有買過 質素好一般 日本買2-3百蚊左右一對都抵既 香港買有ddhttp://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp 去到41168 40168 41/42 平時你地係邊買女裝鞋 除淘寶唔會妄想搵到女裝鞋162,41.5love 終於搵到同路人 好多鞋都淨係出到39 唔貴 款都算女仔 有d款去到42
34c表示唔夠我自己覺得c真係唔夠34c可能夠既 32c就真係唔夠囉d e 會睇落靚? 利申e 唔push係冇野睇 想要d
其實D石頭瘡(成幾個星期先好果D) 各位絲會點搞有冇辦法可以趁佢未發到一大粒 跟著消滅左佢 / 等佢唔好發上來
石頭瘡發之前就要消滅佢,一發左就好難搞 佢發之前你已經feel到個位極痛 我會厚敷茶樹油/其他暗瘡膏,基本上99%冇發出黎其實D石頭瘡(成幾個星期先好果D) 各位絲會點搞有冇辦法可以趁佢未發到一大粒 跟著消滅左佢 / 等佢唔好發上來
係lor ph 2.034c表示唔夠我自己覺得c真係唔夠34c可能夠既 32c就真係唔夠囉d e 會睇落靚? 利申e 唔push係冇野睇 想要d 呢個post咁多大胸絲打
佢既42 係26cm 姐係41碼咋有買過 質素好一般 日本買2-3百蚊左右一對都抵既 香港買有dd唔貴 款都算女仔 有d款去到42168 40http://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp 去到41終於搵到同路人 好多鞋都淨係出到39
不過大胸著衫冇咁好睇.....係lor ph 2.034c表示唔夠我自己覺得c真係唔夠34c可能夠既 32c就真係唔夠囉d e 會睇落靚? 利申e 唔push係冇野睇 想要d 呢個post咁多大胸絲打
多謝你咁詳盡話我知呀 其實佢d野都幾貴 D ba姐姐又好chur 我好怕咁樣Clinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換clinique fans here我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子 皇牌個?就好好用 其他就唔突出不過都唔伏 特別推介皇牌moisture surge 個cream 補水鎖水 好好用 好有效 敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日 保濕cream黎講真心貴 但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white 我用就白?二度 我媽用就淡埋斑 可惜discontinued 新個個美白系列無試 不過clinique既野個效果要用耐?先出 我成日試新野都會覺得無料到 放棄用佢一星期左右 先 有用同無用個分別好大 然後再愛上件產品
MARKS AND SPENCER去到42都有,但D款愈出愈老土,佢既42 係26cm 姐係41碼咋有買過 質素好一般 日本買2-3百蚊左右一對都抵既 香港買有dd唔貴 款都算女仔 有d款去到42168 40http://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp 去到41終於搵到同路人 好多鞋都淨係出到39
有無補濕既gel推介? 想當面霜用 利申乾肌 筆直~300 (窮學生輕輕一推)
絲打有冇好用bb cream推介? 因為仲有d瘡係面唔想化太多妝 但係又想遮下 想要遮暇高d遮暗瘡印用礦物粉啦貴d都ok架
絲打你係戴普通bra定矯形bra?絲打係邊度買bra因為下圍要着65,所以唔太多牌子揀 要着日本牌子(e.g peach john ,Une Nana cool 之類)我覺得自己係大細胸 係咪因為我無戴bra既關係 好似話所以有女人個胸都唔會完全一樣大細,唔係好嚴重嘅話應該算正常(利申:唔清楚)
Clinique fansClinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換clinique fans here我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子 皇牌個?就好好用 其他就唔突出不過都唔伏 特別推介皇牌moisture surge 個cream 補水鎖水 好好用 好有效 敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日 保濕cream黎講真心貴 但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white 我用就白?二度 我媽用就淡埋斑 可惜discontinued 新個個美白系列無試 不過clinique既野個效果要用耐?先出 我成日試新野都會覺得無料到 放棄用佢一星期左右 先 有用同無用個分別好大 然後再愛上件產品
淘寶先搵唔到咁大隻女鞋168 41/42 平時你地係邊買女裝鞋 除淘寶163cm 41/42162cm 40
得過佢地新城市間鋪 d款麻麻http://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp 去到41唔會妄想搵到女裝鞋168 40162,41.5love 終於搵到同路人 好多鞋都淨係出到39
搞到我有啲想買Clinique fansClinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換clinique fans here我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子 皇牌個?就好好用 其他就唔突出不過都唔伏 特別推介皇牌moisture surge 個cream 補水鎖水 好好用 好有效 敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日 保濕cream黎講真心貴 但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white 我用就白?二度 我媽用就淡埋斑 可惜discontinued 新個個美白系列無試 不過clinique既野個效果要用耐?先出 我成日試新野都會覺得無料到 放棄用佢一星期左右 先 有用同無用個分別好大 然後再愛上件產品 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得 Moisture surge 我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用
NIKE, VANS, CONS淘寶先搵唔到咁大隻女鞋168 41/42 平時你地係邊買女裝鞋 除淘寶163cm 41/42162cm 40平時都係Zara hnm pull&bear cotton on呢d外國brand度買
Canmake邊隻好用?cdp/shisesido白色細圓盒巴絲打,有冇好用既日本遮瑕膏介紹canmake