但係佢話係laser hair removal808彩光黎我用rio x20,808nm激光黎絲打用邊部家用激光機我而家用家用激光機整唇毛,照一下我成個人跳一下唇毛我做開蜜蠟 不過都痛我舅母幫我線咋絲打你係邊度線係要素顏洗乾淨面線係咪要素顏咁去線面呢隻有冇絲打試過線面有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返 線完後上妝係幾靚好想試下線 佢成日拎我練手藝 其他地方無乜感覺但唇毛真係好!拎!痛! 近排去左做手指脫毛 我冇加拿大毛 唔洗脫,慳番
你地講緊哩一款?諗起都好拎正頭先做完deep clean 雪左塊面膜一陣用其實凍膜係咪要放雪櫃架係啊
我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳絲打用邊隻凍膜頭先做完deep clean 雪左塊面膜一陣用係啊其實凍膜係咪要放雪櫃架將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係冬天敷凍膜利申 未用過凍膜 想買隻試試
我係去benefit 修眉順便做埋 再唔係你可以試下veet有隻細既蠟紙我線唇毛都係一個月線一次到 邊到有得買d蜜蠟架?So far做完都唔覺粗左 但要keep住做 一耐少少唔做就好顯眼唇毛我做開蜜蠟 不過都痛我線唇毛又唔覺痛喎 蜜蠟用完毛會唔會變粗架? 求分享
我琴日做完針清 今日塊面都紅左一達達 想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用? 我得我的美麗日記薏仁only有既就敷aloe gel
放入雪櫃個效果會好d??我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳絲打用邊隻凍膜頭先做完deep clean 雪左塊面膜一陣用係啊其實凍膜係咪要放雪櫃架將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係冬天敷凍膜利申 未用過凍膜 想買隻試試
唔該絲打我係去benefit 修眉順便做埋 再唔係你可以試下veet有隻細既蠟紙So far做完都唔覺粗左 但要keep住做 一耐少少唔做就好顯眼我線唇毛都係一個月線一次到 邊到有得買d蜜蠟架?
無啊我琴日做完針清 今日塊面都紅左一達達 想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用? 我得我的美麗日記薏仁only有既就敷aloe gel
我果隻應該係舊果隻 勁難用我眉好粗又深色 已經放棄用眉gel 直頭漂左佢算我都覺得平頭眉筆ok呀 我都係眉尾輕輕畫番 再用眉gel就ok個人認為kate雙頭眉筆勁淺色 畫左好似冇畫咁有兩隻雙頭架 唔知係咪講緊同一隻? 不過我有用緊 我都係輕手勾返個形出黎 再用盒裝眉粉填返 我自己就覺得ok
一來係因為天氣熱放入雪櫃個效果會好d??我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳絲打用邊隻凍膜頭先做完deep clean 雪左塊面膜一陣用係啊其實凍膜係咪要放雪櫃架將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係冬天敷凍膜利申 未用過凍膜 想買隻試試 咁deep clean係用邊隻
平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜 感覺上都退到紅 做完針清就敷下保濕啦無啊我琴日做完針清 今日塊面都紅左一達達 想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用? 我得我的美麗日記薏仁only有既就敷aloe gel得盒勁重酒精既nature republic咋
fresh lush kiehls 呢三隻成日撈亂一來係因為天氣熱放入雪櫃個效果會好d??我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳絲打用邊隻凍膜頭先做完deep clean 雪左塊面膜一陣用係啊其實凍膜係咪要放雪櫃架將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係冬天敷凍膜利申 未用過凍膜 想買隻試試 咁deep clean係用邊隻 二來冷縮熱漲 可以收毛孔 好似係 deep clean用開kiehls 白泥
3隻唔同牌子黎fresh lush kiehls 呢三隻成日撈亂一來係因為天氣熱放入雪櫃個效果會好d??我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳絲打用邊隻凍膜頭先做完deep clean 雪左塊面膜一陣用係啊其實凍膜係咪要放雪櫃架將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係冬天敷凍膜利申 未用過凍膜 想買隻試試 咁deep clean係用邊隻 二來冷縮熱漲 可以收毛孔 好似係 deep clean用開kiehls 白泥 佢地係咪同一樣野o黎?
但3隻都係用作deep clean?? 我見3隻都係泥3隻唔同牌子黎fresh lush kiehls 呢三隻成日撈亂一來係因為天氣熱放入雪櫃個效果會好d??我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳絲打用邊隻凍膜頭先做完deep clean 雪左塊面膜一陣用係啊其實凍膜係咪要放雪櫃架將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係冬天敷凍膜利申 未用過凍膜 想買隻試試 咁deep clean係用邊隻 二來冷縮熱漲 可以收毛孔 好似係 deep clean用開kiehls 白泥 佢地係咪同一樣野o黎?
隻隻牌子都有deep clean既product但3隻都係用作deep clean?? 我見3隻都係泥3隻唔同牌子黎fresh lush kiehls 呢三隻成日撈亂一來係因為天氣熱放入雪櫃個效果會好d??我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳絲打用邊隻凍膜頭先做完deep clean 雪左塊面膜一陣用係啊其實凍膜係咪要放雪櫃架將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係冬天敷凍膜利申 未用過凍膜 想買隻試試 咁deep clean係用邊隻 二來冷縮熱漲 可以收毛孔 好似係 deep clean用開kiehls 白泥 佢地係咪同一樣野o黎?
808好廢但係佢話係laser hair removal808彩光黎我用rio x20,808nm激光黎絲打用邊部家用激光機我而家用家用激光機整唇毛,照一下我成個人跳一下唇毛我做開蜜蠟 不過都痛我舅母幫我線咋絲打你係邊度線係要素顏洗乾淨面線係咪要素顏咁去線面呢隻有冇絲打試過線面有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返 線完後上妝係幾靚好想試下線 佢成日拎我練手藝 其他地方無乜感覺但唇毛真係好!拎!痛! 近排去左做手指脫毛 我冇加拿大毛 唔洗脫,慳番
我岩岩都針清完,好拎憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜 感覺上都退到紅 做完針清就敷下保濕啦無啊我琴日做完針清 今日塊面都紅左一達達 想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用? 我得我的美麗日記薏仁only有既就敷aloe gel得盒勁重酒精既nature republic咋
針清好爽,睇住?粉刺bit出黎我岩岩都針清完,好拎憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜 感覺上都退到紅 做完針清就敷下保濕啦無啊我琴日做完針清 今日塊面都紅左一達達 想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用? 我得我的美麗日記薏仁only有既就敷aloe gel得盒勁重酒精既nature republic咋 我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌
我係姑姐幫我做針清好爽,睇住?粉刺bit出黎平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜 感覺上都退到紅 做完針清就敷下保濕啦我岩岩都針清完,好拎憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌
有d姨姨吱得好暴力我係姑姐幫我做針清好爽,睇住?粉刺bit出黎平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜 感覺上都退到紅 做完針清就敷下保濕啦我岩岩都針清完,好拎憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌 痛到呢
有d姨姨吱得好暴力我自己吱針清好爽,睇住?粉刺bit出黎平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜 感覺上都退到紅 做完針清就敷下保濕啦我岩岩都針清完,好拎憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌 我係姑姐幫我做 痛到呢 唔見血唔收手咁 成日吱到我標眼水
係屋企做完deep clean用黑頭針都得針清好爽,睇住?粉刺bit出黎我岩岩都針清完,好拎憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜 感覺上都退到紅 做完針清就敷下保濕啦無啊我琴日做完針清 今日塊面都紅左一達達 想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用? 我得我的美麗日記薏仁only有既就敷aloe gel得盒勁重酒精既nature republic咋 我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌
叫佢唔洗搽我岩岩都針清完,好拎憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜 感覺上都退到紅 做完針清就敷下保濕啦無啊我琴日做完針清 今日塊面都紅左一達達 想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用? 我得我的美麗日記薏仁only有既就敷aloe gel得盒勁重酒精既nature republic咋 我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌