強調唔係為錢 自己係中產個下已經成陣味出哂黎為佢健康果下先好笑
月入4皮就唔好咁計較啦,正 off月入1皮都唔會同工人計包檸檬茶
阿SIR叫佢唔好咁小器兩包檸檬茶比盡你咪廿蚊, 報警警車到場落口供 d 油費人工都唔止啦 我經常都話, 香港人太多係打工仔, 成日話老細閪; 返到屋企到自己做老細果陣, 對住外傭打工仔仲閪過自己老細. 調返轉, 出 post 條友返到公司, 佢老細要求佢每日 check 自己飲左水機幾多毫升水, cctv 24 小時對住佢塊面 mon 住佢做野, 你睇下條友會唔會Hi老母?
阿SIR叫佢唔好咁小器阿 sir 好比面架喇, 淨係叫佢溝通好 d 就走人, 燥底果班直頭Hi勁條友啦, "你一係就自己拆掂佢, 一係就一齊入差館落口供然後我 charge 埋你浪費警力, 自己唸"
以前公司有廢鬼專登放假揸車番公司偷檸檬茶月入4皮就唔好咁計較啦,正 off月入1皮都唔會同工人計包檸檬茶
其實當D人會講 「講真我都算XXXXX」 你己經知佢有幾可憐阿SIR叫佢唔好咁小器阿 sir 好比面架喇, 淨係叫佢溝通好 d 就走人, 燥底果班直頭Hi勁條友啦, "你一係就自己拆掂佢, 一係就一齊入差館落口供然後我 charge 埋你浪費警力, 自己唸"