咁100% 係 法輪功 佢係深圳人, 職業包裝工 佢連上環係舊區佢都唔知道, 連香港小學絕大多數廣東話都唔知道 100%係大陸唔怪之 講同事實可以完全相反 原來法法輪功人士 唔怪之 要戴綠帽 , 正常女都唔要佢 真大陸佬戴綠帽佢話佢用簡體機唔係大陸仔,識睇簡體先係大陸仔,問ai話香港人口普查96%人識睇 又話我成日Hi法輪功,所以係法輪功fans 佢真係當呢度d人好似佢d教徒咁弱智
有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。
sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。
有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢佢個D料 一聽就知大話 信連面都無埋 法輪功團之外既黃絲 都唔會埋佢
又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇
冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢佢個D料 一聽就知大話 信連面都無埋 法輪功團之外既黃絲 都唔會埋佢
我估係法輪功冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢佢個D料 一聽就知大話 信連面都無埋 法輪功團之外既黃絲 都唔會埋佢
我香港打工姐,你比人爆左係大陸仔就要拖埋全香港落水又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。唉,你又露出馬腳喇 話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學我估係法輪功冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢佢個D料 一聽就知大話 信連面都無埋 法輪功團之外既黃絲 都唔會埋佢
咁點解你會玩到全高登都知佢係傻㗎阿魯卡撐你呢?我拎黃絲緊係比黃絲針對架,但你d大話off到黃絲都唔信咁點解全高登都針對你而唔係針對我呢?我笑緊支爆佬姐,越屈越多,越屈越無理頭,就因為我唔小心督爆左佢用簡體機話左你隻裙腳仔n次,衣家仲未識分"恥笑你",同"反駁你"嘅分別 ? 呢個post 除左白咭卡,大部份係恥笑緊你呀傻勁。駁唔到呀?你有我撐中既證據咪放出黎囉你果然係弱智你俾司徒老賊恥笑,真係叻。一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎拎係咪你平時講太多大話又串串貢,搞到得個高登公認係傻嘅阿魯卡撐你呢?
你係美國華人 , 月入8萬, 中學band幾咩所謂 好多年前9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學我估係法輪功冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢佢個D料 一聽就知大話 信連面都無埋 法輪功團之外既黃絲 都唔會埋佢
咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜勁呢? 你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。 啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學我估係法輪功冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢佢個D料 一聽就知大話 信連面都無埋 法輪功團之外既黃絲 都唔會埋佢
有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺我知! 我知你成日講大話!
有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺笑死 你讀英基都有得屈大陸仔 你國際學校, 都有得屈band5中學
下,我點發明?我發明左既野我自己唔知?有咩例證可以確定係我邏輯?咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜勁呢? 你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。 啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學我估係法輪功冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣有人屈我上年仲住係美國,笑死 個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走, 係咁講大話,連d黃絲都唔信佢佢個D料 一聽就知大話 信連面都無埋 法輪功團之外既黃絲 都唔會埋佢