世界盃要等到聽日05:00輸唔切咁 貼飛啦
End user角度巨硬真係愈做愈衰金山巴,微軟好似有得執下,點睇openai用msft cloud 不過佢地d software唔得 好處就係大把人用 我有460 call Jan 27 值得博
2000 1200 7 2000 lalalend唔係好明? 借2000收1200? 你無錢還, 學乜人借錢?
佢都冇諗過還2000 1200 7 2000 lalalend唔係好明? 借2000收1200? 你無錢還, 學乜人借錢?
客隊入球2.5大又細波又入球大
有諗過 賭贏咪還佢都冇諗過還2000 1200 7 2000 lalalend唔係好明? 借2000收1200? 你無錢還, 學乜人借錢?
主客和大包圍2.0客隊入球2.5大又細波又入球大
世界盃要等到聽日05:00訓醒收錢唔好咩?
睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大客隊入球2.5大又細波又入球大
阿創呢幾日叉好晒啲尿袋 執幾套衫,執埋passport嗰啲啦着草
客隊5:0 全場都有機0:0睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大客隊入球2.5大又細波又入球大
客隊5:0 全場都有機0:0睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大客隊入球2.5大又細波又入球大
出數中 2000 1200 7 2000客隊5:0 全場都有機0:0睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大客隊入球2.5大又細波又入球大入完5粒又0:0
咁你買晒兩邊未?客隊5:0 全場都有機0:0睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大客隊入球2.5大又細波又入球大
買唔切喎 都踢咗半場出數中 2000 1200 7 2000客隊5:0 全場都有機0:0睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大客隊入球2.5大又細波又入球大入完5粒又0:0
通常我睇完半場先買 因為下半場啲球員落力啲 半場得45分鐘 一輸就輸買唔切喎 都踢咗半場出數中 2000 1200 7 2000客隊5:0 全場都有機0:0睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大客隊入球2.5大又細波又入球大入完5粒又0:0
鬍鬚佬叫個雞清醒頭腦先啦 買世界盃好過衰喺女人腳下我睇數據往績既
講真,你上半場定下半場買都唔影響佢地踢成點通常我睇完半場先買 因為下半場啲球員落力啲 半場得45分鐘 一輸就輸買唔切喎 都踢咗半場出數中 2000 1200 7 2000客隊5:0 全場都有機0:0睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大客隊入球2.5大又細波又入球大入完5粒又0:0
有時入球係半0全4今晚食乜啊?
冇對話/入數紀錄一律當幻借出數中 2000 1200 7 2000客隊5:0 全場都有機0:0睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大客隊入球2.5大又細波又入球大入完5粒又0:0