sofina係化學防曬係呀我係化妝新手物理防曬可以當base用如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁好驚曬黑反而身我懶得搽...細個我會照搽上面架喎防曬算 1 nico應該講身用防曬哎呀嗚呀? 面咪搽返面用既防曬 希推 我係完全唔知有面用既防曬 平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳 唔明點解你會搽身唔搽面 防曬一定要做足 絲打你係用邊隻防曬 絲打係化妝新手? 物理防曬係乜o黎 邊到可以買 sofina個隻base係咪有物理防曬
kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完想買支眉筆 平同貴有咩選擇 主要要持久同最好係平/幼筆頭考唔考慮眉粉 kate好用
thanks絲打sofina係化學防曬係呀我係化妝新手物理防曬可以當base用如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁好驚曬黑反而身我懶得搽...細個我會照搽上面架喎防曬算 1 nico應該講身用防曬哎呀嗚呀? 面咪搽返面用既防曬 希推 我係完全唔知有面用既防曬 平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳 唔明點解你會搽身唔搽面 防曬一定要做足 絲打你係用邊隻防曬 絲打係化妝新手? 物理防曬係乜o黎 邊到可以買 sofina個隻base係咪有物理防曬
半物理防曬做base得唔得sofina係化學防曬係呀我係化妝新手物理防曬可以當base用如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁好驚曬黑反而身我懶得搽...細個我會照搽上面架喎防曬算 1 nico應該講身用防曬哎呀嗚呀? 面咪搽返面用既防曬 希推 我係完全唔知有面用既防曬 平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳 唔明點解你會搽身唔搽面 防曬一定要做足 絲打你係用邊隻防曬 絲打係化妝新手? 物理防曬係乜o黎 邊到可以買 sofina個隻base係咪有物理防曬
Mujikate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完想買支眉筆 平同貴有咩選擇 主要要持久同最好係平/幼筆頭考唔考慮眉粉 kate好用鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺
Muji?野真係唔錯Mujikate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完想買支眉筆 平同貴有咩選擇 主要要持久同最好係平/幼筆頭考唔考慮眉粉 kate好用鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺
大半日啦 如果由朝早開始出去就唔係幾頂到夜晚 噴幾多睇你想有幾strong 我通常噴手腕同埋頸咁你可以keep到幾耐之前買個陣個sales都話可以溝埋黎用 但我暫時都淨係用一隻味仲諗住買添冇呀但我覺得唔會long lasting路過 見到有絲打講Jo Malone 香水絲打有冇用過佢地d皂 好似幾吸引,想買自己用緊Orange blossom 朋友用緊English Pear 真係好正 不過香港買好貴 之前係paris買 但唔知陣味可以keep幾耐 見佢價錢都算負擔得起 絲打你有冇兩溝咁用?jo malone香水 見d人話兩溝會keep得耐d 同埋你一次噴幾多 噴係邊d位
我因為有濕疹 所以長期著長袖衫大半日啦 如果由朝早開始出去就唔係幾頂到夜晚 噴幾多睇你想有幾strong 我通常噴手腕同埋頸咁你可以keep到幾耐之前買個陣個sales都話可以溝埋黎用 但我暫時都淨係用一隻味仲諗住買添冇呀但我覺得唔會long lasting路過 見到有絲打講Jo Malone 香水絲打有冇用過佢地d皂 好似幾吸引,想買自己用緊Orange blossom 朋友用緊English Pear 真係好正 不過香港買好貴 之前係paris買 但唔知陣味可以keep幾耐 見佢價錢都算負擔得起 絲打你有冇兩溝咁用?jo malone香水 見d人話兩溝會keep得耐d 同埋你一次噴幾多 噴係邊d位
Kate枝眉筆好淺色,勁難畫。kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完想買支眉筆 平同貴有咩選擇 主要要持久同最好係平/幼筆頭考唔考慮眉粉 kate好用鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺
眉筆我覺得etude house枝真係平得黎唔錯Kate枝眉筆好淺色,勁難畫。考唔考慮眉粉 kate好用kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺
洗面用炭深層洗面膏 用溫水洗面 爽膚用SECRET KEY 保濕gel用L'OREAL men expert 次次都係咁樣 之後都好易出油男仔一問 油性皮膚 每日都係洗面 爽膚 加保濕GEL 但係都係油到HiHi 特別係T字位 有無PRODUCT好介紹洗面用左洗面膏? 用左熱水洗面? 爽膚水用咩? 保濕gel又用邊隻? 有時出油勁係底太乾 唔一定係因為油性皮膚呀唔好用洗面膏 唔好用熱水 用溫水/凍水 冇咁刺激 會舒服d添架 一起身塊面成日好多油 同埋嘴邊位有時會少少紅同甩皮 太乾
睇你皮膚點啦.... 我自己就係用 sofina化學防曬做base半物理防曬做base得唔得sofina係化學防曬係呀我係化妝新手物理防曬可以當base用如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁好驚曬黑反而身我懶得搽...細個我會照搽上面架喎防曬算 1 nico應該講身用防曬哎呀嗚呀? 面咪搽返面用既防曬 希推 我係完全唔知有面用既防曬 平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳 唔明點解你會搽身唔搽面 防曬一定要做足 絲打你係用邊隻防曬 絲打係化妝新手? 物理防曬係乜o黎 邊到可以買 sofina個隻base係咪有物理防曬
想買支眉筆 平同貴有咩選擇 主要要持久同最好係平/幼筆頭makeup academy,廿蚊左右一枝連埋刷同刨
我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水用lihk search唔到postthx回番咀唇敏感?個位絲打 希望以下產品幫到你 : 近江兄弟?身用 blitex就臨訓前用好? shiseido都隨身用 我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野 所以我開始懷疑係唇炎 都未試過 最快聽日睇醫生 見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?
Kate新出左平頭既雙頭眉筆 另一邊係眉粉 或者係za眉筆 都多人讚 好似係kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完想買支眉筆 平同貴有咩選擇 主要要持久同最好係平/幼筆頭考唔考慮眉粉 kate好用鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺
YSL Glossy stain 有咩色號係自然啲仲有冇其他唇膏推介 近排鍾意用 ysl tint in oil 好玻璃咀都好自然好正買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然 仲好過Dior glow最近心思思想買支chanelhi一直想入armani同cle de peau 但未揀到鐘意既色 Armani有冇靚色推薦
我唔知係咪卸妝太大力, 眉毛愈來愈稀疏搽睫毛精華係眉度有咩方法令佢生得快?
個人認為kate雙頭眉筆勁淺色 畫左好似冇畫咁Kate新出左平頭既雙頭眉筆 另一邊係眉粉 或者係za眉筆 都多人讚 好似係考唔考慮眉粉 kate好用kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺
有兩隻雙頭架 唔知係咪講緊同一隻? 不過我有用緊 我都係輕手勾返個形出黎 再用盒裝眉粉填返 我自己就覺得ok個人認為kate雙頭眉筆勁淺色 畫左好似冇畫咁Kate新出左平頭既雙頭眉筆 另一邊係眉粉 或者係za眉筆 都多人讚 好似係考唔考慮眉粉 kate好用kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺
呢位絲打仲嚴重我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水用lihk search唔到postthx回番咀唇敏感?個位絲打 希望以下產品幫到你 : 近江兄弟?身用 blitex就臨訓前用好? shiseido都隨身用 我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野 所以我開始懷疑係唇炎 都未試過 最快聽日睇醫生 見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無? 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事 blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x shiseido係colourmix見過 好似$6x
我都覺得平頭眉筆ok呀 我都係眉尾輕輕畫番 再用眉gel就ok有兩隻雙頭架 唔知係咪講緊同一隻? 不過我有用緊 我都係輕手勾返個形出黎 再用盒裝眉粉填返 我自己就覺得ok個人認為kate雙頭眉筆勁淺色 畫左好似冇畫咁Kate新出左平頭既雙頭眉筆 另一邊係眉粉 或者係za眉筆 都多人讚 好似係考唔考慮眉粉 kate好用kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺