paul叔講野不嬲都係串得黎又硬膠膠咁架啦!老老實實佢講得岩 glay真係麻麻 不過佢講完呢句就自打嘴巴了批評他人技術是愚蠢的做法 其實glay也不是很好了光速自打嘴巴
出現了
霆鋒去年被日本樂隊Glay邀請合作演出,稍后Glay來港開演唱會,有報道指今次Glay不會再邀請霆鋒做嘉賓,因為嫌他上次在彩排時的表現麻麻,其彈吉它技巧欠佳。 阿Paul認為,批評其他人的技術是一個愚蠢的做法,因為好与不好,往往是見仁見智,他說:“其實Glay都不是很好了!不過不可以說好不好的!音樂是很抽象的,最重要是要有誠意同Enjoy(享受),我同霆鋒雖然不熟,不過都看到他有下過苦功,亦看到他有進步。”
香港係唔係阿paul最勁?joey tang
香港係唔係阿paul最勁?小飛俠
Hi佢老母 有日轉錯台睇到鋒味 呀 諗住睇下條好樣幾咁大廚先 嘩 佢真係當正自已世界級大廚 好拎嘔 睇咗4分鐘因為訓練chok樣而忽略左廚藝
[轉帖]謝霆鋒對X的批評 某年某日,某報導 GLAY 邀請謝霆鋒做嘉賓,謝霆鋒與GLAY一齊出現在演出現場的大門。突然駛來一部黑色的豪華房車,裡面原來是日本視覺系的祖師組合 X-JAPAN 的YOSHIKI(林佳樹),GLAY很禮貌地和 YOSHIKI 交談了一會,YOSHIKI寫了一點東西給GLAY,一邊的謝霆鋒用英文請求YOSHIKI也寫一張,但是繁忙的YOSHIKI沒有聽到。關上左車門就離開了。 謝霆鋒從日本回到香港後,傳媒詢問謝霆鋒與日本藝人的合作,並問起對視覺系既感想。謝霆鋒不削地說:"X"的胭脂氣太重,并宣稱"X"根本唔識音樂。當主持人問起HIDE(松本秀人)時,謝霆鋒更是厭惡地說"咩日本第一的結他手,我看他根本不懂得怎樣彈結他。 "香港係唔係阿paul最勁?joey tangbtw,樓主篇文做咩無喇喇有殘體字 其實Glay都不是很好了!
我生平最拎憎兩種人 1.種族歧視嘅人 2.黑人 3.連數字唔識數嘅人Beyond 不嬲都係唔入流既垃圾,無論作曲、編曲、歌詞同演出,仲有最重要既人格,冇一樣唔係垃圾中既經典,係得好似上面果隻有icon既七斗廢老會員日推夜推,睇見都覺得關家姐