原本甩皮超dry 買lush aqua洗臉同 bb seaweed icecream mask 第二日就無甩皮 毛孔細左多 不過美白就無 拋磚引玉同問 想要啲提亮去黃既product絲打出有咩美白精華推薦?
Chiniqe用家搞到我有啲想買Clinique fansClinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換clinique fans here我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子 皇牌個?就好好用 其他就唔突出不過都唔伏 特別推介皇牌moisture surge 個cream 補水鎖水 好好用 好有效 敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日 保濕cream黎講真心貴 但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white 我用就白?二度 我媽用就淡埋斑 可惜discontinued 新個個美白系列無試 不過clinique既野個效果要用耐?先出 我成日試新野都會覺得無料到 放棄用佢一星期左右 先 有用同無用個分別好大 然後再愛上件產品 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得 Moisture surge 我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用
點睇Bioderma卸妝水以前都係用紅水 但好貴btw有冇方法可以整走曬下巴?油脂粒
內分泌失調既瘡都搞得掂咁勁Chiniqe用家搞到我有啲想買Clinique fansClinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換clinique fans here我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子 皇牌個?就好好用 其他就唔突出不過都唔伏 特別推介皇牌moisture surge 個cream 補水鎖水 好好用 好有效 敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日 保濕cream黎講真心貴 但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white 我用就白?二度 我媽用就淡埋斑 可惜discontinued 新個個美白系列無試 不過clinique既野個效果要用耐?先出 我成日試新野都會覺得無料到 放棄用佢一星期左右 先 有用同無用個分別好大 然後再愛上件產品 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得 Moisture surge 我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 我依家成set護膚品都用緊 我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒 自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面 皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返
我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效內分泌失調既瘡都搞得掂咁勁Chiniqe用家搞到我有啲想買Clinique fansClinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換clinique fans here我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子 皇牌個?就好好用 其他就唔突出不過都唔伏 特別推介皇牌moisture surge 個cream 補水鎖水 好好用 好有效 敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日 保濕cream黎講真心貴 但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white 我用就白?二度 我媽用就淡埋斑 可惜discontinued 新個個美白系列無試 不過clinique既野個效果要用耐?先出 我成日試新野都會覺得無料到 放棄用佢一星期左右 先 有用同無用個分別好大 然後再愛上件產品 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得 Moisture surge 我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 我依家成set護膚品都用緊O:-) 我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒 自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面 皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返
Clinique真係好用! 不過我覺得太貴 所以轉左用innisfree我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效Chiniqe用家內分泌失調既瘡都搞得掂咁勁我依家成set護膚品都用緊O:-) 我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒 自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面 皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返 最後都係去睇西醫先好左好多 不過moisture surge真心好用
我黃油都係用gel 但其實我鐘意lotion版多? 覺得潤? derma white discontinued真係好可惜 想買翻都唔得Clinique fansClinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換clinique fans here我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子皇牌個?就好好用其他就唔突出不過都唔伏特別推介皇牌moisture surge 個cream補水鎖水好好用 好有效敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日保濕cream黎講真心貴但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white我用就白?二度 我媽用就淡埋斑可惜discontinued 新個個美白系列無試不過clinique既野個效果要用耐?先出我成日試新野都會覺得無料到放棄用佢一星期左右先 有用同無用個分別好大然後再愛上件產品 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得Moisture surge 我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用
in moisture surge we trust我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效內分泌失調既瘡都搞得掂咁勁Chiniqe用家搞到我有啲想買Clinique fansClinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換clinique fans here我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子 皇牌個?就好好用 其他就唔突出不過都唔伏 特別推介皇牌moisture surge 個cream 補水鎖水 好好用 好有效 敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日 保濕cream黎講真心貴 但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white 我用就白?二度 我媽用就淡埋斑 可惜discontinued 新個個美白系列無試 不過clinique既野個效果要用耐?先出 我成日試新野都會覺得無料到 放棄用佢一星期左右 先 有用同無用個分別好大 然後再愛上件產品 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得 Moisture surge 我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 我依家成set護膚品都用緊O:-) 我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒 自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面 皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返 最後都係去睇西醫先好左好多不過moisture surge真心好用
係啊內分泌失調既瘡都搞得掂咁勁Chiniqe用家搞到我有啲想買Clinique fansClinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換clinique fans here我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子 皇牌個?就好好用 其他就唔突出不過都唔伏 特別推介皇牌moisture surge 個cream 補水鎖水 好好用 好有效 敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日 保濕cream黎講真心貴 但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white 我用就白?二度 我媽用就淡埋斑 可惜discontinued 新個個美白系列無試 不過clinique既野個效果要用耐?先出 我成日試新野都會覺得無料到 放棄用佢一星期左右 先 有用同無用個分別好大 然後再愛上件產品 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得 Moisture surge 我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 我依家成set護膚品都用緊 我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒 自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面 皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返
我都用緊innisfree 都好用 但我覺得以cream黎講 innisfree比起clinique個質地薄好多 所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream 但clinique moisture surge可以用4-6個月左右 所以我覺得除返開係clinique 平0的Clinique真係好用!不過我覺得太貴所以轉左用innisfree我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效Chiniqe用家內分泌失調既瘡都搞得掂咁勁我依家成set護膚品都用緊O:-) 我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒 自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面 皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返 最後都係去睇西醫先好左好多不過moisture surge真心好用
答過好多次原本甩皮超dry 買lush aqua洗臉同 bb seaweed icecream mask 第二日就無甩皮 毛孔細左多 不過美白就無 拋磚引玉同問 想要啲提亮去黃既product絲打出有咩美白精華推薦? pish
Innisfree我用太半年都未用完 同埋我覺得個質地對我黎講算厚 好耐之前頭幾次用個份量拎得太多搞到爆哂瘡 而家轉用肌研白潤個款cream我都用緊innisfree 都好用 但我覺得以cream黎講 innisfree比起clinique個質地薄好多 所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream 但clinique moisture surge可以用4-6個月左右 所以我覺得除返開係clinique 平0的我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效Clinique真係好用!不過我覺得太貴所以轉左用innisfree最後都係去睇西醫先好左好多不過moisture surge真心好用
真係? 心思思想回歸Clinique 既懷抱我都用緊innisfree 都好用 但我覺得以cream黎講 innisfree比起clinique個質地薄好多 所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream 但clinique moisture surge可以用4-6個月左右 所以我覺得除返開係clinique 平0的我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效Clinique真係好用!不過我覺得太貴所以轉左用innisfree最後都係去睇西醫先好左好多不過moisture surge真心好用
碎粉有邊隻好用蜜粉餅我覺得soap and glory 真‧碎粉少用
我打錯呀 sorryInnisfree我用太半年都未用完同埋我覺得個質地對我黎講算厚好耐之前頭幾次用個份量拎得太多搞到爆哂瘡而家轉用肌研白潤個款cream我都用緊innisfree都好用但我覺得以cream黎講innisfree比起clinique個質地薄好多所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream但clinique moisture surge可以用4-6個月左右所以我覺得除返開係clinique 平0的我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效Clinique真係好用!不過我覺得太貴所以轉左用innisfree最後都係去睇西醫先好左好多不過moisture surge真心好用
我用清爽個款 我用少少份量已經好夠 如果唔係會太笠爆瘡 利申混合偏油肌我打錯呀 sorry我都用緊innisfree都好用但我覺得以cream黎講innisfree比起clinique個質地薄好多所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream但clinique moisture surge可以用4-6個月左右所以我覺得除返開係clinique 平0的Innisfree我用太半年都未用完同埋我覺得個質地對我黎講算厚好耐之前頭幾次用個份量拎得太多搞到爆哂瘡而家轉用肌研白潤個款creamclinique比innisfree薄好多 innisfree因為厚難推所以要搽多0的 可能你用個款innisfree green tea cream同我個罐唔同? 佢有分for唔同膚質 我已經有3罐都係2個月ko
不過我覺得隻cream用黎講bb cream/粉底液好好用!我用清爽個款 我用少少份量已經好夠 如果唔係會太笠爆瘡 利申混合偏油肌Innisfree我用太半年都未用完同埋我覺得個質地對我黎講算厚好耐之前頭幾次用個份量拎得太多搞到爆哂瘡而家轉用肌研白潤個款cream我打錯呀 sorryclinique比innisfree薄好多 innisfree因為厚難推所以要搽多0的 可能你用個款innisfree green tea cream同我個罐唔同? 佢有分for唔同膚質 我已經有3罐都係2個月ko
true for sure真係?心思思想回歸Clinique 既懷抱我都用緊innisfree都好用但我覺得以cream黎講innisfree比起clinique個質地薄好多所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream但clinique moisture surge可以用4-6個月左右所以我覺得除返開係clinique 平0的我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效Clinique真係好用!不過我覺得太貴所以轉左用innisfree最後都係去睇西醫先好左好多不過moisture surge真心好用