[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
血小拎 2873日
我生平最向左走向右走憎兩種人
1.種族歧視嘅人
2.黑人
3.連數字唔識數嘅人

?_? [???] ?_? [???] :O @_@ @_@ :O [???] ?_? [???] ?_?


Beyond 不嬲都係唔入流既垃圾,無論作曲、編曲、歌詞同演出,仲有最重要既人格,冇一樣唔係垃圾中既經典,係得好似上面果隻有icon既Seven Head廢老會員日推夜推,睇見都覺得關家姐 [sosad] :o)

其實Beyond冇左家駒 仲算唔算殿堂級?
行屍走肉 2873日
香港係唔係阿paul最勁?

小飛俠#good#

呢幾年最紅應該Jason Kui
特首曾蔭權 2873日
我生平最向左走向右走憎兩種人
1.種族歧視嘅人
2.黑人
3.連數字唔識數嘅人

?_? [???] ?_? [???] :O @_@ @_@ :O [???] ?_? [???] ?_?


Beyond 不嬲都係唔入流既垃圾,無論作曲、編曲、歌詞同演出,仲有最重要既人格,冇一樣唔係垃圾中既經典,係得好似上面果隻有icon既Seven Head廢老會員日推夜推,睇見都覺得關家姐 [sosad] :o)

咁唔向左走向右走鍾意咪block9我囉:o)
真係奇怪,以年資計,block我既人真係唔算多[slick]
簡炳墀(巨乳) 2865日
我生平最向左走向右走憎兩種人
1.種族歧視嘅人
2.黑人
3.連數字唔識數嘅人

?_? [???] ?_? [???] :O @_@ @_@ :O [???] ?_? [???] ?_?


Beyond 不嬲都係唔入流既垃圾,無論作曲、編曲、歌詞同演出,仲有最重要既人格,冇一樣唔係垃圾中既經典,係得好似上面果隻有icon既Seven Head廢老會員日推夜推,睇見都覺得關家姐 [sosad] :o)

其實Beyond冇左家駒 仲算唔算殿堂級?

唔好話殿堂級啦
道都唔一定出到啦[sosad]
烈火霸Hi 2865日
香港係唔係阿paul最勁?

小飛俠#good#

呢幾年最紅應該Jason Kui

最勁係劉以達呀
包皮個場 2864日
當年全香港,甚至檸檬的歌迷都知佢彈結他廢
主要是中意佢彈得夠型夠mk
等於宜家佢做廚師,個個都知佢煮野好流,但又點姐,睇佢chok住煮野姐,又唔係真係食

https://img.eservice-hk.net/upload/2017/12/01/182717_c5ee0ef1b3d3c76b614b20da3f6f6220.gif
班強國人好受, 你唔怕Seven做得出就得
特首曾蔭權 2864日
我生平最向左走向右走憎兩種人
1.種族歧視嘅人
2.黑人
3.連數字唔識數嘅人

?_? [???] ?_? [???] :O @_@ @_@ :O [???] ?_? [???] ?_?


Beyond 不嬲都係唔入流既垃圾,無論作曲、編曲、歌詞同演出,仲有最重要既人格,冇一樣唔係垃圾中既經典,係得好似上面果隻有icon既Seven Head廢老會員日推夜推,睇見都覺得關家姐 [sosad] :o)

其實Beyond冇左家駒 仲算唔算殿堂級?

唔好話殿堂級啦
道都唔一定出到啦[sosad]

連隊band都成立唔到啦,傻的嗎:o) :o) :o)


BEYOND歌迷問答遊戲(2) ~ 考下你係咪真的BEYOND FAN!!!
https://forum.hkgolden.com/view.aspx?message=6946791
20. 「BEYOND」中文解作「超越」,根據命名者所講,佢地要超越d乜野呢?(2分)
  請以自己文字解釋當中意思。(5分)
攝津正 2864日
Glay既江華都變左大叔:~(
特首曾蔭權 2864日
Glay既江華都變左大叔:~(

而家魯振順咁既樣[sosad] [sosad]
雙爆珠 2864日
睇活著viva,有個樣就算無瓣掂都搵唔少!
活左咁耐真係見唔少呢d人,機會都多過人!如果人生有得再來,真係寧願囉d錢去整容都好過讀個垃圾學位!
包皮個場 2864日
睇活著viva,有個樣就算無瓣掂都搵唔少!
活左咁耐真係見唔少呢d人,機會都多過人!如果人生有得再來,真係寧願囉d錢去整容都好過讀個垃圾學位!

得個樣都要等人發掘,人地細細個已經同老豆老母上雜誌封面,條起跑線都唔知係邊
跳到頁尾