單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?嘗試證明自己係你嘅習慣啫,我無需要同意欲去證明你嘅任何猜測。 你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。 你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。 姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?
單憑人地護照相就判斷本野唔知屬於邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?嘗試證明自己係你嘅習慣啫,我無需要同意欲去證明你嘅任何猜測。 你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。 你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。 姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?
支爆佬vpn又夠鐘?
一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀? 你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊: 1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚? 2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。 你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?嘗試證明自己係你嘅習慣啫,我無需要同意欲去證明你嘅任何猜測。 你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。 你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。 姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?
一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀? 你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊: 1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚? 2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。 你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?嘗試證明自己係你嘅習慣啫,我無需要同意欲去證明你嘅任何猜測。 你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。 你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。唉,你又露出馬腳喇 姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?
我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。 但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀? 你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊: 1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚? 2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。 你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?嘗試證明自己係你嘅習慣啫,我無需要同意欲去證明你嘅任何猜測。 你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。 你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?
咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。 但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀? 你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊: 1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚? 2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。 你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?嘗試證明自己係你嘅習慣啫,我無需要同意欲去證明你嘅任何猜測。 你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。 你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?
你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。 但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀? 你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊: 1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚? 2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。 你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?嘗試證明自己係你嘅習慣啫,我無需要同意欲去證明你嘅任何猜測。 你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。 你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?
佢不嬲就係咁屈我,咁佢自己唔小心自爆左用簡體機,我緊係幫佢宣傳,我Hi法輪功果時佢就係咁追住我咬,你唔係覺得佢日日支爆反中,你就覺得佢岩晒偏幫佢呀,你睇佢駁我果d都兜到無里頭,話用簡體唔係大陸人,識睇簡體先係,香港人9成人都識睇啦,我識英文同日文,姐係我係n國人+日本人?你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。 但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀? 你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊: 1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚? 2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。 你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?
你識問點計,但係連係定唔係屈返佢都答我唔到。我都想知可以點計。佢不嬲就係咁屈我,咁佢自己唔小心自爆左用簡體機,我緊係幫佢宣傳,我Hi法輪功果時佢就係咁追住我咬,你唔係覺得佢日日支爆反中,你就覺得佢岩晒偏幫佢呀,你睇佢駁我果d都兜到無里頭,話用簡體唔係大陸人,識睇簡體先係,香港人9成人都識睇啦,我識英文同日文,姐係我係n國人+日本人?你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。 但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀? 你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊: 1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚? 2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。 你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?
支爆佬vpn又夠鐘?吓?我冇義務陪你不停講大話玩天光㗎喎。
條友係咁周圍屈人大陸仔,但就唔小心自爆左用簡體但係你支持比亞迪,又冇Hi你性情用支付寶嘅大陸FD係陸仔喎。
咁佢話你雙重標準係講事實喎,係大陸仔先會反法輪功,同埋成日都要講大話,就好似你依家咁。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
1. 個AI係證明你連三菱鉛筆冇再用三菱個名出筆你都唔知,但你就專業士先話個AI係簡體所以我係大陸仔,但你唔又點解釋同其另一個AI繁體呢?同埋你識睇簡體字,冇Hi到個鬼佬用支付寶就係大陸仔,亦都證明你係大陸仔嚟㗎喎。佢不嬲就係咁屈我,咁佢自己唔小心自爆左用簡體機,我緊係幫佢宣傳,我Hi法輪功果時佢就係咁追住我咬,你唔係覺得佢日日支爆反中,你就覺得佢岩晒偏幫佢呀,你睇佢駁我果d都兜到無里頭,話用簡體唔係大陸人,識睇簡體先係,香港人9成人都識睇啦,我識英文同日文,姐係我係n國人+日本人?你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。 但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀? 你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊: 1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚? 2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。 你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?
你夾咗隻10分鐘都冇回應,係咪即係你個大陸VPN又夠鐘用唔到呢?支爆佬vpn又夠鐘?吓?我冇義務陪你不停講大話玩天光㗎喎。
我用高登仔邏輯黎推斷姐,咁你識唔識睇簡體?識睇你都係大陸仔喎你識問點計,但係連係定唔係屈返佢都答我唔到。我都想知可以點計。佢不嬲就係咁屈我,咁佢自己唔小心自爆左用簡體機,我緊係幫佢宣傳,我Hi法輪功果時佢就係咁追住我咬,你唔係覺得佢日日支爆反中,你就覺得佢岩晒偏幫佢呀,你睇佢駁我果d都兜到無里頭,話用簡體唔係大陸人,識睇簡體先係,香港人9成人都識睇啦,我識英文同日文,姐係我係n國人+日本人?你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。 但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀? 你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊: 1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚? 2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。 你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?
下,鬼佬黎喎條友係咁周圍屈人大陸仔,但就唔小心自爆左用簡體但係你支持比亞迪,又冇Hi你性情用支付寶嘅大陸FD係陸仔喎。
香港都反喎咁佢話你雙重標準係講事實喎,係大陸仔先會反法輪功,同埋成日都要講大話,就好似你依家咁。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
我覺得你又好緊張,所以要屈高登仔喎!我用高登仔邏輯黎推斷姐,咁你識唔識睇簡體?識睇你都係大陸仔喎你識問點計,但係連係定唔係屈返佢都答我唔到。我都想知可以點計。佢不嬲就係咁屈我,咁佢自己唔小心自爆左用簡體機,我緊係幫佢宣傳,我Hi法輪功果時佢就係咁追住我咬,你唔係覺得佢日日支爆反中,你就覺得佢岩晒偏幫佢呀,你睇佢駁我果d都兜到無里頭,話用簡體唔係大陸人,識睇簡體先係,香港人9成人都識睇啦,我識英文同日文,姐係我係n國人+日本人?你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。 但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀? 你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊: 1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚? 2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。 你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?