啲理據同邏輯都係你自己提出嚟嘅,自己無證句就話人哋冇證據,你話我兜到好畢?陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人Hi,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟!個個都見你兜得好7,咩都冇証據你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛?
邊度有屈到?請指正,你真好想像力張圖有黃絲帶?咁你就話自己冇屈到法輪功係黃屎?
咁你有咩證據證明自己冇屈過人哋法輪功係黃絲,同埋黃屎係法輪功?ikea風格嘛,有咩證據證明係黃絲?根據你嘅邏輯,見你咁拎嬲咁否認,證據好拎確鑿下波喎!呢個都唔係證據嘅話,我就真係唔知點解你好意思話我係法輪功嚟喇,你最好笑㗎啲相係你自己無端端貼上嚟,之後你話自己唔係法輪功我先係。,但係你又冇證據。咁係咪攞証據出黎,冇姐係你講大話又講大話!我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?下,拎黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
幾時提過?source呢?我夠話係你都得啲理據同邏輯都係你自己提出嚟嘅,自己無證句就話人哋冇證據,你話我兜到好畢?陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人Hi,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟!個個都見你兜得好7,咩都冇証據你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛?
咁你有咩證據證明我屈過人哋法輪功係黃絲,同埋黃屎係法輪功?咁你有咩證據證明自己冇屈過人哋法輪功係黃絲,同埋黃屎係法輪功?ikea風格嘛,有咩證據證明係黃絲?根據你嘅邏輯,見你咁拎嬲咁否認,證據好拎確鑿下波喎!呢個都唔係證據嘅話,我就真係唔知點解你好意思話我係法輪功嚟喇,你最好笑㗎啲相係你自己無端端貼上嚟,之後你話自己唔係法輪功我先係。,但係你又冇證據。咁係咪攞証據出黎,冇姐係你講大話又講大話!我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?下,拎黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
你覺得自己冇屈到嘅,做乜無端端要鬼拍後尾枕,自己delete咗張相呢?邊度有屈到?請指正,你真好想像力張圖有黃絲帶?咁你就話自己冇屈到法輪功係黃屎?
哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
高登點del相,你咪玩我啦你覺得自己冇屈到嘅,做乜無端端要鬼拍後尾枕,自己delete咗張相呢?邊度有屈到?請指正,你真好想像力張圖有黃絲帶?咁你就話自己冇屈到法輪功係黃屎?同埋我記得張相你都唔係第一次貼㗎啦喎,我跌過張着藍衫嘅,你都係照貼依張添!
你啱啱先講完咋喎,咁快又嬲到唔記得啦喇!幾時提過?source呢?我夠話係你都得啲理據同邏輯都係你自己提出嚟嘅,自己無證句就話人哋冇證據,你話我兜到好畢?陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人Hi,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟!個個都見你兜得好7,咩都冇証據你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛?
以你頭先既中國邏輯,係你搵證據喎你啱啱先講完咋喎,咁快又嬲到唔記得啦喇!幾時提過?source呢?我夠話係你都得啲理據同邏輯都係你自己提出嚟嘅,自己無證句就話人哋冇證據,你話我兜到好畢?陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人Hi,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟!個個都見你兜得好7,咩都冇証據你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛? 我係法輪功係證據呢?你冇話過黃屎係法輪功嘅證據呢? 你好似一件都攞唔出喎! 根據你嘅邏輯,都唔少法輪功係藍絲喇!
閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。 你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
咁有乜證據你冇屈過人哋黃屎係法輪功?咁你有咩證據證明我屈過人哋法輪功係黃絲,同埋黃屎係法輪功?咁你有咩證據證明自己冇屈過人哋法輪功係黃絲,同埋黃屎係法輪功?ikea風格嘛,有咩證據證明係黃絲?根據你嘅邏輯,見你咁拎嬲咁否認,證據好拎確鑿下波喎!呢個都唔係證據嘅話,我就真係唔知點解你好意思話我係法輪功嚟喇,你最好笑㗎啲相係你自己無端端貼上嚟,之後你話自己唔係法輪功我先係。,但係你又冇證據。咁係咪攞証據出黎,冇姐係你講大話又講大話!我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?下,拎黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
咁你要攞出你冇delete過相嘅證據先得喎。高登點del相,你咪玩我啦你覺得自己冇屈到嘅,做乜無端端要鬼拍後尾枕,自己delete咗張相呢?邊度有屈到?請指正,你真好想像力張圖有黃絲帶?咁你就話自己冇屈到法輪功係黃屎?同埋我記得張相你都唔係第一次貼㗎啦喎,我跌過張着藍衫嘅,你都係照貼依張添!
你而家引用嘅中國邏輯,你要自己證明你唔係法輪功、唔係大陸仔,同埋唔係伯特利出嚟先得喎,但係你頭先貼出嚟嘅相,又證明咗你係喎。以你頭先既中國邏輯,係你搵證據喎你啱啱先講完咋喎,咁快又嬲到唔記得啦喇!幾時提過?source呢?我夠話係你都得啲理據同邏輯都係你自己提出嚟嘅,自己無證句就話人哋冇證據,你話我兜到好畢?陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人Hi,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟!個個都見你兜得好7,咩都冇証據你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛? 我係法輪功係證據呢?你冇話過黃屎係法輪功嘅證據呢? 你好似一件都攞唔出喎! 根據你嘅邏輯,都唔少法輪功係藍絲喇!
下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。 你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
以你中國邏輯,係你攞喎咁你要攞出你冇delete過相嘅證據先得喎。高登點del相,你咪玩我啦你覺得自己冇屈到嘅,做乜無端端要鬼拍後尾枕,自己delete咗張相呢?邊度有屈到?請指正,你真好想像力張圖有黃絲帶?咁你就話自己冇屈到法輪功係黃屎?同埋我記得張相你都唔係第一次貼㗎啦喎,我跌過張着藍衫嘅,你都係照貼依張添!
我唔洗引用落,大家睇到d圖都知咩料你而家引用嘅中國邏輯,你要自己證明你唔係法輪功、唔係大陸仔,同埋唔係伯特利出嚟先得喎,但係你頭先貼出嚟嘅相,又證明咗你係喎。以你頭先既中國邏輯,係你搵證據喎你啱啱先講完咋喎,咁快又嬲到唔記得啦喇!幾時提過?source呢?我夠話係你都得啲理據同邏輯都係你自己提出嚟嘅,自己無證句就話人哋冇證據,你話我兜到好畢?陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人Hi,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟!個個都見你兜得好7,咩都冇証據你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛? 我係法輪功係證據呢?你冇話過黃屎係法輪功嘅證據呢? 你好似一件都攞唔出喎! 根據你嘅邏輯,都唔少法輪功係藍絲喇!
曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。 你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
我跟高登仔入鄉隨俗姐曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。 你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
黃絲精英 大陸仔 R-Seven( 等21年支爆, 日日無所事事, 開白卡POST 發癲洗板) 電光火石間(大陸仔, 屈人大陸仔,京東, 淘寶 ) 自由之子(大陸仔, 百度之子, 40歲KEETA 工作 ) 小范(大陸仔, BILIBILI專家, 扮買中國股票 , 9UP 港爆14000=>28000 = - 14000點) 強烈活塞運動(淘寶) 酒鬼薔薇聖斗#503354= 大陸佬戴綠帽= 阿魯卡戴綠帽 (大陸仔, 屈人大陸仔, 深圳返工、深圳居住 , 職業包裝工, 10年支爆, 輸俾華為員工之後被女飛 , 大陸佬戴綠帽 既大陸佬原來就係佢自己 , 法輪功人士) 防守型前鋒(大陸仔, 屈人大陸仔, BILIBILI, 食狗肉, 用大陸牌子, 扮買中國股票, 上微博, 上大陸官媒, 睇中國香港隊, 睇大陸節目, 職業食蕉, 有叫雞專家, 扮大學生, 年齡都要呃人, 每日平均16小時上高登, 毒向左走向右走, 再失業之後睡覺 睡到星期幾都唔知𨳒, 我是誰? 在那裡? 原來係爱国拎,唔通? 𨳒!, 年齡成55 , 仲要靠老母) likyhohk(大陸仔, 桂林食狗肉) Mr.Slow ( 做中國政府公務員) 不嬲丟人現眼(大陸仔, 返大陸拜山) RacingDriver ( 大陸仔, 媾唔到女, 屈人白卡, 屈人人妖, 夾埋變態佬 最曖嗅淫麻 性SO擾女網友 , 起底女會員) 張耀揚(#129306) ( 媾唔到女, 起底女會員 , 恐嚇女會員) 嘉綠仙 (#695667) ( 假冒我名 , 推POST 洗板) 淺草妖雞 ( 負債40萬, 有錢叫雞, 都唔養2個女) oceanface( 大陸仔, 屈人大陸仔, 無業,溝唔到麥當勞姐姐,因愛成恨) 斷氣流大師兄(大陸仔, 屈人大陸仔) にほんえいが=日本映畫 (#279921) ( 大陸仔, 屈人大陸仔, 扮日本人, 唔識日文, GOOGLE 翻譯 扮日本人) 痾尿屎窟㾗 (#629310) ( BNOER , 在英國唔做野, 無收入, 無供獻, 想拿BC 呃英國人福利)
你未夠出名黃絲精英 大陸仔 R-Seven( 等21年支爆, 日日無所事事, 開白卡POST 發癲洗板) 電光火石間(大陸仔, 屈人大陸仔,京東, 淘寶 ) 自由之子(大陸仔, 百度之子, 40歲KEETA 工作 ) 小范(大陸仔, BILIBILI專家, 扮買中國股票 , 9UP 港爆14000=>28000 = - 14000點) 強烈活塞運動(淘寶) 酒鬼薔薇聖斗#503354= 大陸佬戴綠帽= 阿魯卡戴綠帽 (大陸仔, 屈人大陸仔, 深圳返工、深圳居住 , 職業包裝工, 10年支爆, 輸俾華為員工之後被女飛 , 大陸佬戴綠帽 既大陸佬原來就係佢自己 , 法輪功人士) 防守型前鋒(大陸仔, 屈人大陸仔, BILIBILI, 食狗肉, 用大陸牌子, 扮買中國股票, 上微博, 上大陸官媒, 睇中國香港隊, 睇大陸節目, 職業食蕉, 有叫雞專家, 扮大學生, 年齡都要呃人, 每日平均16小時上高登, 毒向左走向右走, 再失業之後睡覺 睡到星期幾都唔知𨳒, 我是誰? 在那裡? 原來係爱国拎,唔通? 𨳒!, 年齡成55 , 仲要靠老母) likyhohk(大陸仔, 桂林食狗肉) Mr.Slow ( 做中國政府公務員) 不嬲丟人現眼(大陸仔, 返大陸拜山) RacingDriver ( 大陸仔, 媾唔到女, 屈人白卡, 屈人人妖, 夾埋變態佬 最曖嗅淫麻 性SO擾女網友 , 起底女會員) 張耀揚(#129306) ( 媾唔到女, 起底女會員 , 恐嚇女會員) 嘉綠仙 (#695667) ( 假冒我名 , 推POST 洗板) 淺草妖雞 ( 負債40萬, 有錢叫雞, 都唔養2個女) oceanface( 大陸仔, 屈人大陸仔, 無業,溝唔到麥當勞姐姐,因愛成恨) 斷氣流大師兄(大陸仔, 屈人大陸仔) にほんえいが=日本映畫 (#279921) ( 大陸仔, 屈人大陸仔, 扮日本人, 唔識日文, GOOGLE 翻譯 扮日本人) 痾尿屎窟㾗 (#629310) ( BNOER , 在英國唔做野, 無收入, 無供獻, 想拿BC 呃英國人福利)
嘗試證明自己係你嘅習慣啫,我無需要同意欲去證明你嘅任何猜測。 你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?我跟高登仔入鄉隨俗姐曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會Hi,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人Hi係大陸仔閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。 你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦? 你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。 姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?