賣完比收數佬 收數佬都可以同我傾分期啦 7500加3成咪9750囉 仲可以分期還佢唔會賣比收數佬囉
阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?
梗係唔合理啦 拖咁耐 還13000咪算少阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?
佢話13000/賣比收數佬 我當時選左13000 但事後諗番唔合理 高過9出十三歸 貴過收數佬佢依家爭騮蛇幾錢啊?
咁詐騙喎 唔得喎 報警啦佢話13000/賣比收數佬 我當時選左13000 但事後諗番唔合理 高過9出十三歸 貴過收數佬佢依家爭騮蛇幾錢啊?
係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦 加唔可以阿吱阿咗梗係唔合理啦 拖咁耐 還13000咪算少阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?
再加每期含拎係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦 加唔可以阿吱阿咗梗係唔合理啦 拖咁耐 還13000咪算少阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?
啱 應該26期 500先合理係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦 加唔可以阿吱阿咗梗係唔合理啦 拖咁耐 還13000咪算少阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?
再耐啲48期300!啱 應該26期 500先合理係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦 加唔可以阿吱阿咗梗係唔合理啦 拖咁耐 還13000咪算少阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?
仲駛唔駛騮蛇講多謝?係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦 加唔可以阿吱阿咗梗係唔合理啦 拖咁耐 還13000咪算少阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?
- 咁當初又同意呢個Rate,而家使拎晒無錢還又覺得唔啱數?!係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦 加唔可以阿吱阿咗梗係唔合理啦 拖咁耐 還13000咪算少阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?
反正我未俾借據 流濃馬 未作實 還本算 3750-1300-200=2250!Hi 一於唔拎還啦 反正個息口任嗌 再嘈就報警
130期!100!再耐啲48期300!啱 應該26期 500先合理係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦 加唔可以阿吱阿咗梗係唔合理啦 拖咁耐 還13000咪算少阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?
係呀- 咁當初又同意呢個Rate,而家使拎晒無錢還又覺得唔啱數?!係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦 加唔可以阿吱阿咗梗係唔合理啦 拖咁耐 還13000咪算少阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?
阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦琴日掉左彩虹 連綠獎都中唔到
依場係一個買賣 要講多謝仲駛唔駛騮蛇講多謝?係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦 加唔可以阿吱阿咗梗係唔合理啦 拖咁耐 還13000咪算少阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?
- 之前講好既咩分六期$2,000,即係又推翻?!係呀- 咁當初又同意呢個Rate,而家使拎晒無錢還又覺得唔啱數?!係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦 加唔可以阿吱阿咗梗係唔合理啦 拖咁耐 還13000咪算少阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?
講到咁盡 流蛇再信佢的話只能講抵死依場係一個買賣 要講多謝仲駛唔駛騮蛇講多謝?係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦 加唔可以阿吱阿咗梗係唔合理啦 拖咁耐 還13000咪算少阿創有錢喺手 數到去掉彩虹 都唔拎會還錢㗎啦2250實出 收人 13000 合唔合理先?