有好多聽完中國敘事就以為自己係專家嘅發明家,最後都好似你咁黐Q咗線嘅,我明㗎!下,我點發明?我發明左既野我自己唔知?有咩例證可以確定係我邏輯?咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜勁呢? 你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。 啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學我估係法輪功冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢佢個D料 一聽就知大話 信連面都無埋 法輪功團之外既黃絲 都唔會埋佢
有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
姐係冇例證啦,姐係又老屈,我夠話係你邏輯都得啦有好多聽完中國敘事就以為自己係專家嘅發明家,最後都好似你咁黐Q咗線嘅,我明㗎!下,我點發明?我發明左既野我自己唔知?有咩例證可以確定係我邏輯?咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜勁呢? 你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。 啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學我估係法輪功冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢佢個D料 一聽就知大話 信連面都無埋 法輪功團之外既黃絲 都唔會埋佢
又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
下,拎黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?下,拎黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
點屈你?證據呢? 定係你想我話你自爆係法輪功,所以你就係大陸仔嚟?姐係冇例證啦,姐係又老屈,我夠話係你邏輯都得啦有好多聽完中國敘事就以為自己係專家嘅發明家,最後都好似你咁黐Q咗線嘅,我明㗎!下,我點發明?我發明左既野我自己唔知?有咩例證可以確定係我邏輯?咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜勁呢? 你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。 啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學我估係法輪功冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢佢個D料 一聽就知大話 信連面都無埋 法輪功團之外既黃絲 都唔會埋佢
我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?下,拎黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
督爆左佢係大陸仔,之後就屈我係大陸仔 督爆左佢係法輪功,就屈我係法輪功 仲有冇第2招呀我踢爆咗你呀大陸仔,你就話我自己跟爆我係大陸仔。 你自己自爆阿法輪功成員,我就話踢爆我係法輪功。 自己又冇證據,就嬲到自己開topic想屈多次,點知又衰埋,仲不停咁幻想我好嬲好嬲。 你啲智商係咪真係得咁嘅水平?
又講大話!我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?下,拎黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
r晒頭,要我搵證據証明你講既邏輯係我,你真係無厘頭過周星馳d戲點屈你?證據呢? 定係你想我話你自爆係法輪功,所以你就係大陸仔嚟?姐係冇例證啦,姐係又老屈,我夠話係你邏輯都得啦有好多聽完中國敘事就以為自己係專家嘅發明家,最後都好似你咁黐Q咗線嘅,我明㗎!下,我點發明?我發明左既野我自己唔知?有咩例證可以確定係我邏輯?咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜勁呢? 你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。 啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學我估係法輪功冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢佢個D料 一聽就知大話 信連面都無埋 法輪功團之外既黃絲 都唔會埋佢
咁係咪攞証據出黎,冇姐係你講大話又講大話!我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?下,拎黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
玩到癲左 酒鬼薔薇聖斗#503354= 大陸佬戴綠帽= 阿魯卡戴綠帽 (大陸仔, 屈人大陸仔, 深圳返工、深圳居住, 深圳練法輪功 )我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?下,拎黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
笑死,張圖黃色衫就係黃絲,我話ikea都得啦,法輪功果然練壞腦玩到癲左 酒鬼薔薇聖斗#503354= 大陸佬戴綠帽= 阿魯卡戴綠帽 (大陸仔, 屈人大陸仔, 深圳返工、深圳居住, 深圳練法輪功 )我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?下,拎黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
根據你嘅邏輯,見你咁拎嬲咁否認,證據好拎確鑿下波喎!呢個都唔係證據嘅話,我就真係唔知點解你好意思話我係法輪功嚟喇,你最好笑㗎啲相係你自己無端端貼上嚟,之後你話自己唔係法輪功我先係。,但係你又冇證據。咁係咪攞証據出黎,冇姐係你講大話又講大話!我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?下,拎黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人Hi,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟!個個都見你兜得好7,咩都冇証據你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛?
張圖有黃絲帶?咁你就話自己冇屈到法輪功係黃屎?
巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。 今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
ikea風格嘛,有咩證據證明係黃絲?根據你嘅邏輯,見你咁拎嬲咁否認,證據好拎確鑿下波喎!呢個都唔係證據嘅話,我就真係唔知點解你好意思話我係法輪功嚟喇,你最好笑㗎啲相係你自己無端端貼上嚟,之後你話自己唔係法輪功我先係。,但係你又冇證據。咁係咪攞証據出黎,冇姐係你講大話又講大話!我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?下,拎黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?又係你自己話要玩拎殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好拎嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。