[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
choikum 3740日
邊到有好食既肉醬意粉
本人係肉醬痴:P
肥花生 3740日
我煮:P
特衰政府 3740日
pizza hut 逢星期日都食
朱千雪男朋友 3740日
大家樂 [sosad]
choikum 3740日
我煮:P

我係bro
你仲煮唔煮[bomb]
choikum 3740日
pizza hut 逢星期日都食

Why
CityBus 3740日
梅窩 羅馬餐廳 #yup#
JoeAllen 3740日
Kfc
特衰政府 3740日
pizza hut 逢星期日都食

Why

lonely
肥花生 3740日
我煮:P

我係bro
你仲煮唔煮[bomb]

岩岩食完 好飽
Hi你都費拎事 3740日
大家樂 [sosad]

大家樂真係唔錯,一個月起碼食4次#yup#
人賤天不欺 3740日
OK
裸體技工 3740日
大快活好過大家樂 [bomb]
日日食納豆 3740日
我廁所有
奶醬多唔該 3740日
大快活好過大家樂 [bomb]


agger 唔鐘意大家樂個種意粉 [sosad]
蛋黃醬十四 3740日
老老實實 我覺得七仔個個好好食
感覺居士 3740日
之前OK果隻叮叮 芝士肉醬意粉:)
紅豆熊貓 3740日
大家樂 [sosad]

大家樂真係唔錯,一個月起碼食4次#yup#

大家樂#yup##yup#
汁燒金菇肥牛 3740日
老老實實 我覺得七仔個個好好食



我都覺,平平地幾好食,OK 個隻都唔差
動物大觀園 3740日
大家樂 [sosad]

大家樂真係唔錯,一個月起碼食4次#yup#


大家樂>大快活

劉明#yup# 想食最正既嘔吐物意粉:P
燒鵝脾好拎正 3740日
翠河 大快活都唔錯 :P
薯片好味 3739日
pizza hut 逢星期日都食



pizza hut 隻肉醬意粉以前好好食,食親pizza hut都一定叫黎食。依家唔知係做法唔同左定點,難食到嘔xx(
綠帽鹿角 3739日
pizza hut 逢星期日都食


pizza hut 隻肉醬意粉以前好好食,食親pizza hut都一定叫黎食。依家唔知係做法唔同左定點,難食到嘔xx(

+1 :~(
不能同意更多!以前酸甜平衡恰到好處,而家好似有朕燶味咁,唔識形容
特衰政府 3739日
pizza hut 逢星期日都食


pizza hut 隻肉醬意粉以前好好食,食親pizza hut都一定叫黎食。依家唔知係做法唔同左定點,難食到嘔xx(

+1 :~(
不能同意更多!以前酸甜平衡恰到好處,而家好似有朕燶味咁,唔識形容

以前用大肉粒,至尊pizza 個種,而家用碎牛,易燶。:~(
綠帽鹿角 3739日
pizza hut 逢星期日都食


pizza hut 隻肉醬意粉以前好好食,食親pizza hut都一定叫黎食。依家唔知係做法唔同左定點,難食到嘔xx(

+1 :~(
不能同意更多!以前酸甜平衡恰到好處,而家好似有朕燶味咁,唔識形容

以前用大肉粒,至尊pizza 個種,而家用碎牛,易燶。:~(

我反而覺得係個蕃茄底轉咗,味道偏甜,顏色較以前深
真係好希望P沙乞管理層有人見到呢個post嘅comment :~(
最憎黑貓 3739日
落七仔就係為左兜唔飽?肉醬意粉#yup#
跳到頁尾