我覺得佢有返香港喎,反而你自己喺香港都反,依啲係典型大陸仔手講心態,所以又係。係大陸仔嘅證據。香港都反喎咁佢話你雙重標準係講事實喎,係大陸仔先會反法輪功,同埋成日都要講大話,就好似你依家咁。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
笑死,由頭到尾得你緊張我覺得你又好緊張,所以要屈高登仔喎!我用高登仔邏輯黎推斷姐,咁你識唔識睇簡體?識睇你都係大陸仔喎你識問點計,但係連係定唔係屈返佢都答我唔到。我都想知可以點計。佢不嬲就係咁屈我,咁佢自己唔小心自爆左用簡體機,我緊係幫佢宣傳,我Hi法輪功果時佢就係咁追住我咬,你唔係覺得佢日日支爆反中,你就覺得佢岩晒偏幫佢呀,你睇佢駁我果d都兜到無里頭,話用簡體唔係大陸人,識睇簡體先係,香港人9成人都識睇啦,我識英文同日文,姐係我係n國人+日本人?你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。 但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀? 你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊: 1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚? 2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。 你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解? 你畢到畀我踢爆你係大陸仔,就立即鬼拍後尾枕扮唔識睇簡體字,好明顯你係驚我哋睇你唔起,你咁緊張都已經充分證明你真係大陸仔嚟。 之後你為咗掩飾你係大陸仔嘅事實,所以你又作咗個鬼佬FD用支付寶嘅大話出嚟,又再俾我踢爆。 最畢嘅,係你成日無端端提法輪功,明顯你自己係法輪功先會咁緊張對方係唔係法輸輪功。 依家嘅你覺得係證據嘅分析,唔關我事。
你用返廣東話好唔好我覺得佢有返香港喎,反而你自己喺香港都反,依啲係典型大陸仔手講心態,所以又係。係大陸仔嘅證據。香港都反喎咁佢話你雙重標準係講事實喎,係大陸仔先會反法輪功,同埋成日都要講大話,就好似你依家咁。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
邊個話俾你聽鬼佬就唔係大陸仔?你自己呀?啲料有限公司咋喎!下,鬼佬黎喎條友係咁周圍屈人大陸仔,但就唔小心自爆左用簡體但係你支持比亞迪,又冇Hi你性情用支付寶嘅大陸FD係陸仔喎。
佢同我講海外支付寶可以用VISA,咁你用大陸版唔知係好正常既邊個話俾你聽鬼佬就唔係大陸仔?你自己呀?啲料有限公司咋喎!下,鬼佬黎喎條友係咁周圍屈人大陸仔,但就唔小心自爆左用簡體但係你支持比亞迪,又冇Hi你性情用支付寶嘅大陸FD係陸仔喎。你又自稱見到用支付寶喎,你又知佢用緊嘅係支付寶,咁又點會唔係大陸仔呢? 依個理論係你同阿魯卡加無聊齋主三個共同發明喎!唔係你而家先話唔算熟呀嘛?
你唔識睇廣東話仲扮乜嘢唔係大陸仔呢?你用返廣東話好唔好我覺得佢有返香港喎,反而你自己喺香港都反,依啲係典型大陸仔手講心態,所以又係。係大陸仔嘅證據。香港都反喎咁佢話你雙重標準係講事實喎,係大陸仔先會反法輪功,同埋成日都要講大話,就好似你依家咁。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
佢講你就信,你都幾蠢吓,而最重要係個鬼佬係你自己作出嚟。佢同我講海外支付寶可以用VISA,咁你用大陸版唔知係好正常既邊個話俾你聽鬼佬就唔係大陸仔?你自己呀?啲料有限公司咋喎!下,鬼佬黎喎條友係咁周圍屈人大陸仔,但就唔小心自爆左用簡體但係你支持比亞迪,又冇Hi你性情用支付寶嘅大陸FD係陸仔喎。你又自稱見到用支付寶喎,你又知佢用緊嘅係支付寶,咁又點會唔係大陸仔呢? 依個理論係你同阿魯卡加無聊齋主三個共同發明喎!唔係你而家先話唔算熟呀嘛?
做咩事要返香港?咩係手講心態?解釋下?你唔識睇廣東話仲扮乜嘢唔係大陸仔呢?你用返廣東話好唔好我覺得佢有返香港喎,反而你自己喺香港都反,依啲係典型大陸仔手講心態,所以又係。係大陸仔嘅證據。香港都反喎咁佢話你雙重標準係講事實喎,係大陸仔先會反法輪功,同埋成日都要講大話,就好似你依家咁。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
姐係海外支付寶用唔到visa?佢講你就信,你都幾蠢吓,而最重要係個鬼佬係你自己作出嚟。佢同我講海外支付寶可以用VISA,咁你用大陸版唔知係好正常既邊個話俾你聽鬼佬就唔係大陸仔?你自己呀?啲料有限公司咋喎!下,鬼佬黎喎條友係咁周圍屈人大陸仔,但就唔小心自爆左用簡體但係你支持比亞迪,又冇Hi你性情用支付寶嘅大陸FD係陸仔喎。你又自稱見到用支付寶喎,你又知佢用緊嘅係支付寶,咁又點會唔係大陸仔呢? 依個理論係你同阿魯卡加無聊齋主三個共同發明喎!唔係你而家先話唔算熟呀嘛? 不過你唔知鬼佬係大陸仔嚟係好正常,因為大陸啲認知同你一樣咁低。
而家係問你點解你會唔識睇廣東話仲反指同你講廣東話嘅人係大陸仔,唔係叫你問返我喎。做咩事要返香港?咩係手講心態?解釋下?你唔識睇廣東話仲扮乜嘢唔係大陸仔呢?你用返廣東話好唔好我覺得佢有返香港喎,反而你自己喺香港都反,依啲係典型大陸仔手講心態,所以又係。係大陸仔嘅證據。香港都反喎咁佢話你雙重標準係講事實喎,係大陸仔先會反法輪功,同埋成日都要講大話,就好似你依家咁。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
平時d黃絲就屈我撐大陸 我而家咪Hi緊大陸仔我冇屈你喎, 一請講大陸啲畢嘢就即刻衝入去講法輪功轉移視線,九唔搭八到爆。
咁我Hi你又好嬲嬲喎咁你唔睇又點Hi呢?我係Hi法輪功,唔係提我淨係見到你好緊張我恥笑你成日無端端提法輪功。淨係見你好緊張我Hi法輪功2. 你話我係法輪功我就好緊張,但你對我話你係法輪功就好緊張。 3. 你話我法律工冇問題,我話你讀大陸垃圾學校百特利你又有乜問題呢?你緊張就證明你真係有讀,邏輯係你發明嘅,正如你之前幾次屁人住公屋,話三菱鉛筆放棄三菱嘅商標出筆都係唔駛證據,你覺得係就係一樣。 有冇人明佢講咩?你啲理解能力真係迷到呢?!我只係知你好緊張我係唔係法輪功, 而根據你話人哋好緊張法輪功,佢就係法輪功最佳證據嘅理論,你就係法輪功! 不過你大陸仔從來唔學邏輯嘅,會提出呢啲自打嘴巴嘅觀點,好正常嘅。
引你上釣嘛平時d黃絲就屈我撐大陸 我而家咪Hi緊大陸仔我冇屈你喎, 一請講大陸啲畢嘢就即刻衝入去講法輪功轉移視線,九唔搭八到爆。 https://m.hkgolden.com/thread/8062960/page/1