以前淘寶要運費先有水位,而家包郵,香港零售如果賣大陸野=自殺所以香港無自己生產出黎嘅野=死硬
賣外國貨免稅暫時仲有得做 不過大陸開始多保稅區以前淘寶要運費先有水位,而家包郵,香港零售如果賣大陸野=自殺所以香港無自己生產出黎嘅野=死硬
咁咪賣外國貨,貨源連個客自己都識買就一定壽味啦以前淘寶要運費先有水位,而家包郵,香港零售如果賣大陸野=自殺所以香港無自己生產出黎嘅野=死硬
條街執笠係抵拎死 成條街都買大陸嘢仲有邊個人去你嗰度買 淘寶撳個掣到門口咁又唔好咁講抵拎死 條街一向都係賣大陸玩具同翻版野, 又無賣得貴呃人 百貨接百客姐 只係俾網絡時代淘汰 d小朋友去果度買玩具係開心既, 而且老豆老母唔洗下下俾幾千買, 都係一個好處
被時代淘汰,金魚街都收左皮金魚都要淘?
啲細路親身去現場揀係過癮啲既條街執笠係抵拎死 成條街都買大陸嘢仲有邊個人去你嗰度買 淘寶撳個掣到門口咁又唔好咁講抵拎死 條街一向都係賣大陸玩具同翻版野, 又無賣得貴呃人 百貨接百客姐 只係俾網絡時代淘汰 d小朋友去果度買玩具係開心既, 而且老豆老母唔洗下下俾幾千買, 都係一個好處
被時代淘汰,金魚街都收左皮金魚都要淘?
好驚以後見唔到福姑呀。。。上左樓啦福姑