小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌個人覺得其實中學搽防曬都夠啦 (有色防曬都ok既)
唉好sad 俾左288$ 又冇得中途轉instaskin ga808冇拎用架underarm快既話真係唔洗一分鐘可以做哂兩邊好似係用808當然係講緊佢打得快之餘都打得哂有毛既位啦 銀座好似唔係用755?? 做underarm點解唔揀instaskin?
有無遮瑕膏可以遮到淚溝? 遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁同樣問題
mode marie fans我都係mode Marie fans有冇絲打有bra牌子推介真心 Mode Marie要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買 ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改 https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New 2015 SS/R62086-6400 就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇) 另外satami都唔錯 Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cup p.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號 最貴二百 最平二十 大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page 利申已搶 好想再搶
絲打會唔會當佢係妝前打底咁用係呀 我係乾肌我都係 早兩日用完 今日用隻控油粉底就即刻甩皮 但係我都做足補濕做足補濕都甩 但係佢去粒粒真係好勁 唯有一星期用一次
大胸有款唔 係三排扣加粗帶架咩mode marie fans我都係mode Marie fans有冇絲打有bra牌子推介真心 Mode Marie要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買 ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改 https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New 2015 SS/R62086-6400 就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶 真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感
agger小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)
四排大胸有款唔 係三排扣加粗帶架咩我都係mode Marie fansmode marie fans就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶 真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 利申:試到4排 扣到我
冇3排我嫌佢唔夠 4排最好四排大胸有款唔 係三排扣加粗帶架咩我都係mode Marie fansmode marie fans就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶 真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 利申:試到4排 扣到我 已慣
我都著4排~已經慣左~係有安全感過3排~著成日都唔會移位~ 利申: satami fans冇3排我嫌佢唔夠 4排最好四排大胸有款唔 係三排扣加粗帶架咩我都係mode Marie fansmode marie fans就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶 真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 利申:試到4排 扣到我 已慣
真心正 又包到d背脊肉我都著4排~已經慣左~係有安全感過3排~著成日都唔會移位~ 利申: satami fans冇3排我嫌佢唔夠 4排最好四排大胸有款唔 係三排扣加粗帶架咩我都係mode Marie fansmode marie fans就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶 真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 利申:試到4排 扣到我 已慣
我多數都係畫內眼線同隱形眼線 係去party係畫外眼線 自己唔算係油眼男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺 我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝 男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁如果你要遮瑕 就用液 Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用 粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝 或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得 你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線 你算唔算油眼 我雙眼皮所以幫你唔到化妝新手留名 男仔 混合偏油膚質 應該用粉底液定粉餅? 依家用緊the face shop bare skin nude foundation 但係想搵隻遮瑕度再高少少 因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬 同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下? 自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look Budget 每樣最多三四百左右不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮
有既 不過好多已經係爛面agger小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)cc cream唔岩出油肌 溶到勁誇張 聽個電話 成個mon都立立令 btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌 我覺得呢兩樣野好難並存
聽過有人有呢個問題 但大部分都冇 我都冇 你試下有冇事先 同埋卸乾淨d卸得好我諗冇事既我諗平時薄薄用一層 卸妝卸得好?應該冇野掛revlon係幾好但我用好似會起暗粒Revlon colorstay 如果唔駛遮太多etude house bb cushion開架黎講唔錯 不過我用會起粒粒好啦 我應該會買Revlon唔知係咪revlon攪到咁
咁去買眼線gel就得 我用開MAC 佢唔甩不過一掂到水就化我多數都係畫內眼線同隱形眼線 係去party係畫外眼線 自己唔算係油眼男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺 我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝 男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁如果你要遮瑕 就用液 Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用 粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝 或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得 你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線 你算唔算油眼 我雙眼皮所以幫你唔到化妝新手留名 男仔 混合偏油膚質 應該用粉底液定粉餅? 依家用緊the face shop bare skin nude foundation 但係想搵隻遮瑕度再高少少 因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬 同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下? 自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look Budget 每樣最多三四百左右不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮
其實我想問點知個bra係咪岩?之前我個fd meet下我背脊就話個bra唔岩我 佢話bra應該幫你撥返d肉 但係我成日都覺得撥唔到 因為我覺得d肉係有彈性真心正 又包到d背脊肉我都著4排~已經慣左~係有安全感過3排~著成日都唔會移位~ 利申: satami fans冇3排我嫌佢唔夠 4排最好四排大胸有款唔 係三排扣加粗帶架咩我都係mode Marie fansmode marie fans就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶 真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 利申:試到4排 扣到我 已慣
咁我有冇爛面咁誇張有既 不過好多已經係爛面agger小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)cc cream唔岩出油肌 溶到勁誇張 聽個電話 成個mon都立立令 btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌 我覺得呢兩樣野好難並存 買個粉餅好過
應該係乾到出油咁我有冇爛面咁誇張有既 不過好多已經係爛面agger小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)cc cream唔岩出油肌 溶到勁誇張 聽個電話 成個mon都立立令 btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌 我覺得呢兩樣野好難並存 買個粉餅好過 都是面頰同額頭爆幾粒瘡啫 其實我都唔知自己算油定算乾 成日見到自己塊面咁到出晒裂紋 但同時又是咁咇油 話自己容易敏感是因為成日用啲洗面產品同mask塊面都紅晒
Gel我覺得l'oreal都唔錯咁去買眼線gel就得 我用開MAC 佢唔甩不過一掂到水就化我多數都係畫內眼線同隱形眼線 係去party係畫外眼線 自己唔算係油眼男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺 我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝 男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁如果你要遮瑕 就用液 Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用 粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝 或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得 你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線 你算唔算油眼 我雙眼皮所以幫你唔到化妝新手留名 男仔 混合偏油膚質 應該用粉底液定粉餅? 依家用緊the face shop bare skin nude foundation 但係想搵隻遮瑕度再高少少 因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬 同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下? 自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look Budget 每樣最多三四百左右不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮 所以睇下其他絲覺得邊隻好
事實係並存到 利申:人辦agger小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)cc cream唔岩出油肌 溶到勁誇張 聽個電話 成個mon都立立令 btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌 我覺得呢兩樣野好難並存
話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野
變BARCODE有無絲打會用爽身粉?我勁多用途 身嘅防曬搽完覺得lup可以用 前陰變barcode又可以用 出街前加拿大又可以用當止汗 出完街換屋企衫前又可以用 用完覺得自己勁似bb
老老實實,係咪個個牌子既化妝品男仔都可以買?點樣變到個女仔咁因為我變到個女仔咁,個個牌子都想試下。