我煮我係bro 你仲煮唔煮
pizza hut 逢星期日都食Why
lonelypizza hut 逢星期日都食Why
岩岩食完 好飽我煮我係bro 你仲煮唔煮
大家樂大家樂真係唔錯,一個月起碼食4次
大快活好過大家樂agger 唔鐘意大家樂個種意粉
大家樂大家樂大家樂真係唔錯,一個月起碼食4次
老老實實 我覺得七仔個個好好食我都覺,平平地幾好食,OK 個隻都唔差
大家樂>大快活 劉明大家樂大家樂真係唔錯,一個月起碼食4次
pizza hut 逢星期日都食pizza hut 隻肉醬意粉以前好好食,食親pizza hut都一定叫黎食。依家唔知係做法唔同左定點,難食到嘔
+1pizza hut 逢星期日都食pizza hut 隻肉醬意粉以前好好食,食親pizza hut都一定叫黎食。依家唔知係做法唔同左定點,難食到嘔
以前用大肉粒,至尊pizza 個種,而家用碎牛,易燶。+1pizza hut 逢星期日都食pizza hut 隻肉醬意粉以前好好食,食親pizza hut都一定叫黎食。依家唔知係做法唔同左定點,難食到嘔不能同意更多!以前酸甜平衡恰到好處,而家好似有朕燶味咁,唔識形容
我反而覺得係個蕃茄底轉咗,味道偏甜,顏色較以前深 真係好希望P沙乞管理層有人見到呢個post嘅comment以前用大肉粒,至尊pizza 個種,而家用碎牛,易燶。+1pizza hut 逢星期日都食pizza hut 隻肉醬意粉以前好好食,食親pizza hut都一定叫黎食。依家唔知係做法唔同左定點,難食到嘔不能同意更多!以前酸甜平衡恰到好處,而家好似有朕燶味咁,唔識形容