IDEA就係, 佢地要攸乜由佢地做.
我要做乜亦自己做.

因為無論做乜, 要發生既都會發生.
賤以為事 2124日
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了

事實係送頭.

勁貼下紙仔請問有乜向左走向右走野用?

除左比一樣思想諗法既人打飛機, 請問改變左d咩??

仲要出埋手比人告傷人, 唔笑勁你送頭傻的嗎, 應該歌頌你??定係話: 你好慘呀, 比人出賣3次, 陰公豬嚕~~~

傻的嗎

咁其實2019年成件事都唔應該發生,如果按你邏輯
平民老百姓,邊度有火力可以同警察抗衡
所以2019年其實乜都唔應該做,係咪

老實答你, 係

家陣除向左走向右走左送頭, 請問成年入面改變左乜向左走向右走野?

無左送中,但有更惡既國安:D
自由之子 2124日
11人乜黎架Z_Z
東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀Z_Z

係囉, 11人乜黎??

家陣香港有D乜"良性改變"???

癌細胞被化療唔係良性係乜

東突厥斯坦人移民埃及都俾捉返去臭閪蚑那再教育營肯定係良性改變#yup#

唔明你講乜, 可唔可以直接D指出送頭點樣改變香港, 令香港有民主?

香港九成九永遠都唔會有民主 好大可能將來甚至唔會有香港呢個城市

但係其實所有人都係人一世物一世 你想點做就視乎你想喺歷史書上面畀人點寫

巴拉圭打巴西同阿根廷打到差唔多亡國 三分一人死咗

佢哋冇畀人成個滅咗係因為美國總統interfere

咁你都可以話佢哋死其實冇乜嘢用 咁多人死曬都係打lost仗 美國總統插入都唔係因為pity佢哋

係覺得無論點巴西阿根廷之間都要有個緩衝區

但係依家大家喺子書就可以見到佢哋真係好勇敢 要打到最後一兵一卒


無錯,果班無用論既人,可能生活就係番工放工食飯,其實每個人最後都係死,咁不如全部都一齊等死[sosad]
家畜心態仲要好自豪自己睇透世界,等佢哋老左,諗番自己後生有咩做過,有咩值得自豪,可能就係好自豪做左一粒螺絲,好自豪自己無中伏出去示威


冇錢你有民主都係做家畜
李嘉誠既家畜

吳小暉,蕭建懷係乜畜[369] [369] [369]
1235 2124日
傷人罪 相比其他無咁嚴重
唔會判好耐
跳到頁尾