有冇絲打patpat有橙皮紋 點解決?冇得解決利申 瘦底
covermark 有幾款粉底9月1減價幾錢到就到冬天可以入貨
佢淨係平粉底霜同液 平成$200covermark 有幾款粉底9月1減價幾錢到就到冬天可以入貨
你應該寒/血糖低/血壓低 黎m後飲下杞子紅棗水/豬肝水/補血氣既野(北芪/黨參/淮山/杞子煲湯可以加雞) 就算冇m痛既女仔都可以飲 但唔好黎m飲 血糖低/血壓低就食蛋好似係我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D… 我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁? 係咪要睇中醫先得…有時會激頭痛 中醫話太虛 食得好訓得好果排一d事都冇我黎m會嘔同胃痛你有冇去睇開醫生? 以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野 琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右 話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d? 我身體差左好多 貧血 第一日會唔舒服 有冇d咩湯水之類推介下
佢淨係平粉底霜同液 平成$200covermark 有幾款粉底9月1減價幾錢到就到冬天可以入貨 佢fb有
著普通bra得唔得?係咪一定要矯形?其實我只係比個fd講完有?上心矯形果d應該係幫你將d肉跟返個正確既形狀去生 不過你都要自己撥得岩 如果你個bra箍到你背脊d肉變成左一舊舊就應該唔岩 d賣bra阿姨會教你點撥架喇 等閒去齋試唔買學點撥其實我想問點知個bra係咪岩?之前我個fd meet下我背脊就話個bra唔岩我 佢話bra應該幫你撥返d肉 但係我成日都覺得撥唔到 因為我覺得d肉係有彈性真心正 又包到d背脊肉我都著4排~已經慣左~係有安全感過3排~著成日都唔會移位~ 利申: satami fans冇3排我嫌佢唔夠 4排最好四排大胸有款唔 係三排扣加粗帶架咩我都係mode Marie fansmode marie fans就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶 真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 利申:試到4排 扣到我 已慣
嘩平咁多佢淨係平粉底霜同液 平成$200covermark 有幾款粉底9月1減價幾錢到就到冬天可以入貨 佢fb有 一陣睇下先
我都覺得應該係寒,所以我都唔敢食涼野。 我媽咪成日煲涼茶,以前飲都會頭暈但冇發現係因為涼茶,最近兩年先開始留意到次次飲完都頭暈… 其實補嘢我都唔太敢飲,前年新年媽咪煲咗當歸同雞,好似仲有D唔知咩參,我飲完發咗幾日燒,而且一直冇退燒,最後要去醫院! 而家我咩涼茶, 補嘢都唔會再飲…你應該寒/血糖低/血壓低 黎m後飲下杞子紅棗水/豬肝水/補血氣既野(北芪/黨參/淮山/杞子煲湯可以加雞) 就算冇m痛既女仔都可以飲 但唔好黎m飲 血糖低/血壓低就食蛋好似係我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D… 我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁? 係咪要睇中醫先得…有時會激頭痛 中醫話太虛 食得好訓得好果排一d事都冇我黎m會嘔同胃痛你有冇去睇開醫生? 以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野 琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右 話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d? 我身體差左好多 貧血 第一日會唔舒服 有冇d咩湯水之類推介下 涼茶其實唔係好岩女性飲 特別廿四味果d 太過寒 如果嚴重都係睇中醫調理下好d 上面既野全部啊媽教+整比我食同飲 一直以黎黎m食雪糕飲凍野都冇事 未試過m痛
睇左啦嘩平咁多佢淨係平粉底霜同液 平成$200covermark 有幾款粉底9月1減價幾錢到就到冬天可以入貨 佢fb有 一陣睇下先 係咪同日本買差唔多
thank you唔會變粗 利申有線開元朗大橋鍾太係街市入面全面都是50-60 去左好多年 想問呢 究竟線完之後會唔會粗左架 成日想線 (尤其是唇毛 )又驚會愈來愈粗
你地講完mode maria我就去左睇 但其實問心我覺得佢o的款係幾娘幾老土 我係咪要求太高?有冇絲係member 想去買mode marie fans真心 Mode Marie我都係mode Marie fans要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買 ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改 https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New 2015 SS/R62086-6400 就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶 真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感
當歸同雞 好似熱同燥火 有可能會發燒(老母講) 試下唔要雞換豬肉 一係就下杞子紅棗水/豬肝水我都覺得應該係寒,所以我都唔敢食涼野。 我媽咪成日煲涼茶,以前飲都會頭暈但冇發現係因為涼茶,最近兩年先開始留意到次次飲完都頭暈… 其實補嘢我都唔太敢飲,前年新年媽咪煲咗當歸同雞,好似仲有D唔知咩參,我飲完發咗幾日燒,而且一直冇退燒,最後要去醫院! 而家我咩涼茶, 補嘢都唔會再飲…你應該寒/血糖低/血壓低 黎m後飲下杞子紅棗水/豬肝水/補血氣既野(北芪/黨參/淮山/杞子煲湯可以加雞) 就算冇m痛既女仔都可以飲 但唔好黎m飲 血糖低/血壓低就食蛋好似係我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D… 我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁? 係咪要睇中醫先得…有時會激頭痛 中醫話太虛 食得好訓得好果排一d事都冇我黎m會嘔同胃痛你有冇去睇開醫生? 以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野 琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右 話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d? 我身體差左好多 貧血 第一日會唔舒服 有冇d咩湯水之類推介下 涼茶其實唔係好岩女性飲 特別廿四味果d 太過寒 如果嚴重都係睇中醫調理下好d 上面既野全部啊媽教+整比我食同飲 一直以黎黎m食雪糕飲凍野都冇事 未試過m痛
絲打們求教 新手毛孔大呢個我都想求救皮膚唔好 有暗瘡印 面頰毛孔比較大 可以點搞 平時用clarisonic洗完面就搽爽膚水就算,係咪再要搽d咩保濕?有冇推介? 如果遲d返學想化少少妝,可唔可以淨係畫眼線同搽唇膏?lipstick有冇推介 定有冇d天然d既base?唔想塗一層粉傷皮膚 sor呀咩都唔識
絲打我pm左你問野絲打們求教 新手毛孔大呢個我都想求救皮膚唔好 有暗瘡印 面頰毛孔比較大 可以點搞 平時用clarisonic洗完面就搽爽膚水就算,係咪再要搽d咩保濕?有冇推介? 如果遲d返學想化少少妝,可唔可以淨係畫眼線同搽唇膏?lipstick有冇推介 定有冇d天然d既base?唔想塗一層粉傷皮膚 sor呀咩都唔識 洗完面用toner再保濕應該係最基本 化妝代幾多你喜歡架姐O:-) 唇膏應該多人推Dior ? 自己想試ysl 聽朋友講好j 冇budget既revlon都唔錯 Base 多人推Sofina 自己用開benefit 但base同粉底係兩樣野 你搞清楚你係唔想上粉底定點 正常唔會淨用base
做機唔得咩?有冇絲打patpat有橙皮紋 點解決?冇得解決利申 瘦底 之前都有討論過
satami仲娘過mode marie喎你地講完mode maria我就去左睇 但其實問心我覺得佢o的款係幾娘幾老土 我係咪要求太高?有冇絲係member 想去買mode marie fans真心 Mode Marie我都係mode Marie fans要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買 ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改 https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New 2015 SS/R62086-6400 就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶 真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感
款嘅野真係人人睇法唔同satami仲娘過mode marie喎有冇絲係member 想去買你地講完mode maria我就去左睇 但其實問心我覺得佢o的款係幾娘幾老土 我係咪要求太高?
通常都要,有D公司醫療卡可以直接去睇 我唔知自己幾多度,當年照完醫生話唔洗戴托 不過我平時企係度人地睇得出我係歪歪地 條腰彎果一邊,坐係度果時D肉會摺埋脊醫係咪都要普通醫生轉介? 我脊柱則彎得7度算好輕微,但係唔知點解會覺得彎個個位好唔舒服N年冇CHECK你有冇去睇開醫生? 以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野 琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右 話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d? 我身體差左好多 貧血 第一日會唔舒服 有冇d咩湯水之類推介下 我今次特別痛,琴日頂唔順去睇醫生打針 我個fd嚴重好多都唔覺痛
我基本上係次次都痛,有時會暈暈地,好似全身D血比人抽乾咁 黎之前一個禮當歸同雞 好似熱同燥火 有可能會發燒(老母講) 試下唔要雞換豬肉 一係就下杞子紅棗水/豬肝水我都覺得應該係寒,所以我都唔敢食涼野。 我媽咪成日煲涼茶,以前飲都會頭暈但冇發現係因為涼茶,最近兩年先開始留意到次次飲完都頭暈… 其實補嘢我都唔太敢飲,前年新年媽咪煲咗當歸同雞,好似仲有D唔知咩參,我飲完發咗幾日燒,而且一直冇退燒,最後要去醫院! 而家我咩涼茶, 補嘢都唔會再飲…你應該寒/血糖低/血壓低 黎m後飲下杞子紅棗水/豬肝水/補血氣既野(北芪/黨參/淮山/杞子煲湯可以加雞) 就算冇m痛既女仔都可以飲 但唔好黎m飲 血糖低/血壓低就食蛋好似係我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D… 我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁? 係咪要睇中醫先得…有時會激頭痛 中醫話太虛 食得好訓得好果排一d事都冇我黎m會嘔同胃痛你有冇去睇開醫生? 以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野 琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右 話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d? 我身體差左好多 貧血 第一日會唔舒服 有冇d咩湯水之類推介下 涼茶其實唔係好岩女性飲 特別廿四味果d 太過寒 如果嚴重都係睇中醫調理下好d 上面既野全部啊媽教+整比我食同飲 一直以黎黎m食雪糕飲凍野都冇事 未試過m痛
我基本上係次次都痛,有時會暈暈地,好似全身D血比人抽乾咁 黎之前當歸同雞 好似熱同燥火 有可能會發燒(老母講) 試下唔要雞換豬肉 一係就下杞子紅棗水/豬肝水我都覺得應該係寒,所以我都唔敢食涼野。 我媽咪成日煲涼茶,以前飲都會頭暈但冇發現係因為涼茶,最近兩年先開始留意到次次飲完都頭暈… 其實補嘢我都唔太敢飲,前年新年媽咪煲咗當歸同雞,好似仲有D唔知咩參,我飲完發咗幾日燒,而且一直冇退燒,最後要去醫院! 而家我咩涼茶, 補嘢都唔會再飲…你應該寒/血糖低/血壓低 黎m後飲下杞子紅棗水/豬肝水/補血氣既野(北芪/黨參/淮山/杞子煲湯可以加雞) 就算冇m痛既女仔都可以飲 但唔好黎m飲 血糖低/血壓低就食蛋好似係我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D… 我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁? 係咪要睇中醫先得…有時會激頭痛 中醫話太虛 食得好訓得好果排一d事都冇我黎m會嘔同胃痛你有冇去睇開醫生? 以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野 琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右 話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d? 我身體差左好多 貧血 第一日會唔舒服 有冇d咩湯水之類推介下 涼茶其實唔係好岩女性飲 特別廿四味果d 太過寒 如果嚴重都係睇中醫調理下好d 上面既野全部啊媽教+整比我食同飲 一直以黎黎m食雪糕飲凍野都冇事 未試過m痛