[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
我冇講過 3965日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

絲打你得廿歲就話唔生@_@
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛[sosad]

而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要[sosad]

你訓覺都會痛@_@ 我又冇乜野

話口未完就黎M:~(
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右:~( :~(

你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...[sosad]

話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血xx( 第一日會唔舒服xx(
有冇d咩湯水之類推介下[sosad]

我黎m會嘔同胃痛 [sosad] [sosad] [sosad]

有時會激頭痛
中醫話太虛
食得好訓得好果排一d事都冇


我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D…
我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁?
係咪要睇中醫先得…

你應該寒/血糖低/血壓低
黎m後飲下杞子紅棗水/豬肝水/補血氣既野(北芪/黨參/淮山/杞子煲湯可以加雞) 就算冇m痛既女仔都可以飲 但唔好黎m飲
血糖低/血壓低就食蛋好似係[sosad]
涼茶其實唔係好岩女性飲 特別廿四味果d 太過寒
如果嚴重都係睇中醫調理下好d
上面既野全部啊媽教+整比我食同飲 一直以黎黎m食雪糕飲凍野都冇事 未試過m痛#yup# [banghead] [banghead]


我都覺得應該係寒,所以我都唔敢食涼野。
我媽咪成日煲涼茶,以前飲都會頭暈但冇發現係因為涼茶,最近兩年先開始留意到次次飲完都頭暈…
其實補嘢我都唔太敢飲,前年新年媽咪煲咗當歸同雞,好似仲有D唔知咩參,我飲完發咗幾日燒,而且一直冇退燒,最後要去醫院!
而家我咩涼茶, 補嘢都唔會再飲…

如果你咁嚴重其實應該搵個中醫睇下
睇一兩次佢應該會話你知咩事
同埋平時可以煲咩湯水飲下咁
女人真係要得閒調理下身體先得
跳到頁尾