choikum
3740日
邊到有好食既肉醬意粉
本人係肉醬痴
本人係肉醬痴

pizza hut 逢星期日都食
pizza hut 隻肉醬意粉以前好好食,食親pizza hut都一定叫黎食。依家唔知係做法唔同左定點,難食到嘔
pizza hut 逢星期日都食
pizza hut 隻肉醬意粉以前好好食,食親pizza hut都一定叫黎食。依家唔知係做法唔同左定點,難食到嘔
+1![]()
不能同意更多!以前酸甜平衡恰到好處,而家好似有朕燶味咁,唔識形容

pizza hut 逢星期日都食
pizza hut 隻肉醬意粉以前好好食,食親pizza hut都一定叫黎食。依家唔知係做法唔同左定點,難食到嘔
+1![]()
不能同意更多!以前酸甜平衡恰到好處,而家好似有朕燶味咁,唔識形容
以前用大肉粒,至尊pizza 個種,而家用碎牛,易燶。
