食蕉唔係做架兩架咩,又去左馬會再用手機網上入錢?
條友仲話要人借大耳窿借財仔先肯玩,又話d錢要匯去唔知咩機構,十足d電騙大陸佬,睇黎佢職業病發作有無電騙 我又唔認定 只是憑佢地長時間講埋D野同事實相反 , 日日咁做, 有D仲要長達20年 邪教洗腦都好嚴重 同痴線都無咩分別
成個黃絲雙失白卡黨都係咁, 次次都大敗, 大敗之後老屈, 人生攻擊, 洗垃圾訊息好簡單,大家上高登寫字樓,邊個係大陸仔咪自拍上高登囉,你又呢樣又果樣,又要人借財仔,係咪大陸d電騙手法黎架?支爆佬又表演緊遊花園逃避,用ai文洗板
簡體 Android 的使用者中,高達 95% 以上都是中國本土用戶。 支爆佬95%機會係大陸仔,加上佢唔敢出黎認証,尿兄可能仲信佢係果4.x%既人你踢爆佢, 法輪功人士 應該係佢癲既理由 平時只是心照知, 現在全高登阿豬阿狗都知其實一開始佢扮傻已經知咩事,之後兜到話特登用簡體係為左引藍屍
簡體 Android 的使用者中,高達 95% 以上都是中國本土用戶。 支爆佬95%機會係大陸仔,加上佢唔敢出黎認証,尿兄可能仲信佢係果4.x%既人唔拎係真係兜得咁拎肉酸下話?其實一開始佢扮傻已經知咩事,之後兜到話特登用簡體係為左引藍屍
好好笑簡體 Android 的使用者中,高達 95% 以上都是中國本土用戶。 支爆佬95%機會係大陸仔,加上佢唔敢出黎認証,尿兄可能仲信佢係果4.x%既人唔拎係真係兜得咁拎肉酸下話?其實一開始佢扮傻已經知咩事,之後兜到話特登用簡體係為左引藍屍
我都唔想,Hi完法輪功之後,佢個個post都入黎屈我大陸仔讀band5,9唔搭8咁,覺得有d煩,唯有爆佢大獲簡體 Android 的使用者中,高達 95% 以上都是中國本土用戶。 支爆佬95%機會係大陸仔,加上佢唔敢出黎認証,尿兄可能仲信佢係果4.x%既人你踢爆佢, 法輪功人士 應該係佢癲既理由 平時只是心照知, 現在全高登阿豬阿狗都知其實一開始佢扮傻已經知咩事,之後兜到話特登用簡體係為左引藍屍
ZZZ BYEBYE我都唔想,Hi完法輪功之後,佢個個post都入黎屈我大陸仔讀band5,9唔搭8咁,覺得有d煩,唯有爆佢大獲簡體 Android 的使用者中,高達 95% 以上都是中國本土用戶。 支爆佬95%機會係大陸仔,加上佢唔敢出黎認証,尿兄可能仲信佢係果4.x%既人你踢爆佢, 法輪功人士 應該係佢癲既理由 平時只是心照知, 現在全高登阿豬阿狗都知其實一開始佢扮傻已經知咩事,之後兜到話特登用簡體係為左引藍屍
條友差唔多一日冇上過線,唔係激到入左廠嘛?人地練緊法輪功去打你
佢咁7,可能比大紀元老闆捉左去照肺條友差唔多一日冇上過線,唔係激到入左廠嘛?人地練緊法輪功去打你
勝邪神威斬港毒佢咁7,可能比大紀元老闆捉左去照肺條友差唔多一日冇上過線,唔係激到入左廠嘛?人地練緊法輪功去打你
佢全團都7佢咁7,可能比大紀元老闆捉左去照肺條友差唔多一日冇上過線,唔係激到入左廠嘛?人地練緊法輪功去打你
團滅左,7到,一野引晒成班出黎佢全團都7佢咁7,可能比大紀元老闆捉左去照肺條友差唔多一日冇上過線,唔係激到入左廠嘛?人地練緊法輪功去打你